Незрозумілі відчуття до колишнього чоловіка
Доброго дня!
Давно я не писала, але з'явилася нова цікава проблема...
Декілька днів тому, я випадково дізналася, що колишній чоловік одружився і його дружина вагітна вже (при чому - спочатку вагітність, а потім весілля).
Ми з ним розлучилися 5 років тому ворогами, а я до сих пір натикаюся на його пассію та на нього випадково в інтернеті.
Я не можу зрозуміти свої відчуття зараз: з однієї сторони - мені вже все одно на це, а з іншої - мені заздрісно, що у нього здійснилася мрія всього його життя - як він говорив - адекватна дружина та дитина, а у мене, при цьому, все життя стоїть на місці... По відношенню до мене він був дуже поганою людиною - типовий аб'юзер, який жорстко давить на психіку. А її окутав любов'ю. Я не можу розібратися у своїх відчуттях... Допоможіть мені, будь ласка! Дякую!
Питання від: ; Вік: 31

психолог онлайн
Доброго вечора!
"Ми з ним розлучилися 5 років тому ворогами, а я до сих пір натикаюся на його пассію та на нього випадково в інтернеті.
Я не можу зрозуміти свої відчуття зараз: з однієї сторони - мені вже все одно на це, а з іншої - мені заздрісно, що у нього здійснилася мрія всього його життя - як він говорив - адекватна дружина та дитина, а у мене, при цьому, все життя стоїть на місці
Я не можу розібратися у своїх відчуттях... Допоможіть мені, будь ласка! Дякую!"
Схоже ви поки що не змогли емоційно відпустити колишнього чоловіка та якісно пройти всі стадії розлучення, звідси цікавість до його життя та почуття заздрості. Можливо ви все ще чогось чекайте від нього і не дозволяєте собі почати жити своє життя. Яких змін ви хотіли у своєму житті? Що зараз вас не задовольняє?
Рекомендую вам звернутися на особисту терапію, щоб розібратися у своїх відчуттях.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346599 для Ирина Николаевна
Він мені винен досить велику суму грошей, яку позичав на автівку. При розлученні сказав, що віддасть, як зможе. Але я вже з тими грошима попрощалася. А він зараз дуже добре живе. До початку війни вони з цією пассією подорожували скрізь, а коли був зі мною, то далі України не хотів виїздити. Трохи обіднєнько. Я розумію, що нічого не змінити вже, але найнеприємніше, що він мене кинув, а не я його. Тоді б я краще почувалася, це точно. А тепер він просто знайшов по зовнішності точнісінько таку ж дівчину, але руду. Мені би мало бути все одно, але ж ні...
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346599 для Ирина Николаевна
Зараз я б хотіла подорожувати кругом (це зараз фізично неможливо), хотіла б бути фінансово незалежною ні від кого, зайнятися якоюсь незвичною діяльністю. Але все впирається в фінансові можливості...
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Я не можу розібратися у своїх відчуттях...
При цьому пишете, що вам
цитата:
заздрісно, що у нього здійснилася мрія всього його життя - як він говорив - адекватна дружина та дитина, а у мене, при цьому, все життя стоїть на місці...
Що буде для вас допомогою?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346616 для Віталія Юріївна
Так справа в тому, що мені і все одно, що у нього і з ким він, а з іншого боку - мене чомусь це бентежить. Я заплуталася...
психолог онлайн
цитата:
Я правильно розумію, що вас бентежить саме дуальність почуттів?
Можливо справа саме в тому, що у вашого колишнього життя складається саме так, як він хотів, а ваше життя не таке, як ви планували?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346622 для Віталія Юріївна
Ви дуже-дуже точно все озвучили!
І я не знаю, що мені з цим робити.
психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
я не знаю, що мені з цим робити.
Можливо подивитися на те, що ви зробили для того, щоб опинитися в цій точці свого життя, і що не зробили.
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
По відношенню до мене він був дуже поганою людиною - типовий аб'юзер, який жорстко давить на психіку. А її окутав любов'ю. Я не можу розібратися у своїх відчуттях...
Так почуття начебто зрозумілі - своєрідний коктейль з образи, гніву, заздрості і таке інше.
Більш складне питання, що з цим всим тепер робити?
Які варіанти спадають на думку?
Відредаговано автором 11-07-2023 10:58:54
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346636 для Владимир Анатольевич
Мені за всі ці 4 роки, що ми розлучені, нічого на думку не спадає. Навіть, маючи нові відносини, мене, чомусь бентежить життя колишнього. Завжди хотілося довести собі, що я можу краще жити, ніж він. Але навіщо це мені? І що саме за цим стоїть? У мене відповіді немає.
психолог онлайн
цитата:
Але навіщо це мені? І що саме за цим стоїть?
Це питання можна дослідити у індивідуальній роботі. У мене особисто складається враження, що це питання є якоюсь перепоною для подальшого вашого руху. Тож все у ваших руках.
психолог онлайн
цитата:
Завжди хотілося довести собі, що я можу краще жити, ніж він. Але навіщо це мені?
Навіщо? Щоб переконати всіх навколо і себе в першу чергу, що він лузер, а ви Переможець.
цитата:
І що саме за цим стоїть?
Там багато чого стоїть. Потрібно досліджувати. Там, мабуть, ваше дитинтство. Точніше, сценарій, що був тоді закладений. Ваш характер. І ті гачки, на яких підвішена ваша емоційна залежність тощо.
Отже, задля більш грунтовних відповідей почніть подорож у ваш внутрішній світ. До речі, вона обіцяє бути цікавою, з багатьма несподіваними відкриттями.
Доповнення від автора
Дякую всім дуже за коментарі!
Є над чим подумати та зрозуміти, куди і як рухатися далі.