дуже сильна апатія і втома
добрий день, 2 місяці назад мене скоротили з улюбленої роботи (працювала віддалено), щоби продовжувати бутифінансово стабільною (я наразі знімаю житло за кордоном і у мене двоє дітей) я одразу знайшла роботу фізично важку і виснажливу, але з надією на те що знову знайду через певний час віддалену роботу ( бо зазвичай це нешвидкий процес і може займати приблизно 3-6 місяців) , місяць пропрацювала трохи втягнулася з дітьми весь час була моя мама, але нажаль три тижні тому вона потрапила до лікарні і їй встановили не дуже позитивний діагноз, тепер вона не може сидіти з дітьми застаном здоров'я коли я працюю, діти ще такого віку що теж самі не зможуть, тому у мене лише один вихід швидко знайти віддалену роботу, і я почала її шукати надсилати багато резюме і пройшлавже двіспівбесіди ,але час йде роботи немає фінансові накопичення закінчаться дуже швидко. Тому наразі відчуваю, що не справляюся і замість того, щоб продуктивніше використовувати свій час якого і так мало у мене з'явилась втома я нічого не можу робити і мене це лякає, навіть якісь побутові речі мені дуже важко зробити, інодіздається що думки окремо від тіла. або взагалі якась апатія до всього. стан такий наче я інвалід мені все дуже важко, хоча ще минулого тижня все було окей. Запитання: я розумію що організм виснажений від постійних стресів але що можна зробити наразі щоб поповнити ресурс, я наче івідпочіваю стала довше спати але виснаження таке сильне, я навіть так не втомлювалась коли місяць назад працювала по 6 днів підряд по 12 годин на фізичній роботі і спала по 4 години. Умене зараз такий стан що япросто хочу звернутись калачиком в ліжку і ні зким не розмовляти нікого не бачити. Як знайти сили рухатись далі? Бо якщо я перестану рухатись і вирішувати проблеми все закінчиться дуже погано. Дякую.
Питання від: ; Вік: 34

психолог онлайн
У вас есть выплаты, которые положены беженцам?
Есть ли какие-то запасы финансовые?
К сожалению, физический тяжелый труд без нормального сна и отдыха всегда приводит к переутомлению и истощению. И на такую работу все же лучше не ходить - потом все равно дороже будет. Плюс есть два маленьких ребенка, а это тоже крайне энергозатратно. Поэтому сейчас лучшее, что вы можете сделать это отдыхать. От того, что вы будете пинать себя и не давать нормально отдыхать будет только хуже.
Поищите варианты, как вы можете подработать, не убиваясь. Что вы можете делать дома? Например, налепить вареников, или готовить кому-то еду за оплату? Если есть много соотечественников, то можно поискать среди них в группах по соц.сетям, кому что может нужно, а вы можете это делать
психолог онлайн
Насправді все не може "просто закінчитись погано". Дам парадоксальну пораду - дати собі волю побути "неправильною"
психолог онлайн
Вітаю.
"місяць назад працювала по 6 днів підряд по 12 годин на фізичній роботі і спала по 4 години. "
" Як знайти сили рухатись далі? "
Фсьо. Ніяк не рухатись. Чекати поки сили повернуться. Ваш організм вже не "вивозе" такого навантаження.
Якщо зараз, Ви якимось чином , все ж почните "рухатись і вирішувати проблеми" ось тоді " все закінчиться дуже погано".
Дайте собі час ( тиждень , 5 днів) на відпочинок. В цей час забороните
собі думати про проблеми( як Скарлет Охара, ) будете думати через означений термін. Нічого не робіть(окрім самого необхідного), зверніться "калачиком в ліжку і ні з ким не розмовляйте. І тоді, можливо, відкриється " друге", а може й "п,яте" дихання, й Ви зможете з новими силами приймати нові рішення. Бо в стані повного виснаження дуже важко, а то й не можливо, ефективно вирішувати проблеми. Потурбуйтесь зараз про себе-як в літаку: спочатку маску собі,потім дітям.
психолог онлайн
Це дуже важко - бути відповідальною. Особливо, коли справа торкається дітей та близьких - не можешь надати собі поблажку... Але! Людина - це десь трохі машина. Їде покі є паливо, мастила, та все справно працює. Тому дуже важливо знати, що впливає на здатність бути у ресурсі. Наприклад у ППТ є такій інструмент - Модель балансу . Він допомогає дізнатись, яка з сфер життя не включена в подолання важкої ситуації. У інеті дуже богато статтей про це. Дуже раджу. Бо це допомогає підняти резіліентність. Ще якось мені дається, що ви не звертаєтесь за допомогою. намагаєтесь все самі. кого ви можете ще залучити до допомоги? Ну і шукайте групи підтримки - можливо такіх ж самих матусь, можливо тіх, хто шукає роботу, можливо тих, хто виїхав. Людина потребує людину!