Психосоматика - дипресія
Доброго дня. Зустрічаюся з дівчиною більше року , живем разом. Стосунки сильно зіпсувалися . Зіпсувалися вони після того як в наше містечко приїхав її колишній хлопець . Вони жили разом 4 роки , він постійно її принижував , бив , зраджував , вона знаючи це все трималася за ці відносини як могла поки її знайомі не відправили заграницю. Ще рік потому вона втратила брата, з яким у них були дуже теплі хороші відносини , це була єдина людина в житті яка її підтрмувала і любила. З батьками все важко, батько покинув їй ще змаличку , матір живе своїм життям.
Після приїзду колишнього вона почала мене звинувачувати , що я їй не даю емоцій ,що я не цілеспрямований,мені нічого не цікаво і вона мене не любить і т.д., і що нам потрібно розійтися. Поговоривши , каже , що діло не в мені і я нічого поганого не зробив ,і не роблю, ії мене дуже шкода , за що мені це все і чому я її терплю , і що сама не знає , що вона хоче , але вона впевнено знає , що вона живе не своє життя . Вона постійно в дипресії , постійні головні і спинні болі. До лікарів зверталися , кажуть , що все добре. Можливо потрібно повторно звернутися... Постійні розмови про колишнього , який він поганий і т.д. ЇЇ цікавлять маленькі навіть моменти чи хтось його бачив , що він казав і т.д. На мою думку це не здорова цікавість людиною яку ти ненавидиш. В неї немає жаги до життя взагалі. До цього вона вела активний образ життя. Я думав якщо я її огорнувши любовю і теплом допоможу все пройти , нажаль ні. Чи можливо , що болі і депресія це все відгуки минулого життя з її хлопцем , що вона ще досі його кохає , хоча це заперечує . І головне питання чи зможемо ми відновити відносини ? Для себе я прийняв те що я її не втримаю і це не потрібно. Але й я в даний момент не хочу розривати з нею відносини пока вона в такому стані , плюс я її дійсно кохаю.
Питання від: ; Вік: 34

психолог онлайн
цитата:
Зустрічаюся з дівчиною більше року , живем разом. Стосунки сильно зіпсувалися . Зіпсувалися вони після того як в наше містечко приїхав її колишній хлопець . Вони жили разом 4 роки , він постійно її принижував , бив , зраджував , вона знаючи це все трималася за ці відносини як могла поки її знайомі не відправили заграницю. Ще рік потому вона втратила брата, з яким у них були дуже теплі хороші відносини , це була єдина людина в житті яка її підтрмувала і любила. З батьками все важко, батько покинув їй ще змаличку , матір живе своїм життям.
Добрый день!
Вы сейчас пытаетесь разбираться в том, какие у нее были отношения до Вас, в ее семье и как Вы можете ей помочь. Дело в том, что это проблема Вашей девушки, но не Ваша. Если ей нужна помощь, то она должна сама обратиться к специалисту. В, со своей стороны, должны разобраться, что Вас держит в этих отношениях и какие они для Вас. Вы не можете изменить другого человека, если он сам этого не хочет. В чем именно Ваш вопрос и какую помощь Вы хотите получить для себя? Вы говорите о своей депрессии и психосоматике? В чем она выражается?
Відредаговано автором 26-06-2023 18:46:54
психолог онлайн
Доброго вечора!
цитата:
Я думав якщо я її огорнувши любовю і теплом допоможу все пройти , нажаль ні.
Дійсно, шкода.
цитата:
и можливо , що болі і депресія це все відгуки минулого життя з її хлопцем , що вона ще досі його кохає , хоча це заперечує .
Цілком можливо. Такі випадки доволі розповсюджені. Щоправда, не в коханні річ, вона в залежності. Емоційній. Як, до речі, і у вас, ймовірно. Ви, напевно, одразу почнете заперечувати, мовляв, та ні, я її кохаю. От тілько любов і кохання не може бути без взаємності(!) А те, що її (взаємності) немає, свідчать факти
цитата:
ісля приїзду колишнього вона почала мене звинувачувати , що я їй не даю емоцій ,що я не цілеспрямований,мені нічого не цікаво і вона мене не любить і т.д., і що нам потрібно розійтися.
Ви її не чіпляєте. Ось в чому справа. Її чіпляє той, хто
цитата:
постійно її принижував , бив , зраджував ,
Отже, в неї так хбудоване лібідо. І нічого ви з цим не поробите, бо воно за межею свідомості.
цитата:
І головне питання чи зможемо ми відновити відносини ?
Як ви це собі уявляєте?
цитата:
Для себе я прийняв те що я її не втримаю і це не потрібно.
Об'єктивно, яким ще може бути рішення, якщо взаємності бракує катастрофічно?!
цитата:
Але й я в даний момент не хочу розривати з нею відносини пока вона в такому стані , плюс я її дійсно кохаю.
Ви граєте в благородство чи, насправді, така людина? Вам жінка зрозумілою мовою відверто каже - я тебе не кохаю, а ви, благородна людина, намагаєтесь її підтримувати і хочете пройти разом з нею увесь шлях її зцілення. І все через кохання/залежність.
Згодом вона, може, з вами і залишиться... через вдячніть, а не любов. А може з часом і зненавидіти, бо не вона більш залежна...
психолог онлайн
Доброго вечора! Співчуваю, ситуація дуже неприємна і складна. Ви потрапили у Трикутник Карпмана, де є Жертва, Тиран і Рятівник. Що робити дівчині, звичайно вирішувати їй. Вся її симптоматика, справді може бути викликана травматичним досвідом. А Вам треба попіклуватися про себе і вийти з цього трикутника.
психолог онлайн
Доброї ночі!
Дівчина психологічно залежна від колишнього і це очевидно. Тим більше пішла від нього не сама, а її відправили (як бандероль), тобто рішення про розрив нею прийнято не було. А невротичні й нездорові стосунки її цілком влаштовували, бо ймовірно має психологічні травми дитинства.
А Ви виступили в ролі лікаря її душі та рятівника. Не більше. Для неї. Тепер, "підлікувавшись" з Вами, вона хоче повернутися до таких звичних хворобливих стосунків з колишнім.
Що ж тут можна вдіяти? Тільки відпустити.
А Вам на психотерапії зі спеціалістом розібратися зі своєю роллю рятівника, яка нікому ще не приносила щастя, бо є деструктивною по своїй природі.