Що таке полюбити себе?
Доброго часу дня! Мене цікавить таке питання, яке хотів задати психологам: що означає полюбити себе? Адже багато хто каже, що якщо полюбиш себе, то тебе полюблять й інші. Але, можливо це моя проблема, я не розумію як саме це відбувається: чи це дозволяти собі купувати шоколадки до прикладу, чи можливо не сварити себе й не займатися самобичуванням? Для мене це питання досить цікаве й актуальне. Дякую наперед за Ваші відповіді!)
Питання від: ; Вік: 20
Тест на самооценку.

психолог онлайн
Доброго дня!
Любити себе - це прийняти себе, таким який ти є на даний момент часу. Зі всіма мінусами та плюсами.
Любити себе - це поважати себе, цінувати себе.
Любити себе - це піклуватися про себе, хвалити себе, робити те, що сам хочешь, вільно!
Жити так як подобается тобі, кожного дня. Реалізовувати свої бажання маленькі та великі бажання.
Любити себе - це вірити в себе та в свій успіх!
Любити себе - дозволяти собі все, що хоче твоя душа. Сміливо робити те, що тебе радує! Навіть, якщо, когось це не влаштовує.
Любити себе - це кожного дня розвивати себе, навіть якщо тяжко, кожного дня вибудовувати себе та свій простір, свій Всесвіт.
По різним питанням, пишіть в личку, буду рада відповісти.
Відредаговано автором 30-06-2023 12:29:21
психолог онлайн
Доброго дня. Тарасе!
цитата:
Мене цікавить таке питання, яке хотів задати психологам: що означає полюбити себе? Адже багато хто каже, що якщо полюбиш себе, то тебе полюблять й інші.
Буквальною відповіддю на ваше питання буде моя стаття на цьому сайті https://upsihologa.com.ua/kak-eto-polyubit-sebya-18vtarasenko.html
Ось нижче її фрагмент, а далі за текстом.
Приємного ознайомлення))
"Никто меня не любит! Как часто подобное можно услышать от клиентов, да и просто людей вокруг. И тут невольно хочется спросить - ну, кто тебя не то что полюбит, а для начала примет, если ты сам себя не принимаешь?! Поэтому вывод напрашивается сам собой – чтобы полюбили другие, сперва полюби себя сам! Ни много, ни мало.
Кто-то скажет, легко сказать «полюби себя». А как это? Что для этого нужно? С чего начать?
..."
Відредаговано автором 30-06-2023 12:43:05
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
що означає полюбити себе?
Можно узнать, как ответ на этот вопрос поможет вам полюбить себя?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345957 для Светлана Владимировна
Так, звісно можна) Я вважаю, що відповідь буде містити у собі певні поради, або хоча б визначення від якого можна відштовхуватися. У мене дещо неоднозначне й не остаточне поняття цього вислову, тому мені досить важко осягнути що взагалі воно собою являє: чи це купувати собі солодощі, чи можливо не бути до себе строгим і тд. Де та грань, щоб, допустимо, любов до себе через солодощі не перетворилася на саморуйнування у вигляді зайвої ваги, або не бути до себе строгим але згодом стати м'якотілим? Тому конкретна відповідь дасть мені змогу визначитися з цим поняттям й почати дійсно себе любити. Сподіваюся, що відповів на Ваше питання)
психолог онлайн
Добрий вечір. Полюбити себе - це процес прийняття, поваги, і внутрішнього збалансованості щодо себе самого.
Це означає прийняття своїх слабких сторін, помилок та недоліків. Ніхто з нас не є ідеальним, і прийняття цього факту допомагає нам почувати себе більш спокійними і збалансованими.
Полюбити себе означає бути добрим до себе та виразно підтримувати себе в складних ситуаціях. Не бути занадто критичним до себе та дозволяти собі помилитися.
Дбати про своє фізичне, емоційне та психічне здоров'я, а також про свої інтереси та потреби.
Визнавати свою вартість і ставити відносини та ситуації, де ви отримуєте повагу.
Полюбити себе - це процес, і він може займати час і вимагати певних зусиль. Важливо пам'ятати, що це - індивідуальний шлях, і кожен може відчувати його по-різному.