Сильна тривожність
Доброго дня. Мені важко пояснити що саме коїться, але спробую. В мене постійна тривожність всередині, є по причині а є що я навіть не розумію причину. 2. При якісь сварці, чи то розбір якоїсь проблеми, ситуації в мене починає трясти тіло і я його не можу зупинити ( як при сильному страху). Були моменти коли після якихось стресових ситуацій мене сильно трясло а потім був приступ, що я не могла дихати, серце сильно билося, все жималося, боліло ,якесь типу паморочення трішки було, мурашки( колодок) руки та ноги.. Це все одне і те ж чи різні симптоми? Що робити? Я постійно знаходжуся в стресах, страх та тривожності. Дякую зарання за відповідь.
Питання від: ; Вік: 29

психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
Здравствуйте!
Обратитесь к невропатологу, эндокринологу (может быть и гармоны).
Обследуйтесь, в дальнейшем можете обращаться к психологу, разобраться с Вашими страхами!
"Були моменти коли після якихось стресових ситуацій мене сильно трясло а потім був приступ, що я не могла дихати, серце сильно билося, все жималося, боліло ,якесь типу паморочення трішки було, мурашки( колодок) руки та ноги.." похоже на панические атаки, но психологи диагнозов не ставят, опять же нужно собрать более детальный анамнез.
Записуйтесь к доктору!
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня, Kyk!
цитата:
В мене постійна тривожність всередині, є по причині а є що я навіть не розумію причину. 2. При якісь сварці, чи то розбір якоїсь проблеми, ситуації в мене починає трясти тіло і я його не можу зупинити ( як при сильному страху). Були моменти коли після якихось стресових ситуацій мене сильно трясло а потім був приступ, що я не могла дихати, серце сильно билося, все жималося, боліло ,якесь типу паморочення трішки було, мурашки( колодок) руки та ноги..
Дуже схоже на Панічні Атаки. Для них є БАЗОВІ причини - Ваші страхи та тривожність, які Ви плекаєте та підтримуєте в собі, і ситуативні - стреси. З ситуативними причинами нема сенсу окремо працювати, тому що вони похідні від базових. Тим більше навіть на одному сеансі психотерапії Ви навчитеся дихальним технікам виходу зі стресу. Це не так вже і складно. А ось з базовими причинами треба буде ретельно попрацювати.
цитата:
Це все одне і те ж чи різні симптоми?
Скоріш всього одне і теж, хоча на сеансі можна буде це перевірити. Багато часу не займе.
цитата:
Що робити? Я постійно знаходжуся в стресах, страх та тривожності.
Звернутися до обраного спеціаліста-психолога на психотерапію. Це і буде виходом.
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
В мене постійна тривожність всередині, є по причині а є що я навіть не розумію причину.
Співчуваю вам. Те, що коїться, насправді погано, бо лякає, тривожить і не дає змоги нормально жити.
цитата:
Це все одне і те ж чи різні симптоми?
Зроблю припущення - так може проявлятись тривожний розлад. Але остаточно визначити ваш стан зможе спеціаліст в ході індивідуальної зустрічі.
цитата:
Я постійно знаходжуся в стресах, страх та тривожност
Розкажіть, що саме спричиняє ваші стреси?
Чого боїтесь?
цитата:
Що робити?
Звісно, звернутись по допомогу до лікаря задля обстеження, а потім до психолога, аби пропрацювати причини такого стану і відновитись.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Мені важко пояснити що саме коїться, але спробую. В мене постійна тривожність всередині, є по причині а є що я навіть не розумію причину.
Вы говорите, что иногда Вам сложно определить причину тревожности и иногда она бывает фоновая. Скажите, как давно Вы чувствуете такое состояние и после чего оно могло начаться? В таких случаях было бы хорошо обратиться к специалисту, чтобы разобраться с причинами тревоги. Так же Вы можете обратиться к врачу психиатру или невропатологу, чтобы он Вас мог поддержать медикаментозно, если Вы не справляетесь. Тревога может быть не всегда осознаваема и быть в следствие травматических событий, который были не прожиты и сейчас ищут выход для повторного проживания, а также более глубинного характера
Доповнення від автора
Дякую за відповідь. Ви запитали, що саме спричиняє мої стреси та чого боюся... Мені здається всього. Я наразі знаходжуся під захистом у Франції, у нас є соціальні працівники. Вони постійно кричать на мене, шантажують ( то житлом, то моїми родичами, що не будуть їм допомагати..), постійно розповідають гадості про мене та мого чоловіка своїм знайомим, моїй сім'ї та у себе в офісі. Останій раз ми були на французькій мові на курсах ( що нас заставили піти) в це місто приїхав брат з дівчиною ( з якою я ще не знайома) подаватися під захист і їх поселили до нас в студіо квартиру в той момент коли ми на курсах. Коли залишилася година до закінчення ми підійшли до викладачки аби відпроситися, вона подзвонила в офіс. До нас приїхала шевиня та двоє соціальних працівника. Вони одразу на нас з криками, що ми не маємо права йти, що ми не слухняні і не притримуємося правил ( хоча цього ніхто не знав, що не можна відпрошуватися). Сказали, що якщо ми підемо з занять, то з наступного дня вони не будуть допомагати ні нам, ні брату який приїхав і взагалі нікому з родичів. А ч просто хотіла прийти, поприбирати, приготувати їжі, тому що нічого не було. І не думали що це буде проблемою. Вони накривали перед всіма хто там був. Мене трусило всю розмову. Ми пішли на заняття. І ще за 20 мене трусило, я намагалася здавлювати аби ніхто не помітив і сильно билося серце, потім мені стало важко дихати і я вийшла на вулицю і там мене накрило. Я сіла біля стіни, мене жало зі всіх сторін, не могла дихати, говорити. Боліло у грудях, потемніло, ноги та руки колодок - це був жах... І таких ситуацій багато, вони малі, не потрібні але чомусь їх так роздувають.. Я втомилася вже так жити, мені неможна ні слова сказати, все робити як вони кажуть, постійно слухати ці крики в нашу адресу, шантажі. З ранку понеділка до кінця п'ятниці, я постійно напружена, мене передьоргує від кожної смс на телефоні..Я не можу з ними спілкуватися. Не можу знаходитися тут. Не хочу виходити з дому, бачитися з кимось не хочу. В мене нічні приступи такі були. Мене лякає те, що не знаємо як вийти з цієї ситуації, з цих стресів, куди їхати, що робити... Кожного дня в мене всередині тривожно в трусить при будь якій розмові, коли щось розберемо з кимось.. Я вже не можу це контролювати. Не знаю як пояснити ще що зі мною відбувається..Я втомилася і лякає те що зі мною таке стається і важко жити коли постійно на тривожності
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
У Вас дуже складна соціальна ситуація. Найскладніше для людини - це невизначеність, що викликає страх. який супроводжується тривожністю.
Звичайно. психолог зможе вам допомогти, але тільки після того, як зміняться умови життя.
Спробуйте спокійно обговорити з чоловіком, що робити далі. Можливо переїхати до іншого міста. Або до іншої країни. Які при цьому будуть плюси та мінуси.
У моїй практиці вже були такі випадки і саме у Франції. Але як тільки люди їхали в інше місто, все ставало на свої місця.
психолог онлайн
Так, Ви переживаєте зараз важкі стресові ситуації, але причина ПА (панічних атак) глибша, ніж ці ситуації і впевнений, що подібні приступи траплялись у Вас і раніше, просто ця ситуація активувала Ваші страхи і тривоги, які Ви тримали в собі - зараз стримувати їх вже важче.
Повторюся: потрібна психотерапія з психологом.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Я втомилася і лякає те що зі мною таке стається і важко жити коли постійно на тривожності
Вам надо обращаться к врачу.
Потому что сейчас вам уже необходимо медикаментозное лечение ваших приступов и состояния.
У вас есть возможность посетить семейного врача и/или невролога (или психиатра)?