Страшно быть женщиной
У меня непогані дані,але в кругу близьких родичів мене постійно сприймали як маленьку і зараз не готові мене відпустити ,вважають що я дитина і лякаються того,шо я можу привести якогось чоловіка чи завагітніти. Вони ніби давлять і мені стидно вдягатися ярко, дивуються,що коли я фарбую губи яскраво чи надіваю каблуки,кажуть ого.А я знаю,шо мені це личить. Я дуже тісно пов'язана з родиною, постійно з ними і мені стидно од того,що я хочу бути привабливою жінкою ....Як подолати цей страх бути привабливою гарною жінкою ?
Питання від: ; Вік: 33
Доповнення від автора
Как преодолеть страх ?

психолог онлайн
Щоб подолати страх бути привабливою гарною жінкою, треба подолати спершу страх родичів
Доповнення від автора
У мене батьки тирани обидва
Доповнення від автора
І всі характерні ,я наймолодша
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Здрастуйте. Вам необхідно підіймати самооцінку, і сепаруватись (відділитись) від батьків.
Ви вимушені жити з батьками? Чи вам так комфортно? Чи підтримують вас, ваші друзі?
Дізнайтесь яка ви, задавайте собі питання, чого я хочу? Що я хочу робити? Що мені подобається? Прислухайтесь до себе.
Ваше життя, лише ваше, і цей шлях ви маєте пройти для себе. Ви не маєте виправдовувати чужі очікування.
Зверніться до психолога, щоб пропрацювати всі ці питання.
Доповнення від автора
Так,я боюся родичів,вони авторитет для мене ,а шо я ... Відчуваю в собі якийсь потенціал,але боюся проявляться,і жалко шо молодість вже потроху проходить ,боюся ,шо якщо зараз нічо не поміняю ,то в 40 буду жаліти
психолог онлайн
Отож бо, тому Ви все ще відчуваєте себе перед ними маленькою дівчинкою. А де Ваш авторитет?
Доповнення від автора
Я якась подавлена ними.Намагаюся заслужити їх любовь ,і боюся,шо вони не одобрять мене справжню,ніхто не одобрить
Доповнення від автора
І боюся їх потерять ,але й з ними не можу ,наче не хватаєь чогось
Доповнення від автора
Я дитина
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Головне прийти до того, щоб одобрювали себе Ви. Інакше Ви приречені завжди бути залежною від думки інших.
Дитино, скільки Вам років?
психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
Віталій Вікторович Бондарчук
Доброго вечера!
А вы сами себя готовы отпустить в взрослую свободную жизнь?
Сколько еще времени вам надо смотреть по сторонам кто и что про вас подумает? ( неважно родственники или нет)
Поймите жизнь не резиновая... и нужно жить здесь и сейчас! Вкушайте самые сладкие года жизни! Вы достойны счастья! Вот когда это осознаете, тогда и начнете освобождаться от мнения других.
Для этого надо взять ответственность за свой выбор и свою жизнь.
А насчет родственников - если жить чужими желаниями... то автоматически жить чужой жизнью!
Возможно они вам просто завидуют?
В таком случае лучше всего дистанцироваться максимально от родственников.
Вам чтоб освободиться и получить ключи от самодостаточной жизни - нужно просто родственникам сказать четко и серьезно - "Я уже зрелая личность, а не маленькая девочка и хочу и буду жить своей жизнью!
Буду строить свою личную жизнь! И до свидание! Я пошла в новую жизнь!"
Но чтоб так сказать, вам нужно действительно захотеть жить своей жизнью. Укрепиться финансово, переехать жить в другое место. Полностью автономно себя обеспечивать. И верить в себя!
Четко поставить цели и идти к ним. Даже переступая собственные страхи.
Найдите хорошую работу, это поможет вам почувствовать себя уверенней и финансово независимой от родственников.
Больше себя цените и вкладывайте именно в себя! Вы этого достойны!
Окружайте себя людьми которые вас ценят и верят в вас!
А всех остальных дистанцируйте от себя, кто в вас не верит или загоняет вас в какието рамки.
Удачи!)
Доповнення від автора
Дякую!!!
психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Светлана Владимировна Киселевская
І вам дякую! Вірте в себе! Тут тільки два шляхи. Або ви залишаетесь в ролі дитини и про... свое життя... а потім жалкуете. Або ви приходите до дорослої позиції - знімаете иллюзії і починаете нарешті жити своїм життям, так як ви хочете та мрієте.
Все можливо! Навіть те, що вам зараз здаеться неймовірним! Свое життя можно змінити. Але для цього потрібно працювати над собою. Не годуйте свої страхи... вони не такі страшні, якщо самим їх не живити своїми думками та увагаю. Фокус уваги вам треба змінити від батьків тиранів... на себе! Від страхів - на свої бажання та мрії. Від неришучості - до дій реальних дій та рішень.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго ранку!
цитата:
Як подолати цей страх бути привабливою гарною жінкою ?
Спочатку зруйнувати у себе в голові непохитний аторитет родичів. Та й авторитет такий собі - тирани, висловлюючись вашою мовою.
А тиранять вони вас через свою тривожність і спотворені уявлення про батьківство. Тому гідні жалю.
Доповнення від автора
Вони постійно бояться що що мною щось трапиться і шо я без них не зможу ,бо я велика дитина,хоч і ходжу на роботу
Доповнення від автора
Дякую
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Надія Іванівна Шулюк
Добрый день!
цитата:
Як подолати цей страх бути привабливою гарною жінкою ?
Для этого надо, чтобы у вас появились 3 необходимых фактора: "хочу", "могу" и "делаю".
Где, "хочу" - это мотивация, "могу" - это возможности, а "делаю" - способность совершать действия.
Доповнення від автора
А что если мне стыдно быть красивой и привлекательной?Мне кажется что-то мной что-то не так,и делать это ярко красится что то постыдное
Доповнення від автора
Что нужно с собой сделать,чтобы эти 3 фактора совпали ?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Светлана Владимировна Киселевская
Ірина Миколенко
Вам треба працювати з психологом. Тоді ви підвищите самооцінку, і ви дозволите собі бути гарною, вдягатися як хочете, робити що хочете. Про "хочу", "можу" , і "буду", треба краще пізнати себе, чого я хочу? Що мені подобається? Що я можу, а що ні? Це велика робота з психологом.
Почніть з малих кроків, будьте автономною, хороша робота, жити окремо від батьків. Шукайте підтримку людей які вас не осуджують, а навпаки спонукають до проживання свого життя.
Зараз ви живете життям батьків, родичів, не своїм.
психолог онлайн
цитата:
Что нужно с собой сделать,чтобы эти 3 фактора совпали?
Начните с мотивации ("хочу").
Потому что когда есть сильное желание, то включается принцип: "Вижу цель - не вижу препятствий".
И тогда даже ваши страхи не будут преградой на пути к осуществлению того, чего вы хотите.
психолог онлайн
Погоджуюся з колегами, що наявна проблема сепарації від батьків. Інакше вас в вашому віці не бентежили б їх думка. Найкраще звернутися до психолога і пропрацювати цю тему.