Що робити, коли я ревную?
Добрий день! Мене звуть Настя, мені 20 років. У мене недавно з'явився хлопець. У нас майже все чудово, ні одної сварки ще не було. Ми єдине, що не гуляли, бо він далеко живе і ще немає грошей, щоб приїхати. Але, він сьогодні йде до батьків подруги, сказав просто поговорити, бо вони це роблять часто. Подруга буде там присутня. Я почала сильно ревнувати, мене почало трусити, хочу плакати, не можу нічого їсти, зле. Я не розумію, що зі мною відбувається, і хлопець ще про це нічого не знає. Допоможіть будь ласка позбутися ревнощів і зрозуміти, коли реально потрібно ревнувати, а коли ні.
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Ирина Николаевна Островерх
Добрий день, Настя. Як недавно він з'явився і звідки?
психолог онлайн
Доброго дня. Це питання, яке складається з декілька рівней. Важно взагалі розібратися с цім? рекомендую ось таку розгорнуту відповідь https://upsihologa.com.ua/revnost_-chto-eto-56ovf.html
психолог онлайн
Доброго дня, Анастасія!
"У нас майже все чудово, ні одної сварки ще не було. Ми єдине, що не гуляли, бо він далеко живе і ще немає грошей, щоб приїхати."
Тобто ви ревнуєте хлопця з яким не бачилися, який не має коштів, щоб побачитися з вами?
А як ви характеризуєте свої відносини? Що саме у вас чудово?
Допоможіть будь ласка позбутися ревнощів і зрозуміти, коли реально потрібно ревнувати, а коли ні."
А що саме викликає у вас ревність?
психолог онлайн
Анастасія, доброго часу доби!
цитата:
не гуляли, бо він далеко живе і ще немає грошей, щоб приїхати
Чи правильно я зрозуміла - у Вас віртуальні стосунки?
цитата:
Допоможіть будь ласка позбутися ревнощів
Щоб позбутися ревнощів - треа розібратися що з Вами відбувається: чому, на підставі чого винимають ревнощі, що саме відбувається з Вами. а це процес тривалий. Тому раджу обрати фахівця та попрацюватит з психологом.
цитата:
зрозуміти, коли реально потрібно ревнувати, а коли ні.
Тобто Ви вважаєте ревнощі нормальною складовою стосунків для Вас?
психолог онлайн
Для начала хорошо бы заметить, что у вас пока виртуальное общение и нет парня. Если вы не виделись, то 1) отношений реальных нет 2) ваше общение пока больше с надуманным персонажем, чем с реальным человеком, потому что узнать человека по настоящему можно только в живом общении.
Это не с целью вас обидеть или как-то задеть, скорее, обратить ваше внимание.
Ревность обычно это про неуверенность в себе и сильный страх потери отношений.