Проблеми з спілкуванням
Прошу поради у Вас. Проблеми з спілкуванням, раніше нерозумів тепер розумію, що проблема у мені, при знайомстві з новими людьми я нервуюсь проте стараюсь це все приховати, тому люди до мене ставляться пасивно, відчуття,що страх в животі.. Їдучи в маршрутці, поїзді незнаю де подіти погляд, з часом це частково нормалізується.Але не пропадає і я перебуваю в стані дискомфорту на вулиці так само особливо де багато людей, здається ,що зараз з того всього впаду. Стараюсь це все приховати ну всередині вирує все.Ну звісно з дівчатами тоже неклеїться,20 років а дівчини немає, думаю це тоже через це, при розмові з незнайомою дівчиною якись страх та дискомфорт .
Неможу дівчині подивитися довго в очі скидую погляд, що робити незнаю, на психолога немає грошей, може щось може допомогти якісь методики?
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Vasil, ти пишеш, що "при знайомстві з новими людьми я нервуюсь проте стараюсь це все приховати, тому люди до мене ставляться пасивно, відчуття,що страх в животі.."
Люди бачуть зі сторони, що ти соромишся, нервуєш тому і відсторонюються, щоб тебе ще сільніше не вводити в сором"язливість.
І таке замкнуте коло відбувається.
Саме твоє "нервуюсь" і треба розібрати по поличкам.
Чому в тебе такий страх?, Чому ти так соромишся людей? Від чого в тебе найсильніший дискомфорт?
Сам ти знаєш відповіді на ці питання, але ж самому тобі буде важко полагодити свої ці "комплекси" соромливості і заниженої самооцінки.
Ти ж напевно шукаєш відповідь на свої думки-запитиння,що ти для цього робиш?
З ким спілкуєшся взагалі? Мабуть читав щось про це в інтернеті, але ж без психолога тобі важко буде зрозуміти як виправляти свою поведінку.
Раджу походити на тренінги по спілкуванню.
А гроші завжди можна знайти на те важливе, від чого залижить твоє щасливе життя. Десь на чомусь зеконом і вперед до психолога.
Раджу пошукати на цьому сайті аналогічні запитання таких же проблем і почитати відповіді психологів, це також корисна інформація для тебе.
Можу бесплатно поспілкуватись з тобою по Аське. Напиши, як що згоден.Успіхів.
консультация психолога
Есть пожалуй одна методика.
Чтоб преодолеть страх - делай то, что боишся!
Если трудно смотреть в глаза - смотри в глаза.
Если страшно еще что-то, - делай это!
Во всяком случае, ничего страшного не произойдет. Уверяю. Страшно тогда, когда ничего не делаешь.
Если будут возникать чувства в отношениях, то можно о них говорить( мне страшно находиться с тобой рядом, но не хочу терять отношения), ну, и тому подобное.