Відносини з чоловіком
Доброго вечора!
Я одружена 13 років, є дочка 10 р. З чоловіком відносини були складні, деякий час жили окремо, доходило до розлучення, але потім зійшлися, в основному задля дитини.
Чоловік комунікабельний, у нього багато друзів. Але мене турбує його дружба з колишньою співробітницею, вони дружать декілька років, але зараз недалеко працюють, бачаться практично кожен день їздять час від часу по магазинах, зідзвонюються. Мені така дружба здається дивною. Тим більше чоловік мало уваги приділяє сім'ї, ми практично тільки вирішуємо разом побутові питання і питання відносно виховання дитини. Дочка зараз у бабусі на канікулах, я почуваюся самотньою, в якомусь відчаї, глухому куті. Я нещаслива у сім'ї, але щоб розлучитися, треба вирішити багато питань, зі школою, роботою, житлом.
Питання від: ; Вік: 37

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Доброго вечора, Elli!
І що Вам заважає почати та вирішити ці питання? Їх хоч і багато, але ж можна вирішувати їх поступово, по черзі, не обов'язково всі одразу.
Ваш шлюб схожий на невиліковного хворого, який опинився в реанімації і поки що живе..., його намагаються рятувати, але всі здогадуються, що лишилося йому недовго.
Чого очікуєте від психологів? Що допоможуть Вам врятувати шлюб? Чи чогось іншого?
психолог онлайн
Доброго ранку, Elli!
цитата:
Я нещаслива у сім'ї, але щоб розлучитися, треба вирішити багато питань, зі школою, роботою, житлом.
Як не дивно, але результат цілком закономірний. Адже, зважаючи на
цитата:
З чоловіком відносини були складні, деякий час жили окремо, доходило до розлучення
перебіг подій можна було передбачити, навіть, не звертаючись до гадалки.
Тим більше ваш шлюб тримається на волосині, а мотиви вашого воз'єднання ще ніколи і нікого не робили щасливим!!! Жити разом лише заради дітей - означає себе обманювати. Між вами відсутнє взаємне тяжіння. Зникли почуття любові і поваги. Тому кожен шукає інші можливості задовольнити свої бажання і потреби. Кожен - вашому випадку це чоловік.
А ви? Ви обрали страждання, на жаль.
Розкажіть, що заважало довгий час визнати реальність в її незадовільному стані? На що сподівались?
цитата:
Тим більше чоловік мало уваги приділяє сім'ї, ми практично тільки вирішуємо разом побутові питання і питання відносно виховання дитини. Дочка зараз у бабусі на канікулах, я почуваюся самотньою, в якомусь відчаї, глухому куті. Я нещаслива у сім'
Гадаю, не такого життя для себе бажали. Але не вийшло. Щось пішло не так - або вибір помилковий, або навичок будувати здорові стосунки бракувало, або ще щось. А зараз відчай накриває, розгубленість...
Проте варто про себе подумати і себе опанувати, бо зміни самі по собі не приходять, їх потрібно створювати власними рішеннями і власними діями.
цитата:
але щоб розлучитися, треба вирішити багато питань, зі школою, роботою, житлом.
Так, потрібно. Це і є життя, в якому завжди щось потрібно вирішувати. А як інакше?! Іноді рішення важкі. Водночас саме вони забезпечують іншу якість відчуттів і долі загалом.
От зазирність всередину себе і відчуйте, на що можете спиратись наразі, на які здібності і риси характеру?
Доповнення від автора
Доброго дня.
Дякую.
цитата:
У дитини були деякі неврологічні проблеми, тому я думала насамперед про неї, потім почалася війна, у чоловіка не було роботи. І взагалі, напевно, сподівалася, що відносини вдасться якось покращити. А тепер якось так раптово бомбануло.
цитата:
Єдине, що спадає на думку в першу чергу - переключити увагу. Погуляла по місту, почитала книжку в парку, сходила до церкви і трішки полегшало.
А от глобальніше, важко сказати, я переїхала до чоловіка в інше місто, друзів тут практично немає, батьки делеко, працюю.
психолог онлайн
цитата:
Розумію вас. Проте сподівання, мовляв, якось вдасться покращити відносини - це ні про що(!) На жаль, ви пізно в цьому пересвідчились.
цитата:
І добре що хоч так. Переключення уваги на деякий час допомагє зняти напругу, відволіктись, а, головно, подивитись на ситуацію, ніби поглядом зі сторони. Тобто краще її усвідомити. Побачити можливості, які недоступні, коли знаходишся всередині подій і переживань.
У вашому випадку чим допомагає переключення уваги?
Куди, завдяки перключенню, спрямовуються ваші думки?
цитата:
Отже, певні, бодай, невеличкі прив'язки у вас є. Тому потрібно їх використовувати. І виходити на усвідомлення своїх актуальних бажань і нагальних потреб. Щоби втілювати їх в рішення і подальші дії.
Вважаю, що буде корисною консультація психолога, в спілкуванні з яким зможете себе і краще відчути, і напрямок руху визначити.
консультация психолога
цитата:
але потім зійшлися, в основному задля дитини.
цитата:
Тим більше чоловік мало уваги приділяє сім'ї, ми практично тільки вирішуємо разом побутові питання і питання відносно виховання дитини
Якої сім'ї? У вас її давно немає. Те що він живе з вами, ще не значить, що він вам має приділяти якусь увагу і робити те, що робив раніше.
Ціль сходження - життя для дитини.
По вашим словам він все робить для дитини.
Що не так?
Це нагадує випадок, коли жінка викликала сантехніка, а потім обідилась що він її не трахнув, бо вона хотіла. Обмічталась!