Использует меня чтоб вызвать ревность
Нормально ли это,когда парень из знакомой компании пишет мне привет как дела что делаешь специально, чтобы вызвать ревность у своей девушки,а потом девушка которая в это время находилась возле него злится пишет мне что я ему не отвечала и злится.Сказаоа,ему что я не хочу чтобы меня использовал он для таких целей,он смеётся ,и говорит та то я просто .....
Питання від: ; Вік: 33

психолог онлайн
Доброго вечора! Нормального нічого в такій ситуації не має. Людина не поважає ні свою дівчину ні Вас. Грає в якісь ігри, щоб отримати якісь свої вигоди. Ви правильно зробили, що захистили свої кордони.
Доповнення від автора
Потім посварився з нею,і почав обхажувати мене....А потім привів нову дівчину,в компанію,і знову при ній за допомогою мене почав визивати ревнощі ....
Доповнення від автора
Вірніше намагався
психолог онлайн
Що значить обхажувати і як ви до цього відносилися? Дозволяли? Те як він себе веде - зрозуміло. Яке ваше запитання у цій ситуації?
психолог онлайн
Доброго дня!
"Потім посварився з нею,і почав обхажувати мене....А потім привів нову дівчину,в компанію,і знову при ній за допомогою мене почав визивати ревнощі"
Як ви себе почуваєте, коли він вас "обхажує"? Як вам, коли за допомогою хлопець вас намагається викликати ревнощі? У чому вам потрібна допомога?
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Сказаоа,ему что я не хочу чтобы меня использовал он для таких целей,он смеётся ,и говорит та то я просто .....
Виходить, що МЧ використовує вас як засіб реалізації власних потреб.
Ви це усвідомлюєте? А якщо усвідомлюєте, то чому з ним спілкуєтесь, буваєте в тій компанії, що і він?
Доповнення від автора
Він каже,шо у нього до мене є інтерес
психолог онлайн
цитата:
Він каже,шо у нього до мене є інтерес
Він може казати, що завгодно. Невже приймете на віру будь-що?
Доповнення від автора
Казав,шо якби погодилася тоді бути з ним,коли в нього був інтерес,шось би може получилось,а зараз не потрібна вже,тоді навіщо за допомогою мене викликати ревнощі до інших жінок?Він що не розуміє,шо жінки будуть сердитися саме на мене,а в мене з ним нічого нема
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Казав,шо якби погодилася тоді бути з ним,коли в нього був інтерес,шось би може получилось,а зараз не потрібна вже,тоді навіщо за допомогою мене викликати ревнощі до інших жінок?
Вы нравились этому парню (а может и сейчас у него есть чувства к вам) и он не закрыл этот гештальт.
Поэтому и "дергает" вас постоянно, используя в своих манипулятивных играх.
Делает он это с целью привлечения вашего внимания и чтобы вызвать у вас хоть какие-то чувства к нему (даже отрицательные).
Ведь как известно, от от любви до ненависти – один шаг. И это может срабатывать и в обратном порядке...
Доповнення від автора
Дякую
Доповнення від автора
А що з цим гештальтом необхідно робить ?
психолог онлайн
цитата:
А що з цим гештальтом необхідно робить ?
Это его гештальт и с этим вы ничего не сделаете.
Но вы можете научиться противостоять манипуляциям этого парня и его девушек.
Доповнення від автора
А как ?