Апатія, втратив інтерес до життя.
Звати Діма, мені 19 років. Останній місяць життя в повній апатії. Закінчив другий курс університету і зрозумів що не буду працювати по цій спеціальності. Я не знаю ким я хочу бути та чим мені займатися. Кожен день я виню себе за те що я такий безтолковий. Я дивлюся інстаграм інших людей де вони реалізовані, щасливі, чимось займаються щось роблять а я просто лежу і плачу. Коли я ходив у школу я думав що у мене буде щасливе життя та я буду ходити на роботу яка мені подобається а зараз розумію що це не так. Боляче дивитись на тих хто вже реалізований та щасливий, а я просто лежу плачу. Саме страшне для мене це все життя ходити на завод і заробляти копійки і розумію що більшість так і буде тому що я незнаю чім мені зайнятись. Кожен день я стараюсь відриватись від реальності, більше сплю, граю в відеоігри. Коли за щось берусь зразу думки "дарма час тратиш"Хочу познайомитися з дівчиною зі свого університету в яку я закоханий та не можу, вона буде дивитися на мене як на невдаху у якої немає цілі, роботи, грошей.Постійні думки про майбутнє мучать мене, я нічого не роблю і через це ще більше себе виню, а якщо щось роблю та не получається також себе виню. Пишу сюди тому що батьки мене не розуміють вони кажуть "вибрав спеціальність-працюй по ній" "у всіх проблеми" "колись такого не було" я не знаю як вийти з цього застою, не хочу застрягати у ньому на багато місяців.
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Доброго вечора, Діма.
Щодо «Я дивлюся інстаграм інших людей де вони реалізовані, щасливі, чимось займаються щось роблять а я просто лежу і плачу» Розумію, що інстаграм може створювати ілюзію того, що інші живуть дуже щасливе життя, або мають неймовірний успіх/зайнятість. Проте, не все що люди викладають в мережу є реальністю. Тому намагайтеся фільтрувати свою стрічку в інстаграмі, або навіть відписуватись від тих, хто впливає на Ваш стан негативно. Така собі психогігієна в соціальних мережах.
«Саме страшне для мене це все життя ходити на завод і заробляти копійки і розумію що більшість так і буде тому що я незнаю чім мені зайнятись». Припускаю, що зараз у Вас переважають негативні думки, проте відсутність знать про себе, свої інтереси ще не гарантує, що Ви ніколи не знайдете свою улюблену справу. Над цим можливо працювати.
Хочеться розпитувати Вас про те, як Ви обирали спеціальність? Що заваджає її змінити? Наскільки думка батьків впливає на Ваше рішення?
Ну і ще, звичайно, трішки насторожує ваш стан. Думаю, що було б корисно поговорити зі спеціалістом.
Відредаговано автором 29-06-2023 21:09:07
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345836 для Іванна Нікель
Обирав спеціальність сам, але зрозумів що не хочу по їй працювати, я б її змінив але не знаю чім хочу займатись, є якесь бажання піти в It, хочеться попробувати але зразу думки "тобі не сподобається і потратиш час впусту" і батьки теж цього не оцінять їм важливо щоб я десь працював. У мене постійно страх що я почну чимось займатися, я потрачу багато на це часу і в результаті із цього нічого не вийде. І ці постійні думки не дають мені спокою.
психолог онлайн
«У мене постійно страх що я почну чимось займатися, я потрачу багато на це часу і в результаті із цього нічого не вийде.» Так, розумію Ваш страх, таке дійсно може статись. Якась справа може перестати подобатись і це також нормально. Виходить, що поки Ви боїтесь втратити час на спробу щось зробити - Ви витрачаєте цей дорогоцінний час.
Також цікаво чим саме приваблює сфера IT? Чим Ви взагалі любите/ любили займатись?
Складається враження, що Ви сильно опираєтесь на думку і оцінку батьків, ніби боїтесь їх розчарувати. Що ви думаєте про це твердження?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345847 для Іванна Нікель
В IT приваблює веб-дизайн або моушен дизайн, все життя я любив та і зараз люблю грати у відеоігри, пам'ятаю як мені купили комп'ютера я просто був у захваті як можна робити наскільки цікаві ігри, у мене таке відчуття що я про них все знаю, мені подобається дізнаватись про них щось нове, я завжди дивлюся ігрові новини, блогерів які знімають обзори або щось таке, телеграм канали про відеоігри, дивлюся все що з ними пов'язане. Зі сторони можна сказати що я просто ігроман, і мені так постійно всі казали, через це я на деякий час кинув грати але я не міг втікати від себе та від того що мені подобається, душа завжди рвалася до цього. Я дивлюся блогерів які знімають про відеоігри та заробляють на рекламі і кажу собі що це робота мрії, або на тих хто стрімить і їм кидають донат інколи неймовірні суми. Хочеться почати робити так само але постійний страх, невпевненість а ще критика збоку особливо тяжко чути від батьків що воно тобі не потрібно, що ти займаєшся не тим, дуже важко іти коли всі проти тебе і кожен говорить тобі що ти якійсь не такий, що з тобою щось не так. Також трохі цікавить військова тематика через це я пішов на військову спеціальність аби працювати у силових структурах але зрозумів що це не для мене.
психолог онлайн
Вийти з цього стану допоможе психолог або психотерапевт.
Схоже на внутрішній трикутник Жертва, Рятівник, Переслідувач.
Спочатку почуваєте себе погано ( Ж),рятуєте себе іграми (Р), а потім і зневажаєте, корите себе ( П). За можливосиі зверніться до спеціаліста.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345858 для Юлия Антоновна
На жаль немаэ коштів щоб звернутися до спеціаліста, можливо є якісь поради як вийти з цього стану?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
можливо є якісь поради як вийти з цього стану?
Какую проблему вы хотите решить в первую очередь?
Вам нужны рекомендации для самостоятельной работы?