Я зробила необдуманих крок
На днях приїхали мама і сестра хлопця в гості за кордон, а сьогодні поїхали назад додому в Україну. Мені була поставлена задача сьогодні піти з ними і купити якісь подарунки і смаколики додому. Ми пішли скупилися трохи, я купила і їм, і собі, бо їду також до себе додому, і там вийшла кругленька сума за все. Прийшовши додому, коли вже поїхали мама з сестрою хлопця, він прийшов з роботи. І все було нормально, окрім як він нервував і сердився, що я їду, а його всі лишиють самого. А потім подивився скільки залишилося грошей і почав питати чого так мало, а я й сказала, що ми ж ходили в магазин ти сам говорив, щоб щось купили. І тоді почав кричати дуже сильно, що багато витратила, що не треба було і т.д. Все закінчилося тим, що я сказала, що приїду зароблю і віддам тобі ті гроші, виклала все, що купила сьогодні, розплакалася через все це. А він говорить чого я реву, причому тут я, кажу, бо я винна, що стільки потратили.
Я розумію, що неправильно зробила, могла запитати на яку суму розраховувати, або він міг сказати, що ось даю стільки ідіть і купіть на ці гроші щось. Це не мої гроші, хоча на свої я вже купила також дещо, і мені дуже погано, бо я хотіла якнайкраще але вийшло як завжди.
Не знаю, можливо зроблю так, що як повернусь влаштуюсь на роботу, зароблю гроші та й віддам йому все і піду від нього.
Порадьте, що робити, будь ласка?
Питання від: ; Вік: 24

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня
Мені дуже шкода, що у вас така ситуація трапилася. Відчувається як вам погано.
На мою думку, вам явно не варто так багато вини та відповідальності брати на себе. Ваш хлопець не сказав суму, то як ви мали знати, скільки то забагато?. У вас однакова відповідальність: він не сказав і ви не запитали. То не справедливо, що лиш вас звинувачують.
Так сталося, то вже як є. Тим більше, що мама і сестра, знаючи, що ваш хлопець не багато заробляє, могли відмовитися від покупки дорогих подарунків, так само.
З якою метою ви хочете віддавати хлопцю кошти, якщо плануєте його покинути?
Тут, окрім цієї ситуації, є питання загалом до ставлення вашого хлопця до вас. Чому йому дозволено до вас кричати, а тим більше сильно?
Чому доросла людина сердилася, що його покидають самого? Він не здатен про себе подбати?
Ви справді мріяли про стосунки, де коли ви заплачете, вас не будуть втішати, а будуть казати «чого ревеш?»
Я би вам порекомендувала попрацювати з психологом над темою побудови здорових стосунків і особистих границь
Відредаговано автором 11-07-2023 21:24:27
психолог онлайн
Доброго дня. Ті варіанти розвитку подій, що ви запропонували,а саме обговорити заздалегідь скільки витрачати є хорошим варіантом.
Конфлікт вже стався, це прикро. Та часто саме через конфлікти проясняються кордони.
Можна спробувати обговорити цю ситуацію без звинувачень, з Дорослої позиції і вирішити як діяти в в фінансових питаннях надалі.
Повертати кошти чи ні далі вирішите, важливо зробити разом висновки на майбутнє. Щоб уникнути непорозумінь.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346678 для Соломія Лехіцька
Він пішов десь вже немає півтори години, а я завтра вже їду.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346678 для Соломія Лехіцька
Дякую за відповідь!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346679 для Юлия Антоновна
Дякую за відповідь! Так, я спробую обговорити з ним про це.
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Добрий день.
цитата:
Мені була поставлена задача сьогодні піти з ними і купити якісь подарунки і смаколики додому. Ми пішли скупилися трохи, я купила і їм, і собі, бо їду також до себе додому, і там вийшла кругленька сума за все.
Хто вам поставив цю задачу?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Порадьте, що робити, будь ласка
Советы будут зависеть от того, что вы хотите.
Какое у вас есть желание - расстаться или сохранить отношения с ним?