Сімейні стосунки
Добрий вечір.Ми з чоловіком в шлюбі 4 роки. Знайомі ще з шкільних років, почали зустрічатися коли мені було 14,ми дуже сильно закохалися одне в одного пройшли через багато нелегких випробувань,але зараз у нас є чарівна донечка. Здавалося б все ж ідеально але нажаль не так.Чоловік єдиний син в сім’ї, ( тато помер ще давно)а його мама живе сама і дуже помішана за сином. Вона була проти мене ще коли ми планували весілля але чомусь я цього не помічала, але з роками моє терпіння вже не витримує. Так вона живе далеко ми не бачимося часто, та все одно після зустрічі з нею залишається на душі якийсь осад.Ну якщо коротко вона дуже важка людина.Так чоловік її любить і поважає я це бачу і я до цього не проти але його відношення до мене останнім часом дуже змінилося.Ми не можемо дійти до компромісу, він взагалі не чує що я йому кажу,коли я хочу поговорити з ним і вирішити наші проблеми постійно виходить що тільки мені все не добре, тобто бачить тільки мої помилки) взагалі за 4 роки шлюбу не відчуваю те кохання яке було колись між нами. Не можу ніяк достукатися до нього і це мене просто вбиває з середини😢 я хочу щастя, хочу щоб він трішки більше приділяв мені уваги,тому що таке відчуття що я просто зручна дружина яка виконує свою роботу😔 та щей до того його мати постійно суне ніс не в свої справи. Багато разів думала щоб розійтися але незнаю чи просто зможу я далі без нього) він завжди мене підримував у всьому завжди допомагав та коли ми одружилися він дуже змінився. Що мені робити в такій сетауції як краще діяти?…
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Добрий вечір.
цитата:
Так чоловік її любить і поважає я це бачу і я до цього не проти але його відношення до мене останнім часом дуже змінилося
Ви повязуєте зміну відношення чоловіка до вас із його мамою?
цитата:
що таке відчуття що я просто зручна дружина яка виконує свою роботу😔
Можливо це так і є? А в чому ваша зручність?
цитата:
Що мені робити в такій сетауції як краще діяти?…
Говорити з чоловіком, напевне. Не вистачає знань про себе, аргументів - можливо зверніться в індивідуальну роботу.
Доповнення від автора
Іноді пов’язую,бували такі випадки коли він дещо вирішить з мамою а я тільки потім можу дізнатися що і як.
Доповнення від автора
В будинку прибрано, їсти зроблено, за дитиною доглянуто) навіть коли попрошу зробити не важку роботу або чимось допомогти одразу у нього є відповіді- він зайнятий,потім зроблю у нього був важкий день і т п. Так я розумію що він працює, я зараз теж на роботі навіть якщо не кожного дня,але хочеться щоб ми робили всю домашню роботу разом. Щоб та робота ішла обом у задоволення а так йому байдуже на все тому що він впевнений що я все зроблю.
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Так чоловік її любить і поважає я це бачу і я до цього не проти але його відношення до мене останнім часом дуже змінилося.
Співчуваю вам. І водночас хочу звернути увагу на побудову речення вище. Не самі слова, а змістовний і сенсовий зв'язок між першою і другою частинами. Зважаючи на це, можна припустити, що вам здається, ніби чоловік віддає перевагу матері, а не вам. Це так? Можливо, відчуваєте ревність до неї?
цитата:
Що мені робити в такій сетауції як краще діяти?…
Діяти, не розуміючи, що відбувається - марно. Спочатку варто усвідомити модель ваших стосунків, їхню динаміку. А її, до речі, не можна вважати позитивною, про що свідчать ось ці моменти
цитата:
Ми не можемо дійти до компромісу
Про які компроміси йдеться?
цитата:
він взагалі не чує що я йому кажу
А що ви йому кажете? Ваші звернення до нього більше схожі на критику, докори чи на пропозиції?
Як виражаєте свої почуття та емоції?
цитата:
коли я хочу поговорити з ним і вирішити наші проблеми постійно виходить що тільки мені все не добре, тобто бачить тільки мої помилки
Ваші актуальні проблеми - назвіть їх?
цитата:
взагалі за 4 роки шлюбу не відчуваю те кохання яке було колись між нами.
З часом закоханість може перевтілись в кохання. Ви різницю між ними помічаєте?
цитата:
я хочу щастя, хочу щоб він трішки більше приділяв мені уваги,тому що таке відчуття що я просто зручна дружина яка виконує свою роботу😔
В якому вигляді увага чоловіка є для вас бажаною?
цитата:
Багато разів думала щоб розійтися але незнаю чи просто зможу я далі без нього) він завжди мене підримував у всьому завжди допомагав
З розлученням, вважаю, не варто поспішати. А от спробувати розібратись в собі, в ситуації, в можливостях подолати кризу в відносинах буде доречно.
Між іншим, кризи трапляються в кожній сім'ї. Кажу це без перебільшення. Хтось їх долає, а хтось, не витримавши їхнього тиску, пускається навтьоки. Тому важливо побачити реальність об'єктивно, встановити причини і знайти ефективні способи вирішення проблем.
Доповнення від автора
Ревність не відчуваю, я навпаки рада тим що він спілкується з мамою просто раніше вона більшості жила закордоном, чоловік виріс з дідусем та бабусею.тому я підтримую їхні стосунки нічого проти не маю.
Доповнення від автора
Не можемо дійти до розв’язання проблеми, вони не докінця вирішені.Я людина яка не тримаю все в собі, якщо мене щось турбує то я хочу це обговорити, а він навпаки все тримає в собі раніше він взагалі не хотів навіть сісти зі мною і щось обговорити
психолог онлайн
цитата:
Хай так. Але ж мамі чоловіка приділили в дописі чимало уваги...
цитата:
Не можемо дійти до розв’язання проблеми, вони не до кінця вирішені.Я людина яка не тримаю все в собі, якщо мене щось турбує то я хочу це обговорити, а він навпаки все тримає в собі раніше він взагалі не хотів навіть сісти зі мною і щось обговорити
З позиції його звичної моделі ваші розмови і намагання поділитись почуттями, ймовірно, спримаються як напад, як прояв агресії. Тому він може ще більше зачинятись в собі. Це про неспівпадіння у способах спілкування і обміну емоціями. І не варто сподіватись, що воно саме по собі механічно налагодиться. Питання більш складне. Розгляньте можливість звернутись по допомогу до сімейного психолога.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345742 для Владимир Анатольевич
Так він постійно каже що я тільки хочу посваритися з ним. Що я все близько сприймаю до серця, що я сама все собі видумала. Коли я сказала йому що хочу звернутися до психолога то його відповідь: так тобі потрібно, ти постійно агресуєш постійно не задоволена.
психолог онлайн
цитата:
Прикро.
цитата:
Коли я сказала йому що хочу звернутися до психолога то його відповідь: так тобі потрібно, ти постійно агресуєш постійно не задоволена.
Він просто не знає, що коли у вас зявляться кордони, то ваша агресія набуде іншого характеру, і невідомо чим ще все закінчиться)
Почніть роботу індивідуальну, будь ласка
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345745 для Віталія Юріївна
Дякую за відповідь.
психолог онлайн
цитата:
На жаль, він так сприймає. Силою нічого не вдієш. Потрібні інші кроки з вашого боку. Передусім, вам в собі розібратись - чи справді ви занадто чутливі? Чи, можливо, чоловік боїться відкритись і зустрітись із власними страхами та обмеженнями?
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
він навпаки все тримає в собі раніше він взагалі не хотів навіть сісти зі мною і щось обговорити
цитата:
я навпаки рада тим що він спілкується з мамою просто раніше вона більшості жила закордоном, чоловік виріс з дідусем та бабусею
Чоловік пережив в дитинстві травму покинутості - закрився в собі, не довіряє (психологам в тому числі), але, при тому, ще й ідеалізує свою токсичну матір, знаходиться під її впливом - тобто там все складно. Тому шанси у Вас щось виправити мізерні. Все, що могли у відносинах, Ви вже зробили.
Тільки залишилось попрацювати над собою, щоб розпрощатись з власними ілюзіями. Краще з психологом.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345792 для Павел Леонидович
Дякую вам за відповідь обов’язково обдумаю як діяти далі.
консультация психолога
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
але хочеться щоб ми робили всю домашню роботу разом
хочіть скільки завгодно! чому так має бути?
На одному туалеті також разом сидіти?
В Індонезії пару, яка хоче одружитися на 2 тижні приковують наручниками один до одного. Щоб вони зрозуміли, що означають слова: "Всегда вместе" та "я без тебя жить не могу"
Відредаговано автором 29-06-2023 13:41:59
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345804 для
Тому що для мене здорові стосунки коли все робиться разом) якщо так тоді чому повинна тільки я робити все сама?