життя
іноді я не хочу жити, життя це щось дуже важке. я не хочу робити все те що я роблю, чесно, я не хочу нічого робити, я хочу просто лежати і все, я не хочу ні грошей, ні слави, нічого. просто хочу лежати в спокої, без зайвих поганих/тривожних думок. чому коли я прошу маму відвести мене до психіатра/психотерапевта мені стає соромно? соромно і страшно, я справді така жахлива донька? чому я не могла вирости просто хорошою, здоровою(в плані психічного стану) не лінивою. я говорила мамі що цього літа піду на роботу, но зараз я з останіх сил виходжу гуляти до своєї дівчини, я буквально нічого не роблю, просто лежу, листаю соц мережі і сплю, но при цьому, стомлююсь так ніби працювала цілий день на заводі, чому так?
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Доброго дня.
Ви не жахлива донька і не погана людина. У нас всіх бувають психологічні проблеми і проблеми з ментальним здоровьям, які потребують допомоги фахівців. Соромно Вам може бути через тиск з боку суспільства на людей з ментальними проблемами. Психічні розлади, такі як депресія і багато інших, а також психологічні проблеми, часто не сприймаються суспільством всерйоз і знецінюються, доки не досягнуть критичної межі.
Тому дуже важливо говорити про психічне здоровья, в тому числі, з батьками, щоб донести до них серйозність ситуації.
Страх життя - це дуже розповсюджена проблема (на рівні зі страхом смерті). Бо життя несе за собою певну кількість фізичного і психологічного болю, травм, втрат, розчарувань, необхідність дорослішати і робити усвідомлений вибір. У деяких філософських та релігійних течіях вважається, що життя - це і є страждання.
Але життя відчувається не таким поганим, коли в нього є сенс, який ми самі собі знаходимо чи створюємо. Як говорив психолог Віктор Франкл "Якщо людина знає, навіщо живе, вона витримає будь-які "як".
Щодо цього:
цитата:
но зараз я з останіх сил виходжу гуляти до своєї дівчини, я буквально нічого не роблю, просто лежу, листаю соц мережі і сплю, но при цьому, стомлююсь так ніби працювала цілий день на заводі, чому так?
Це ознаки депресії. Вам слід звернутися до психіатра. Безкоштовну консультацію Вам можуть дати у ПНД (психоневрологічному диспансері) Вашого міста або області. Ви маєте право звернутися до лікаря самостійно, без дозволу батьків, але тоді це повинен бути ще дитячий психіатр (підлітків він також консультує). Тоді за консультацію платити не доведеться, а на ліки потрібно буде просити гроші в батьків.
До психотерапевта Ви можете звернутися лише з дозволу батьків, поки Вам не виповниться 18 років. Але це якщо психотерапевт приватний. До психолога в державній установі, наприклад лікарні, школі або коледжі, Ви можете звернутися самостійно.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
коли я прошу маму відвести мене до психіатра/психотерапевта
К врачу вы можете сходить самостоятельно, так как вам 16 лет.
Но все ваши проблемы могут быть решены с помощью индивидуальной психотерапии.
И для этого вам нужен психолог.