Депресія
Вмене депресі більше року мені потрібна допомога ,з кожнем днем все гірше і гірше я небечу сенсу життя я останім часом хочу розпрощатись з життям все більше бо більше неможу це витримувати .
Питання від: ; Вік: 31

психолог онлайн
Валентина Віталіївна Гриценко
Вы обращались к психиатру?
Если нет, то нужно обратиться. При депрессии нужно медикаментозное лечение. Плюс, когда определитесь с лечением и чуть стабилизируется состояние, то идти на психотерапию.
Что происходило в жизни до того, как началось такое состояние?
психолог онлайн
Валентина Віталіївна Гриценко
Валентина Михайловна Жемчужникова
Камелія, добрий день. Співчуваю вашому стану. Вам неодмінно треба звернутися до психіатра та на тривалу психотерапію. На жаль в переписці можна лише поспівчувати вашому стану... Знайдіть в собі сили звернутися до спеціалістів.
психолог онлайн
Добрий день, Камелія.
Мені дуже шкода, що Вам доводиться це все переживати. Рекомендую Вам звернутись за допомогою до спеціаліста, для підтверження діагнозу та назначення відповідного лікування.
психолог онлайн
КАМЕЛІЯ, по-перше треба обов'язково звернутись до психіатра - антидепресанти зайвими не будуть при такому довгому депресивному стані. А після деякої стабілізації (хоча б місяць прийому препаратів) бажано почати курс психотерапії з психологом, який працює з депресіями.
психолог онлайн
Добрий день, Камелія.
консультация психолога
цитата:
Вмене депресі більше року мені потрібна допомога
що у вас сталося? це через війну чи може щось інше?
цитата:
я останім часом хочу розпрощатись з життям все більше бо більше неможу це витримувати
якщо ви наважитесь чи може зараз наважуєтесь на такий крок, в мене до вас прохання: "відкладіть це хоч на тиждень. можливо мій підхід вам допоможе. якщо ні - то ви не втратите нічого"
в мене інше бачення дипресії - це не хвороба, яку потрібно лікувати. це стан організму, коли ви лишаєтеся сам на сам зі своє проблемою, яку всякими способами уникали, і щоб ви не відволікалися ні на що, організм відключив систему задоволення (виділення гормонів радості). можливо у вас присутня провина (усвідомлена за дії або неусвідомлена за втрачені можливості), вона діє таким же чином.
є три вправи: одна на зменшення стресогенних факторів, та дві на зменшення провини. вони діють.
не спішіть перетворювати себе на залежну від ліків (валіум, реланіум, сибазон, фенобарбітал, алобарбіта, діазепам - легальні наркотики). у випадку апендициту якщо хворого знеболити, то лікар пальпацією нічого не зможе знайти та зрозуміти.
біль тіла - це сигнал для мозку - будь обережний тіло руйнується, можеш загубити тіло. Біль душі, який неможливо терпіти - вина (її два види), такий же самий сигнал - будь обережний втрачаєш можливості або себе.
якщо ви бажаєте, я можу вам їх дати та пояснити. від вас потрібно тільки не спішити з намірами та зв'язатися зі мною або тут, або інстаграм, телеграм anima_sanator, почта [email protected], 0970144937.
проте, вибір що робити, особисто за вами!
психолог онлайн
цитата:
Камелія, порада буде лаконічною - негайно зврніться до лікаря психіатра(!) ВІн вас вислухає, визначить ваш стан, призначить лікування. Треба себе витягувати з ями депресії. Зволікати неможна.
психолог онлайн
Доброго дня.
Зі свого досвіду роботи з такими станами дуже раджу вам звернутися до сімейного лікаря і виключити органічні причини такого стану. Це дуже важливо, тому що подібні і фізичні та емоцилональні прояви часто виникають через причини, які треба лікувати, виправляти. їх близько десятка. Тільки потім можна подумати про депресію. І якщо це дійсно депресія психогенна - тоді так, до нас. І робота тут йде у двох напрямках: підбір медикаментів якщо дуже тяжко, але основа - це пошук причини всередині вас, що викликають такі переживання. Це розмовна психотерапія. Результати комплексного підходу завжди є хороші.