Не понимаю нравится ли мне мой парень как друг или парень
Понимаю,что парень может быть мне и другом и парнем и мужчиной.Но испытываю непонятное чувство.Буд-то человек родной, но будущего и развития вместе не хочется.+ не всегда возбуждает.Проблема во мне?И нужно развиваться?Не понимаю хочу расставания или нет.
Питання від: ; Вік: 18
консультация психолога
а ти хлопець чи дівчина?

психолог онлайн
А в какой роли он выглядит для Вас более органично?
Друга? Парня? Мужчины? (и какая между парнем и мужчиной разница?)
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344383 для Євгеній Мишенко
Девушка
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344385 для Павел Леонидович
Я думаю,что мы подходим друг другу чтобы вдальнейшем он был для меня мужчиной( разница просто во времени).
Органичен он для меня в роли любой
консультация психолога
цитата:
Девушка
в такому випадку вам може допомогти внутрішнє чуття. жінка вибирає партнера по запаху.
в теперішньому світі парфуми перебивають запахи+вибирають не серцем, а розумом.
цитата:
.Проблема во мне?И нужно развиваться?
що вас не влаштовує у вашому партнері? що з ним не так на вашу думку? чого не вистачає вам з ним? дайте відповідь для себе дивлячись на нього як на друга та як на чоловіка, бажано письмово на аркуші паперу.
ми вибираємо не по плюсах, а по мінусах, які готові терпіти. ви порівнюєте плюси з мінусами однієї ролі. спробуйте порівняти роль з роллю.
ще бажано знати, хто вам зараз потрібен: друг чи чоловік. якщо ви хочете визначитися до чого те, що є більше підходить (до чого вдіти цю сумочку? підібрати під неї шляпку (друг) чи трусики (чоловік)), то так не вийде. Потрібен пріорітет - те, що вам потрібніше. чоловік може бути поганим другом, а друг поганим чоловіком
психолог онлайн
цитата:
Органичен он для меня в роли любой
Ну вот Вы сами же себе и ответили на вопрос.
Чем еще Вам можно помочь?
психолог онлайн
Якщо не бачите з ним майбутнього, є сумніви, чому лишаєтеся в цим відносинах?
психолог онлайн
Добрый день! Отношения строятся на любви. Любовь - это симпатия, уважение и сексуальное влечение. Если этот парень вас
цитата:
не всегда возбуждает
то следовательно, вы его не любите. И он может быть для вас только другом.
Відредаговано автором 14-06-2023 08:51:03