Вганяє у дуже неприємний стан розуміння того,що я дорослішою
Справа не в тому,що я боюся відповвідальності,кажу одразу. з таким в мене проблем не має. не можу передати словами цей стан,коли іде усвідомлення того,що з кожним роком стаю старіше.так,як зараз вже ніколи не буде. боюся і того,що постарію в плані зовнішньому та здоров'я вже такого не буде. лякає і те,що з роками потрібно буде піти на роботу і так багато часу вільного не буде. не маю в своєму оточенні людей,які є дорослі,і є щасливими(маю на увазі вік 30+). найбільше лякає зміна зовнішності та здоров'я,хоча все,що перечислила мене сильно заганяє. дуже погано на серці,коли думаю про це. можна сказати,це єдина 'больная тема',про яку я не хочу розсуджувати ні з ким.посалост це з настанням 17 років(більше ніж півроку тому).ці думи не дають спокою. як позбутися цього стану?
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Привіт!
Якщо тебе мучають думки про старість та страх старіння вже півроку, то обов*язково треба шукати допомогу у психолога, тому що ти сама не спраляєшся з цими думками.
Скоріше за все ти не хочеш чи не можеш переключати своє мислення на позитивні думки і постійно генеруєш мозоком штучні страшні думки про старість.
Молодь майже вся в твоєму віці мріє влюбитися, побачити світ, купити машину та дім на морі (це найбільше бажані мрії з моєї практики), а ти думаєш у свої 17 (!) років про старість.
В тебе попереду багато років життя! Воно може бути прекрасним і залежить тільки від тебе!
Зверни увагу на своє оточення! Хто твої друзі? Про що вони мріють?
З ким ти ділилася своїми думками та переживаннями через старість?
Ти варишся в своїх думках і твій мозок "закіпає" від негативних думок і тому мозок треба висвободити від цих настирливих та неправдивих думок.
З яких причин ти боїшся старості? Хто чи Що на тебе так негативно вплинуло?
Старішати можна красиво, а можна навпаки!
Погули і подивись які є жінки красиві в 45, 50, навіть в 60 і 70 років!
Якщо жінка себе доглядає, якщо рядом буде гарний чоловік, який буде любити і в 20 і в 70, то жінці не страшно старіти, повір.
Ось на що потрібно переключити думки: знайти позитивних друзів, зрозуміти чого я хочу досягти, проаналізуй свої здібності. Подумай: якщо я хочу жити красиво і старіти красиво, то мені потрібна така професія, з якою я зможу заробляти гарні гроші. Потрібно вибрати з оточуючих хлопців відповідального надійного хлопця, який не марнує час на гульки, а вміє заробляти гроші, щоб ви разом подивились світ і т.д.
Не вмієш так мріяти, чи тебе такі думки не приваблюють?::smile::
психолог онлайн
Можливо в вашому оточенні є люди, які жаліються чи страждають від того, що стають старшими. І це впливає на тебе.
Але є люди, які люблять свій вік, є красивими .
З такими страхами краще звернутися до психолога.
психолог онлайн
Здрастуйте. Я бачу тут страх старіння, а за ним стоїть страх смерті. Кожен з нас проживає такий певний етап у житті, головне не зависнути в ньому. Це нормально!
З'явилися думки, куди я йду? Що буде далі? Яке буде моє життя? Що буде коли я стану старше?
Така криза ще не раз прийде до вас, десь 20-25, потім в 30-35, і так далі.
Вам необхідно звернутись до психолога, психотерапевта, і глибше розібрати цю тему. Головне не зависнути в цій кризі!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344720 для Валентина Васильевна
Добрий день,прочитала Ваш комментар десь з місяць тому, та з часом згадувала. зараз,як я вважаю через Вас(бо до цього пів року був однаковий стан) стало набагато легше про все це думати. іноді думки підкрадаються,але мене вже якось майже не бентежить. велике дякую::wub::
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344764 для Надія Іванівна
дякую за відповідь::wub::
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344763 для Юлия Антоновна
так,я зараз живу з бабусею та дідусем,вони дуже часто жаліються на свою старість. коли жила з-пів неділі в іншому місці мені ставало трішли легше,але це не значить,що я іх не люблю-просто ці жалоби потім дуже грузять мене. зараз планую координальний переїзд і мені здається,що вже за пару місяців зможу відпустити від себе ці думки
психолог онлайн
Щасти тобі, Маркоша!::smile::