Что происходит
Познакомилась с парнем .Он разведен несколько лет,детей нету,но есть общая большая собака,которая живёт с его бывшей.Этот парень ездит каждый день к этой собаке,в дом,где живёт его бывшая жена и теща.Когла она болеет возит таблетки ,и т.д. Мне это не нравится. Он сразу после работы едет сначала к собаке,которая живёт с бывшей женой ,а потом уже домой .Мне говори ,что мол бывшую не любит ,но собаку не бросит . Я ревную.Нормальная ли это ситуация?Как мне на быть?
Питання від: ; Вік: 30
Доповнення від автора
Какая то тупиковкя ситуация

психолог онлайн
Добрий день. Цікава ситуація.
Нормально це для вас? - знаєте лише ви. А ви зустрічаєтеся з цим хлопцем? Якщо так, то який час?
Доповнення від автора
Ні,не нормально. Недавно,але він каже,що собаку ніколи не покине,і каже,шо бившу не любить ,і хоче бути зі мною. Я хочу знайти вихід ,бо я так не можу
психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
Добрий ранок!
цитата:
Как мне на быть?
Треба визначатись.
цитата:
бо я так не можу
Так, як є ви не можете. Це зрозуміло. А конструктивно і ввічливо поспілкуватись можете?
Поділитись з ним своїми відчуттями щодо ситуації, яка триває, можете? Побачити його реакцію можете?
Зрештою, запитати, коли він забере собаку до себе - можете?
Самій зрозуміти, скільки ви згодні чекати на його дії можете?
Відредаговано автором 19-07-2023 09:49:00
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Вітаю.
"Какая то тупиковкя ситуация"
Здається, що вона тупикова тільки для Вас, а для Вашого хлопця- це його нормальна,звичайна ситуація, в якій він не бачить нічого страшного.
"він каже, що собаку ніколи не покине,і каже,шо бившу не любить ,і хоче бути зі мною" Можливо компромісом було б, щоб він відвідував собаку не кожен день, а наприклад, 3 рази на тиждень? Або перевезти її в інше місце? Тоді Вам було б спокійніше?
Ви не вірите словам хлопця? А в інших ситуаціях Ви йому довіряєте?
"Я хочу знайти вихід ,бо я так не можу"
Який " вихід " Вас би задовольнив?
Що, на вашу думку, повинен зробити хлопець? Як він буде при цьому себе почувати? Як Ви?
Гадаю, що ця ситуація дає Вам змогу подивитись на відносини з цим чоловіком більш широко та задати собі запитання: " Я туди йду? Це взагалі, моя людина? Що мене так приваблює в цьому хлопці, що я готова страждати вже на початку стосунків? та ін."
Доповнення від автора
Я просила забрати собаку до нас,але він великий і потребує будинку і двору ,та ще й бивша жінка його віддавати не хоче .А щоб вона приходила його провідувать до нас я тоже не хочу . Я не хочу шоб він кожен день бачився з нею,і буду у таких близьких відносинах. У мене це викликає ревнощі
Доповнення від автора
Сам він ревнивий, категорично проти шоб я з другими,а сам з роботи йде пить чай до них ,то я повинна нормально ставитися до цього
психолог онлайн
цитата:
Собака як камінь спотикання. Як спосіб все ускладнити і перевірити, на що кожен з вас здатний в стосунках - на жертовність і податливість, непоступливість і впертість, на бажання шукати компромісне рішення, на витримку ... почуття ... і бажання бути разом.
Доповнення від автора
Інколи я ненавиджу цю собаку,а інколи мені цю собаку жалко ...
Доповнення від автора
Коли я кажу,що страждаю,то парень каже,шо я перебільшую
Доповнення від автора
Дело не в собаке,а в том ,что через нее он привязан к бывшей,через собачку он с ней каждый вечер и остаётся в близких отношениях,а я хочу что бы он вообще с ней не общался,чтобы его прошлое осталось навсегда в прошлом ,и чтобы он спешил ко мне после работы
психолог онлайн
цитата:
До чого тут собака, якщо вибір спішити до неї - робить ваш хлопець.
Вам варто з ним ще раз про це говорити. Можливо хлопцю треба час, а можливо - він нічого змінювати не буде. І що далі робити - ваша відповідальність перед собою
психолог онлайн
Наталия Горская
цитата:
Та, звісно, собака - лише привід. А справа в тому, чи хоче хлопець насправді бути з вами. Чи з вами обома одночасно?
І як не дивно, вирішувати вам. Зрозуміло, вирішувати про себе, як вам бути з його невизначеністю/залежністю/сценарієм.
До чого натомість схиляєтесь?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Справа не в собаці.
Хлопець обирає робити те, що він хоче, незважаючи на те, що Вам це неприємно.
Зараз це зустрічі з колишньою під приводом собаки, потім з'явиться щось інше.
Він не враховує ваші почуття і бажання.
Напевно вони йому не важливі.
Доповнення від автора
Спасибо
психолог онлайн
Добрый день!
Вы правы в том, что
цитата:
Дело не в собаке,а в том ,что через нее он привязан к бывшей
Собака - это всего лишь повод...
Этот парень не завершил свои отношения с бывшей женой.
Доповнення від автора
Светлана,и что мне теперь с ним делать ? Как то помочь ему завершить?Или все таки уйти от него пока не поздно?Хотя он клянеться,сто видется там только с собакой и все
психолог онлайн
Если он
цитата:
видется там только с собакой и все
то зачем же тогда
цитата:
з роботи йде пить чай до них
?
[quo]Как то помочь ему завершить?[/quote]
Если бы он хотел это сделать, то уже давно бы завершил отношения с ней. И решил бы вопрос с собакой, в том числе. Поэтому вы не сможете
[quo]помочь ему завершить[/quote]
цитата:
и что мне теперь с ним делать ?
Если вам это
цитата:
не нравится
то вероятнее всего вам придется
цитата:
уйти от него
Можете, конечно, попробовать поставить ему ультиматум. Но не факт, что это сработает.
А другие методы вы все уже и так использовали.
психолог онлайн
Здрастуйте. Багато людей ставляться до собак, як до дітей, членів родини. Тому в мене така гіпотеза, що собака як дитина для вашого хлопця.
Уявіть що це не собака, а дитина, ви б по іншому відносились?
І тут декілька варіантів вирішення, відвідування в якісь дні, 3-4 рази на тиждень, або по вихідних, або брати до себе.
Вам треба озвучити, що для вас важко його відсутність кожен вечір. Що треба шукати вихід, компроміс.
Можливо сходіть на сімейну консультацію до психолога, щоб все сказати, що вас турбує.
Доповнення від автора
Каже,що не любить бившу,бо після розвода вона вона завела іншого ,і від нього щаберменела,це дуже б'є по його самолюбію,він ревниаиц,але потім той хлопець ніби від неї пішов
Доповнення від автора
Дякую
Доповнення від автора
Каже,шо не любить бившу,так як після розлучення вона пробувала інші відносини,вони не склалися ,а дитина від іншого залишилася,і йомумцеине подобається
Доповнення від автора
Но сам не хочет,чтобы я общалась с бывшими парнями,сердится, спрашивает как часто мы видемся, сердится,что в прошлом у меня были отношения
Доповнення від автора
И тем не менее сам продолжает ездить с работы сначала к собаке, которая живёт с бывшей потом уже ко мне,чем заставляет меня каждый день ревновать,у нас скандал в по этому поводу каждый вечер.Я привязалась к нему ,не хочется от него уходить,так как это единственое что меня не устраивает в этих отношениях
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго дня!
Як на мене, питання в тому, а чи хочете Ви чути правду?
Адже, якщо я правильно Вас зрозуміла, Ви вже маєте доволі близькі стосунки з цим чоловіком? Що дуже все ускладнює... Бо вже є почуття прив'язаності...
Насправді, жоден чоловік не стане їздити до собаки, якщо повністю "розв'язаний" з дружиною - це життєва аксіома, тим паче, кожного вечора... Возити ліки та піклуватися..
Як на мене, він сам не розібрався в собі до кінця і на превеликий жаль, втягнув Вас у "любовний трикутник"...
Окрім того, ще і дуже вправно маніпулює Вами.
Інша справа, чому Ви "притягнули" саме такого чоловіка у своє життя? І чому дозволяєте так до себе йому ставитися?
Які стосунки між Вашими батьками?
Які у Вас стосунки з батьком та мамою?