Як перестати зриватися на дитину?
Я молода мама і весь час проводжу з дитиною, допомоги в мене немає, знаходжусь в чужій країні сама. Мене дуже дратує коли моє янголятко плаче, я починаю дратуватися та можу навіть вдарити малюка по сідничкам або ручкам, потом сама починаю плакати та карати себе. Як справитися зі своїм гнівом на свою ж дитиночку
Питання від: ; Вік: 20
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Здрастуйте. Вам потрібен відпочинок, переключитися на щось інше. Також потрібна допомога з дитиною, 24/7 з дитиною, це важка робота. Дитина зовсім маленька, в садочок ходе, або може піти?
Також зніміть з себе тягар постійного контролю, дозвольте собі лінуватися, робити якісь речі що приносять задоволення (малювати, грати з дитиною в халабуди, збирати квіти, випити чашку кави коли навколо валяються іграшки, і посуд не помитий). Поспіль, коли спить дитина, все нікуди від вас не дінеться (посуд, прибирання, готування). Будьте не ідеальною, так можна!
психолог онлайн
Уявіть, що це не дитина, а доросла людина. яка може дати здачі. Уявляйте це щоразу, коли хочете дати дитині ляпаса
психолог онлайн
Добрий вечір. Напевне ви переповнені емоціями, втомлені фізично. Варто знайти спосіб себе розвантажити. Як мінімум, ви можете почати роботу з психотерапевтом. Це буде доброю підтримкою для вас.
психолог онлайн
Отдыхайте больше, высыпайтесь, гуляйте. Даже с маленьким ребенком можно много гулять и отдыхать.
Вы не работаете?
психолог онлайн
Похоже вопрос в вашей усталости, пробуйте искать не способы работы с гневом, а методы которые помогут вам морально возобновиться насколько это в обще возможно
психолог онлайн
Добридень. Добре уявляю собі, як вам важко. Колись була у такій саме ситуації... Згодна з колегами про втому та необхідність знайти допомогу. Але хочу звернути увагу на такий момент: ви дратуєтесь саме на крик дитини. Не на необхідність прати, гладити, готувати і т.д. А на крик. Це говорить про те, що вам складно "тримати" негативні емоції дитини. І тут не втомлено. Просто всередині Ви не можете впоратися з цим. А ось чому і на якому рівні це потрібно дослідити. Спробуйте відповісти собі на запитання, коли дитина плаче "що саме в цьому та які емоції викликає". Оскільки це не усвідомлена реакція – після неї вас накриває вина та смуток. Оскільки ви любите свою дитину. Із цим можна і потрібно попрацювати.