Як перестати залежати від його думки?
Часто чую, що стосунки мають приносити задоволення. А в мене так не виходить зовсім, дуже багато непорозумінь, невдоволення, образ. Нічого змінити не виходить, перш за все тому що щоб щось налагоджувати, на словах він згоден, на справі ніякого діалогу і тільки моя ініціатива, тож я почуваюсь нав'язливою і непотрібною.
Думати в сторону розлучення я боюся, бо боюся бути для нього поганою – невдячною за всі його старання і вклад, винною в тому що все зіпсувала. Як змінити щось не знаю. Не можу переключитися на себе, на свої інтереси і інші сфери життя, дуже багато думаю про стосунки і турбує невдоволення ними, безпорадність, неможливість що змінити, що вирватися. Як перестати залежати від його думки? Адже навіть не факт що для нього буде погано, якщо ми розійдемось, можливо це тільки мої уявлення про те, як він це сприйме. А підняти цю тему страшно. Можливо справа взагалі в тому що це я не вмію будувати стосунки, не вмію правильно поводитися, не знаю як, а все могло б бути нормально. Я вже навіть не знаю як я хочу щоб було, але відчуваю що так як є мені не добре. Часто плачу і відчуваю ніби мене розриває зсередини. Я б хотіла змогти хоч щось з цим зробити. Чому я не можу просто не думати про стосунки з чоловіком, а зосередитися суто на дітях, роботі, хоббі, своїх справах? Весь час сильно переживаю про стосунки. Це дуже мене виснажує. Я б хотіла в стосунках спілкування, підтримки, інтересу, спільного проведення часу, задоволення, щоб обоє були зацікавлені в цьому.
Питання від: ; Вік: 32
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Доброго дня! А як з вами спілкується чоловік? Він каже, чого б від стосунків хотів він? Скільки років ви одружені? Ви завжди були незадоволені, чи коли це змінилось?
психолог онлайн
Доброго дня! Дуже співчуваю Вашому стану, навʼязливі думки справді виснажують. Чому Ви берете провину на себе? Чи бувало таке раніше? В стосунках є дві людини і обидві роблять свій вклад. З розповіді видно, що між вами з чоловіком не має хорошої комунікації, близькості. Всі ці моменти можливо вирішити, якщо є бажання партнерів. Тоді треба звертатися до спеціаліста, який працює з парами.
Якщо чоловік не хоче працювати, то Ви можете піти на індивідуальні консультації, щоб розібратися зі своїми думками, почуттями та діями.
цитата:
Я б хотіла в стосунках спілкування, підтримки, інтересу, спільного проведення часу, задоволення, щоб обоє були зацікавлені в цьому.
Ви бажаєте дуже хороших речей, здорових стосунків. Успіхів Вам.
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Ірина Миколенко
Доброго дня, Ася!
цитата:
Я б хотіла в стосунках спілкування, підтримки, інтересу, спільного проведення часу, задоволення, щоб обоє були зацікавлені в цьому
Оскільки ви зазначаєте, що цього хотіли б, то можна зробити висновок - цього усього немає. А що ж тожі є?
На чому тримаються ваші з чоловіком стосунки? Невже на беземоційних ритуалах?
З чого складається ваше спілкування?
цитата:
Як змінити щось не знаю.
Змінити щось, погодьтесь. це ні про що. Варто розуміти, ЩО САМЕ хочете змінити. Потрібна визначеність. А як без неї?!
цитата:
ЯК ПЕРЕСТАТИ ЗАЛЕЖАТИ ВІД ЙОГО ДУМКИ?
Така постановка питання може свідчити про те, що ви втрачаєте себе. Стаєте, а ліпше сказати, стали залежною від чоловіка. А чому так? Він розумніший за вас? більш кмітливий? Більш досвідчений у життєвих питаннях? Ставиться з неповагою, холодний, не дає вам відчуття любові?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ірина Миколенко
Здравствуйте!
дуже багато непорозумінь, невдоволення, образ. Нічого змінити не виходить, перш за все тому що щоб щось налагоджувати, на словах він згоден, на справі ніякого діалогу і тільки моя ініціатива, тож я почуваюсь нав'язливою і непотрібною" Вы описываете, что только Вам необходимо что-либо менять и улучшать в отношениях, а его и так устраивает. Диалог и договореность должна быть в отношениях, иначе один из партнеров остается неудовлетворенным. Обратитесь в личную консультацию к психологу, это Вам поможет более объемней посмотреть на ситуацию, найти для себя понимание.
психолог онлайн
Вітаю.
"Чому я не можу просто не думати про стосунки з чоловіком, а зосередитися суто на дітях, роботі, хоббі, своїх справах?"
Тому що Ви знаходитесь у залежних стосунках. Ну, як алкоголіки. Вони весь час думають про спиртне, а Ви - про стосунки. Ваші відносини з чоловіком ( в такому вигляді як вони є) закривають якусь Вашу психологічну потребу. Якщо розібратися що це за потреба, можливо й вдасться " перестати залежати від його думки".
психолог онлайн
Доброго дня!
Вам надо учиться ценить себя как человека и как женщину.
И проработать чувство вины и долга с психологом. Оно вас удерживает от перемен к лучшему.
Если отношения не устраивают их надо менять! А не терпеть и мучать себя.
И вы имеете полное на это право.
Почему вы брак воспринимаете как долг? Вы видь тоже для мужа наверняка много сделали.
Брак должен быть поддержкой, а не грузом или долгом.
Цените себя, развивайтесь как личность, занимайтесь своей работай. Тогда и уверенности в себе будет больше и самодостаточности.
Удачи!)