Як це змінити ?
Я знаю в чому мої проблеми ( якщо це можна так назвати ) проте нічого не можу зробити , всі поради які давали чи просто десь знаходила не працюють все щось не те
Останніх два роки я не знаю що робити в житті , в мене немає якихось інтересів , я не знаю яку професію я хочу в майбутньому ( інколи бувають моменти що мені здається що я знаходжу те що мені подобається про те це в основному через щось , чи когось
Наприклад : мені сподобались якісь теми з предмету і я вирішила що хочу займатись чимось що пов'язане з цим предметом , проте як з'являються теми які мені не цікаві я передивляюсь рішення і здається що це взагалі не моє , чи мені сподобалась людина і я хочу займатись тим самим чи хоча б приблизно тим що й вона хоча насправді мені це не подобається але під впливом цього я не можу цього зрозуміти ) Я постійно хотіла догодити людям тому часто під лаштовувалась під них та їх інтереси ,а зараз мені здається що я не знаю хто я , що мені подобається та які в мене інтереси (хотілось би знати як це змінити ? Як зрозуміти хто я є ?)
А ще в останній час взагалі нічого не хочеться , не розумію що робити далі і наче й не хочу вже нічого робити і багато що втрачає сенс
+ До цього всього проблеми з спілкуванням і самооцінкою
Це здається не все проте думки плутаються і важко ще щось сказати
Багато разів думала звернутись до психолога , якось звернулась до шкільного , але вона сказала що це просто страх перед майбутнім і це нормально , щодо самооцінки дала пораду робити собі компліменти але це не працює , з того моменту з'явилась думка що можливо мені вже просто не допоможуть , а сама я з цим розібратись не можу тому вирішила спробувати ще раз тут .
Можливо є якісь поради ? Чи способи позбутись цього ? (Звертатись до психолога так , поки боюсь )
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Доброго ранку, а з ким чи чим асоціюється у Вас психолог? Що це за образ?
психолог онлайн
Психолог не дает советы, если мы говорим про индивидуальную работу.
Психолог помогает вам самой найти ответы на вопросы, найти себя.
А чужие советы это всегда про другого человека. А вам же нужно найти себя и свои интересы, ценности, увлечения.
Тема самооценки и поиска интересов это вообще не про советы, а про психотерапию уже.
Школьные психологи и правда, редко имеют достаточно знаний и опыта, потому что помимо диплома психолога и в лучшем случае пары курсов у них нет ни личной терапии, ни супервизии. Просто сама система в школе построена так, что основная работа это бумажки и тесты. И это е только мое мнение, но и тех, кто работал в школе.
Поэтому лучше все же найти психолога вне школы.
А почему думали много раз про психолога, но не обращались (только в школе)?
психолог онлайн
о. як багато людей хоче зрозуміти, хто вони і для чого живуть! От я, наприклад. Я - психолог, але питання задаю собі ті самі, що й Ви. Іноді це просто НОРМАЛЬНО - задавати собі такі питання. Це не відхилення. Такою є людська природа