Питання про відносини
Доброго дня. В мене таке запитання. Я зустрічаюсь із чоловіком. Він абсолютно без ініціативний. Він мені сам майже не пише майже не дзвонить інколи пише пропоную зустрітись і ми зустрічаємось. Або я пропоную зустрітись і ми зустрічаємось. Загалом наші зустрічі побудовані на сексі. Секс у нас просто шалений. В сексі він дуже ініціативний дуже активний дуже уважний. Коли секс закінчується він стає знову без ініціативним і якимось навіть холодним. Чому так? І як мені себе поводити з ним аби він став більш відкритим до мене?
Питання від: ; Вік: 35

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Павел Леонидович Басанский
Вітаю.
"Коли секс закінчується він стає знову без ініціативним і якимось навіть холодним."
"Чому так? "
Тому що "... зустрічі побудовані на сексі."
" І як мені себе поводити з ним аби він став більш відкритим до мене?"
Не витрачати марно час, бо " Він мені сам майже не пише майже не дзвонить ."
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Ирина Николаевна Островерх
Доброго вечера!
У вас взаимовыгодные отношения! Классный секс, наслаждения, что не маловажно!
Но мужчины умеют различать женщин которых они любят, и женщин с которыми у них просто интим.
Они по иному воспринимают любовь, чем женщины. Для женщины первичны чувства, чаще всего , а уже потом все остальное. Для мужчины первичным же секс... а уже потом чувства.
Потому и такая у вас разница в восприятии ваших отношениях.
Чего вы хотите от этих отношений?
Если бы мужчина был в вас влюблен он бы вел совсем протиположно с вами! Он бы ухаживал за вами, проявлял инициативу и внимание.
А тут наоборот полный штиль... возможно мужчина женат. Или может его и так все устраивает, он ваши отношения рассматривает просто как роман.
Против его воли вы тут нечего не сделаете... не кормите себя иллюзиями... просто сами для себя решите нужен ли вам такой формат отношений?
Если нужен просто хороший секс и вас это устраивает, то почему бы и нет? но строить какието планы на этого мужчину... когда он сам явно этого не делает... не строит на вас планы ... зачем?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго, Ines!
І з клану чоловіків дам Вам ту ж саму відповідь, що й колеги-жінки.
Якщо б чоловік був зацікавлений саме в стосунках із Вами, він обов'язково САМ проявляв би і ініціативу, і увагу, і інтерес до Вашої особистості.
Але він зацікавлений лише в одному, про що Ви й самі написали - в сексі. І все.
А тому він навряд чи стане більш відкритим до Вас. Для сексу це не потрібно, а все інше його очевидно не цікавить.
психолог онлайн
Доброго дня !
"І як мені себе поводити з ним аби він став більш відкритим до мене?"
Доєднаюсь до гіпотез колег. Навряд чи ваше бажання щоб він був більш відкритий до вас, залежить від вас.
"Чому так?"
Бо
"Загалом наші зустрічі побудовані на сексі."
Якщо вас так це не влаштовує, то настав час вирішувати про закінчення відносин.
психолог онлайн
Доброго ранку, Ines!
цитата:
Коли секс закінчується він стає знову без ініціативним і якимось навіть холодним. Чому так?
Чому так, питаєте? А тому що "мавр зробив свою справу і може йти", адже тепер йому тут нема чого робити. Вочевидь, він вас використовує. Та й ви його теж, погодьтесь.
І це і не добре, і не погано. Це результат вашої спільної мовчазної домовленості. Якби було по-іншому, то ви б уже давно в нього запитали, чого так? чого він закритий? які в нього наміри? Відкрились бі самі. Розповілили, що відчуваєте, чого бажаєте. А так ви обидва зачинені. Можливо, на жаль.
цитата:
І як мені себе поводити з ним аби він став більш відкритим до мене?
Ви можете спробувати першою відкритись, але це нічого не гарантує. Так що не будуйте зайвих сподівань.
психолог онлайн
цитата:
Чого саме ви прагнете у цьому контакті?
Якшо
цитата:
наші зустрічі побудовані на сексі
, то напевно це зустрічі для сексу.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Чому так?
Потому что если
цитата:
наші зустрічі побудовані на сексі
то он так и будет воспринимать ваши отношения и вести себя соответственно -
цитата:
Коли секс закінчується він стає знову без ініціативним і якимось навіть холодним.
цитата:
У вас есть желание перевести отношения в другой формат?
Как вы хотите, чтобы было?