Проблема з спілкуванням з дівчиною
Доброго дня,я перебуваю закордоном а моя дівчина в Україні і останнім часом в нас погіршилося спілкування через мене,тому що я занадто її контролюю,я не даю їй можливість спокійно побути самій,не даю відпочити бо весь час думаю про неї і навіть немаючи що їй сказати просто дзвоню і набридаю і відаолікаю її від роботи
Проблема в тому що я немаю чим зайнятися і тому зриваюся на ній а вона вже на грані щоб припинити спілкуватися зі мною, можливо можна якось мені допомогти?
Питання від: ; Вік: 20
Доповнення від автора
Також моя проблема в тому що я її переслідую,я заважаю їй жити але самостійно я не можу цього уникнути,я стараюся нормально спілкуватися і за декілька днів знову зриваюся на неї
Вона єдина людина яка старається мені допомогти,єдина хто мене вислуховує і я це ніби використовую і звалюю на неї ще більше проблем

психолог онлайн
цитата:
Проблема в тому що я немаю чим зайнятися
Похоже выход напрашивается сам собой - найти себе занятие.
А как получается, что в 20 лет вам нечем заняться? Вы не учитесь, не работаете? Нет хобби, друзей, увлечений?
психолог онлайн
цитата:
Так, проблема дещо в цьому, але не повністю. Насправді проблема більш глибока. Краще сказати, що ви людина з проблемою.
В чому ж проблема? Відповідаю. Вона в тому, що ви тривожна людина. І, щоби втамувати тривогу, чипляєтесь за відносини з дівчиною, тероризуючи її своїми дзвінками і нудними розмовами.
На щастя, вирішення проблеми є - почати співпрацювати з психологом з метою побудови контакту з внутрішнім вашим Я. Налагодити цей контакт. Відновити емоційну рівновагу. Можливо, пропрацювати ранні психотравмуючи події. Відродити впевненість в собі і загалом рушити у бік набуття стану самодостатності, здорової особистісної автономії, щоби будувати по-справжньому гармонійні стосунки.
Чи є у вас таке бажання? Чи є можливість?
психолог онлайн
Добрий день! Ви пишите, що знаходитесь за кордоном, а ваша дівчина в Україні. Ви не працюєте, а вона працює. І ви «занадто контролюєте свою дівчину», «дзвоните і набридаєте і відаолікаєте її від роботи», «ви її переслідуєте, заважаєте їй жити». Ви не маєте чим займатись і тому зриваєтесь на дівчині. А вона «єдина людина яка старається вам допомогти, єдина хто вас вислуховує».
Тобто, я правильно розумію, що ви пересказуєте те, що говорить вам ваша дівчина у відповідь на ваші потреби у більш тісному спілкуванні? Якщо це так, що ви самі думаєте про ваші відносини? В чому дівчина старається вам допомогти? С ким ви живите за кордоном і чим займаєтесь?
Справа у тому, що у кожної людини різний рівень потреб у близкості і прив’язаності. Комусь треба більше особистого простору, комусь менше. Якщо у вас з вашою дівчиною різні потреби, то можливо варто договарюватись про те, скільки часу ви готові видержувати без спілкування з дівчиною. І тренуйтесь спочатку годину не дзвонити, потім 3, потім 5 і т.д.
З повагою, Олена Мороз
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 342671 для Елена Владимировна
Я закордоном працюю сам,а вона в Україні і вона все ж таки має там друзів та рідних і не завжди має можливість говорити а я ніби вимагаю в неї цього,вже навіть її друзі мені говорять що їй це дуже сильно набридає,вона хоче більше свободи і я це розумію але не можу втриматися від спокуси написати або подзвонити по якісь дрібниці і ще дуже часто можу сказати щось необдумано їй і потім про це жвлію
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 342651 для Владимир Анатольевич
Мені здається що ви праві,проблема саме в цьому,я надто тривожний ,я переживаю по дурницях ,з одного боку я хвилююся за неї а з другого я не даю їй жити ,я її переслідую одним словом і наше спілкування вже на грані,вона мені давно радила піти до психолога щоб я виправився але я думав що зможу сам
Я хочу змінитися ,але потім щось мені перемикач в голові і я знову за своє, знову починаю тероризувати
психолог онлайн
це ж не ваші слова, признайтесь? "тероризувати" і всі інші? Що насправді відбувається між вами?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 342685 для Тетяна Артеменко
Мої,я просто занадто сильно їй налоїдаю і сам це розумію але не можу ніяк це у собі змінити
психолог онлайн
цитата:
Як би складно не було, рішення все одно приймати вам.
психолог онлайн
"не можу ніяк це у собі змінити". - Зрозуміла. Давайте пофантазуємо, що повинно трапитись, щоб Ви перестали контролювати і "тероризувати" дівчину?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 342744 для Тетяна Артеменко
Думаю що насамперед подолати у собі надмірне хвилювання за неї а також знайти для себе якесь хобі або ще щось , тому що я весь час на роботі шукаю можливість відійти щоб написати їй,а найгірше те що я пишу дурниці,а коли навіть дурниці не можу придумати то починаю її в чомусь звинувачувати
Мені по суті не вистачає спілкування і тому я так на ній відбиваюся
психолог онлайн
Добре, запитаю по-іншому. Чи є загроза, що дівчина Вас залишить через ваші причіпки?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 342758 для Тетяна Артеменко
Я вже писав вище
Наше спілкування вже на межі,ще трохи і ми розійдемося
Тому що вона прямо говорить що не витримує цього
психолог онлайн
"... ще трохи і ми розійдемося". Зрозуміло. Ну, тоді у Вас навіть немає часу на психолога. Тоді треба застосовувати кардинальні методи. Готові?
Доповнення від автора
Так, готовий
психолог онлайн
Ок. Пропоную Вам тренінг. Для цього Вам треба уявити, що стосунки у Вас з дівчиною ВЖЕ РОЗІРВАНІ. Уявили?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 342764 для Тетяна Артеменко
Якщо чесно то важко таке уявити
Перше що хочу зробити то приїхати в Україну
психолог онлайн
Що ж, наш тренінг забуксував. Далі не йдемо.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 342767 для Тетяна Артеменко
Чому
психолог онлайн
Тому що Ви не готові. Для того, щоб іти далі, Вам треба уявити, що стосунків з дівчиною у Вас зараз немає. І потім я би сказала, що робити далі. Але Вам складно таке уявити, Ви навіть близько цього не допускаєте. Саме тому
Відредаговано автором 17-05-2023 13:53:33
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 342770 для Тетяна Артеменко
І що тепер робити
психолог онлайн
Тепер - готуватись до того, що неминуче. Йдіть до психолога, очно. Тут я вам не допоможу.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 342773 для Тетяна Артеменко
А взагалі з цим можна щось зробити чи ні?
психолог онлайн
звісно, можна. Це одна зустріч з психологом.