Чому сприймаю все близько до серця
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, як навчитися не сприймати неприємності близько до серця!?
Я людина не конфліктна і тому не розумію людей, які потребують конфліктів і скандалів. Але в житті, нажаль, такі люди зустрічаються на шляху. Після будь якого конфлікту, я потім цілий день (і ще декілька днів потому) сильно переживаю собі в душі. Увесь час думаю про це. Маю дуже неприємні відчуття. Дуже важко жити з таким характером.
Нещодавно нам (з чоловіком ) навіть погрожував сусід на новій квартирі, бо йому постійно щось, що ми робимо, не подобається (то підвал тільки йому належить, то земля його, цей раз сарай не там вирішили побудувати) . Я дуже переживаю по кожному поводу. Не розумію, чому на світі є такі люди і як себе з ними поводити? І як позбавитися неприємних відчуттів?
Дякую за відповіді)
Питання від: ; Вік: 36

психолог онлайн
Доброго вечора, Ірина!
"Але в житті, нажаль, такі люди зустрічаються на шляху. Після будь якого конфлікту, я потім цілий день (і ще декілька днів потому) сильно переживаю собі в душі. Увесь час думаю про це. Маю дуже неприємні відчуття. Дуже важко жити з таким характером."
Я дуже переживаю по кожному поводу. Не розумію, чому на світі є такі люди і як себе з ними поводити? І як позбавитися неприємних відчуттів?"
Так, згодна що є люди, які хотіли і хочуть конфліктів, або навіть не конфліктів, а сварок. І позбавитися їх на жаль неможливо. Але можна навчитися себе захищати ті відстоювати свої кордони. В психології це називається - асертивність. Асертивна поведінка - це про впевненість, віру в себе та дозвіл на вираження здорової агресії. Судячи з вашого допису ви відчуваєте себе не впевнено поряд з іншими, а тоді що саме ви відчуваєте?
Що такого ви думаєте, коли щось подібне стається?
Про що так довго переживаєте?
психолог онлайн
Ірино, згодна, що люди бувають різні, з ріним характером.
А проблема в тому, що Ви до всього дуже емоційно ставитесь, переживаєте, довго думаєте про конфлікт - це називається "психологічна жуйка".
Як цього не робити?
Для цього потрібно працювати над стресостійкістю. Іноді думають, що стресостійкість - це здатність переносити стреси.
Ні, стресостійкість - це здатніть не створювати собі стрес.
Мабуть Ви звернули увагу, що на одну і ту ж подію різні люди реагують по-різному. А все залежить від рівня їх стресостійкості.
Підвищити рівень стресостійкості можна. Цьому можна навчитися.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня!
Вы очень чувственный человек и это прекрасно! Но таким людям да надо научится правильно взаимодействовать с нашим миром... далеко неидеальном мире - где как акулы плавают другие люди.
Нужно нарабатывать внутреннюю гармонию, выдержку даже. А для этого надо больше фокусироваться на себе и своих желаниях, и целях.
Нужно понимать, что все люди разные и есть такие конфликтные... почему они такие это их дело и их выбор.
Вас это вообще не должно волновать. Нужно развивать игнор к таким людям - лучшее оружие игнор и юмор.
Меняем переживание на юмор - через юмор относится к ситуации. " Ну подумаешь очередной чудак, которому чтото не нравится, почему я должна за него переживать и думать? Кто он мне такой? И что он мне может сделать - да нечего! Уголовного кодекса я не нарушаю, а значит пусть свои претензии оставит себе."
Понять, что его этот словесный мусор в вашу сторону - это всего лишь его искаженная какаято реальность... его наглость и тут вы вообще не причем. Это не ваше! Так не надо это брать в голову!
Возможно у вас сидит внутреннее желание всегда и всем нравится, быть со всеми в гармонии.
Уступать даже гдето... а может пришло время понять - что хватит уступать и учитывать все мнения вокруг! Может пора на себя посмотреть и свои желания!
Понять, что невозможно всем и всегда нравится как не старайся ... да и бессмысленно это!
Иначе теряем свою идентичность и уникальность!
Вам нужно учится свои приоритеты ставить впереди всего. И нарабатывать личные границы.
И тогда получится - так сильно не переживать о чужих вас людях. - это к психологу.
"Иду свои путем и мне вообще всеравно, кто и что там хочет! Главное чего я хочу!" - вот такая установка должна быть.
Сильно концентрируетесь на прошлом - " а почему он это сказал? а почему он так себя повел? "
А надо концентрироваться больше на будущем! Чего хотите вы? К чему идете? тогда и не будете так якориться на событиях и людях, которые уже в прошлом.
психолог онлайн
Доброго дня, Ірина.
цитата:
Я людина не конфліктна і тому не розумію людей, які потребують конфліктів і скандалів.
Конфлікти є частиною нашого життя, адже бувають випадки коли це необхідно. Чому Вас страшать конфлікти? Можливо в дитинстві в сім'ї заборонялося конфліктувати?
цитата:
Але в житті, нажаль, такі люди зустрічаються на шляху.
Чим більше Ви будете уникати конфліктів, тим ймовірніше Вам будуть зустрічатися саме такі люди.
цитата:
Після будь якого конфлікту, я потім цілий день (і ще декілька днів потому) сильно переживаю собі в душі.
Можна навчитися конфліктувати екологічно, нікого не ображаючи і не ображаючись самій. В цьому Вам допоможе індивідуальна робота з психологом.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347329 для Ирина Николаевна
Так, при конфліктах почуваю себе невпевнено. Я "мовчун " по натурі, не вмію одразу вступати в словесні "батли ". Кожну ситуацію мені треба обдумати, виважити. Я з тих людей, у яких, як кажуть, "розумна мисля, приходить опісля ".. Особливо, якщо в якихось питаннях я некомпетентна, або ніколи з таким не стикалася, то краще промовчу, щоб не виглядати по-дурному.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347341 для Ирина Константиновна
Дуже дякую! І як підвищувати стресостійкість?)
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347348 для Ірина Миколенко
Дуже дякую за поради)
психолог онлайн
І вам дякую!)
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
почуваю себе невпевнено
цитата:
І як підвищувати стресостійкість?
Вам надо не
цитата:
підвищувати стресостійкість
а нужно научиться различать манипуляции, убирать крючки, на которые вас ловят (обычно это страхи, обиды и чувство вины) и уметь противостоять манипуляторам за счет своего уверенного поведения.
Поэтому если вы хотите
цитата:
позбавитися неприємних відчуттів
и перестать переживать
цитата:
по кожному поводу
то вам нужна индивидуальная консультация.
Вы можете обращаться ко мне.
Я работаю с такими проблемами и могу вам помочь.