Телефон і чоловік
Чоловік дуже далекий,у нас немає спільної мови,він постійно сидить у телефоні,все що нас зв'язує це секс та дитина,і то до дитини ніяких емоцій батько не відчуває,я так втомилась щось змінювати,що мабуть треба розвестись,бо я вже не витримую,знаю що він дивиться порно,в туалеті може сидіти годинами,грається в ігри на телефоні,якийсь дитячий максималізм((((постійно мене обманює,а ось на днях просто не дав мені телефона,значить є що скривати.Напевне розлучення це найкращий варіант.Я травмую дитину також,батько ніби є,але його нема(((((
Питання від: ; Вік: 33
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Ви не повірите, але це й є про сімейне життя
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343575 для Тетяна Артеменко
І що мені робити?Десь глибше я ж то його кохаю,сім'я в нас як не як((((
психолог онлайн
Здається Ви маєте рішення, а що хотіли запитати?
А що саме в чоловікові Вам подобається, що в ньому Ви кохаєте?
Відредаговано автором 24-05-2023 23:53:49
Відредаговано автором 24-05-2023 23:54:03
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343581 для Наталия Горская
Чи стоє склеїти те що тріщить по швам((!!Чи треба відпустити?І себе ,і його?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343581 для Наталия Горская
Він хазяїн,він хороший,все ніби то й норм,якщо не копати глибше.Адже в вихованні дитини він не бере участі,таке гроші,скупить,відвезти на тренування,і все.....поверхневе,розумієте?А як же любов,спілкування?
психолог онлайн
"в вихованні дитини він не бере участі,таке гроші,скупить,відвезти на тренування,і все.....поверхневе,розумієте?". - Ну, це вже дуже багато. Повірте. Людина завжди хоче кращого, але Ви навіть не уявляєте, ЯК погано може бути. У вашій сім"ї поки що нічого кримінального не бачу
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343589 для Тетяна Артеменко
Сім'я це куди приходять розмовляти,ділитись враженнями,своїми взлетами та падіннями,а не сісти всим в телефоні,і закритись.Це причому на постійній основі.
психолог онлайн
А "далекий " чоловік був завжди?
Чи на початку було якось інакше?
Чи було в історії ваших стосунків те, що Ви описали про сім'ю- розмовляти, ділитись враженнями, злетами та падіннями?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343595 для Наталия Горская
Так,напевне ідеально,як сім'я справжня,як хотілось би,такого не було.це було перед народженням сина,квіти,подарунки,ухажування,кохання,спілкування до ранку,тільки народився син,все закінчилось,настало інше життя.Мені навіть іноді здається що між ними сином і чоловіком йде якась внутрішня боротьба,змагання,хто кращий для мене...
психолог онлайн
"Сім'я це куди приходять розмовляти,ділитись враженнями,своїми взлетами та падіннями". - Діліться! Почніть ділитися!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343601 для Тетяна Артеменко
Спробую,але як побороти образу,я дуже злюсь на його вчинки.
психолог онлайн
Наталия Горская
Скажіть йому - "я дуже злюся на твої вчинки!"
психолог онлайн
Чи намагались Ви з чоловіком обговорити що кого не влаштовує в родині?
Змінити можна будь-які стосунки, якщо обидва мають таке бажання.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343609 для Наталия Горская
Намагались,але як мені здається у мене монолог,який я затіваю і відповіді не отримую.
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Десь глибше я ж то його кохаю,
Дивне у вас розуміння кохання. Виходить, що кохання обов'язково пов'язане зі стражданням і невдоволенням, розчаруванням і терпінням. А також очікуванням невідомо чого...
Є інше визначення - невротичне кохання. Тобто нездорове, пов'язане на залежності.
цитата:
сім'я в нас як не як((((
Так, номінально сім'я, а фактично співіснування сексуальних партнерів всього-на-всього.
цитата:
Якщо є бажання обох склеювати, то, напевно, варто.
психолог онлайн
Доброго дня!
Можливо варто задуматися, як Ви себе почуваєте в цих відносинах? Як вони розвивалися спочатку? Чи є різниця з теперішнім часом? З якого моменту у чоловіка зник інтерес? Якщо не цього чоловіка, то кого ви хотіли б бачити перед собою?
психолог онлайн
Добрий день.
Цікаво, як у вас відбувається секс, якшо ви далеко один від одного. Хто ініціює? Чи отримуєте ви задоволення від контакту?
цитата:
сім'я в нас як не як((((
Ви щасливі у вашій як не як сім'ї? Дитина щаслива?
Яке загалом у вас уявлення про сім'ю?
Яке у вас питання до психологів сайту?
психолог онлайн
А что вы хотите склеить, если ничего хорошего вы не перечислили?
И главное, как вы думаете строить отношения в одиночку?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343638 для Валентина Михайловна
Тобто краще розвестись та не мучать один одного,так ви рекомендуєте?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343636 для Віталія Юріївна
З сексом у нас все добре,і я хочу,і він,у нас в цьому плані проблем немає,ініціатор він,але буваю і я.Чи я щаслива?не можу дати конкретну відповідь на це запитання,так як не дуже розумію що таке щастя.Всі живі та здорові для мене вже щастя)))
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343635 для Анастасія Сергіївна
Я хочу бачити саме цього чоловіка поряд,з ним мені добре,тіки його відношення до життя не зрозуміле для мене.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343619 для Владимир Анатольевич
Так,іноді я теж думаю що це залежність,як так можна скільки років закривати очі на все.....ми 11 років в шлюбі,і я весь час щось намагаюсь виправити,спочатку терплю,терплю,потім як накипить,починаються сварки((((потім попускає,як на пороховій бочкі.як називається це?,нездорові стосунки напевне.Як побудувати здорові....з ним.....хочу тільки з ним
Доповнення від автора
психолог онлайн
Валентина Михайловна Жемчужникова
цитата:
Тоді я не розумію яке у вас питання до психологів сайту?
психолог онлайн
Вы не хотите видеть рядом с собой этого человека. Вы хотите видеть того, кто есть в ваших фантазиях. Реальный муж вам не нравится, такой, какой он есть - сидящий в телефоне, в порно, обманывает вас, не занимается с ребенком, нет тепла в отношениях, ссоры.
психолог онлайн
цитата:
Так,іноді я теж думаю що це залежність,як так можна скільки років закривати очі на все.....ми 11 років в шлюбі,і я весь час щось намагаюсь виправити,спочатку терплю,терплю,потім як накипить,починаються сварки((((потім попускає,як на пороховій бочкі.як називається це?,нездорові стосунки напевне.
Щоби побудувати здорові стосунки, потрібно спочатку усвідомими, як ви ненавмисно будуєте нездорові(!) А ви їх таки будуєте. Разом з чоловіком, звісно.
Це означає пошук викривлених уявлень про стосунки, про сім'ю, про життя і зрештою про себе. А також хибних моделей виявлення себе у цих стосунках.
Ось дивіться, не отримуючи бажаного, а навпаки - отримуючи небажане від чоловіка, ви терпите, накопичуючи невдоволення. А потім вибухаєте. Ви не йдете від нього. Ви не ставите питання руба і принципово - якщо ти хочеш жити зі мною, то потрібно змінювати поведінку, шукати спільне, видаляти зайве, приходити до спільного знаменника.
З іншого боку, ви не хочете і не можете змиритись з тим, що зараз є.
Тобто ви сидите на шпагаті. А з нього потрібно встати.
І рухатись в певному напрямку.
Це про вибір. Конче важливий вибір подальшої долі.
цитата:
Як побудувати здорові....з ним.....хочу тільки з ним
А чоловік хоче? Чого саме він хоче? Він йде на зацікавлений діалог з вами?
Наскільки ваше "хочу" поєднано зі страхом залишитись самотній в разі розлучення?
Вважаю, що самотужки така задача нікому не під чилу. Тільки спільно. Тільки разом. Усвідомлено і відповідально.
Раджу відео на цю тему. Однак, майте на увазі, перегляд відео практично нічого не змінює в реальності, лише дає більш цілісну картину.
ЗДОРОВЫЕ ОТНОШЕНИЯ. КАК ПОСТРОИТЬ?
https://upsihologa.com.ua/audio-video-558
Відредаговано автором 26-05-2023 09:14:14