Як будувати своє життя далі?
Все життя я росла без батька(він піщов з сім'ї коли я була маленька), мені дуже його не вистачало, але я нікому про це не казала. Зараз це стало однією з причин, чому мені важко будувати стосунки з чоловіками. У мене є хлопець, ми вже декілька років разом, але зараз настав дуже важкий період, у мене навіть думки про те щоб розійтися, думаю що це не моя людина і що він мене не розуміє. Іноді таке відчуття, що більшість мої прохань він просто не чує, або не хоче чути. У нього є час на роботу, родину, друзів, але не на мене(хоча ми живемо разом). він не хоче доомагати мені у хатніх справах, бо каже, що у нього робота і він втомлюється. У мене теж є робота(так я заробляю менше, але у мене + навчання та побутові справи). Він взагалі не романтик, навіть квіти доводиться випрошувати, а я їх так люблю. Через постійні сварки та втому у нас не має особистого життя, можливо це теж є причиною сварок....
Я боюся залишитися одна, але і не хочу бути з людиною. яка мене не розуміє. Мені дуже важко морально останнім часом, я часто плачу, але про це ніхто не знає
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Наталия Горская
Ви боїтеся залишитись одна, тому живите з людиною, яка не Ваша, яка Вас не чує і не розуміє. І навіть не знає і не зважає, що Ви часто плачете
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Наталия Горская
vika, щоб розібратись зі своїм страхом залишитись одній, бажано пропрацювати це з психологом особисто на психотерапії. Поради тут мало що можуть зробити. Бо тут треба працювати з Вашою САМОЦІННІСТЮ. А це робота з почуттями та відчуттями в режимі реального часу.
Коли відчуєте себе ЦІННОЮ для себе та світу - вже не зможете бути залежною від когось, тим більше від того, хто не цінує, або навіть знецінює.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Добрий день! Ви пишите, що росли без батька, вам його не вистачало і зараз цей факт є однією з причин, що вам важко будувати стосунки з чоловіками. Розкажіть, будь ласка, як ви це зрозуміли?
Ви також пишите, що це одна з причин. Які ще ви бачите причини, чому вам важко будувати стосунки з чоловіками?
Мені здається важливою деталь, яку ви згадуєте: «я нікому про це не казала» і «про це ніхто не знає». Знаєте, від цих слів стає дуже сумно. Виходить так, що ви свої тривоги, переживання, сумніви, біль, сльози і невдоволення приховуєте від близьких людей. Чому так сталося?
З повагою, Олена Мороз.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня!
Вы застряли в этой ситуации раздвоенности... когда и не туда и не сюда... и страдаете...
А надо четко взять и все обрубить. И выйти с этой ситуации - с этих отношений, которые вас вообще уже не как и не с какого бока не устраивают.
Это как поход к стоматологу да страшно, но зато потом легче! Так же и тут раз разрубите это все.
И уйдете в свою новую жизнь и вам полегчает!
Вы как будто проигрываете с парнем... (как с отцом)...
отец ушел кинул и не понимал... и парень не понимает - и уходит от вас (к друзьям в работу...) куда угодно только подальше от вас...
А вам нужен другой мужчина, наоборот совершенно другой, по типажу!
Который наоборот будет вас понимать и чувствовать. С которым будет много общего, общие вкусы интересы.
С которым будет приятно, просто приятно вместе все делать... и неважно, что вы делаете - поехали на природу за ромашками в поле... или вечером вместе смотрите любимое кино... или просто гдето в кафе пьете вместе кофе с зефиром - просто приятно вместе... приятно смотреть в глаза... и уже по глазам понятно, что он не уйдет от вас и не кинет!
Вот такого ищите!
А одиночества не стоит так боятся! Да оно может пугать с непривычки...
но в одиночестве тоже есть свой плюс.
Одиночество, если его правильно заполнить, очень может помочь выстроить правильно свою жизнь!
Поможет лучше понять себя ? И чего вы действительно от жизни хотите и каких отношений?
Можете предилить время себе любимой ( поход на массаж, к парикмахеру, или к подругам )
Можно заняться самообразованием, читать книги, или записаться на фитнес наконецто или танцы.
И главное - не надо проводить больше время в скандалах... с не любимым человеком...
а можно просто быть собой!
Но решать вам - как и с кем жить!
Удачи!)
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Vika, напевно те, що Ви росли без батька, вплинуло на формування Вас, як особистості .
Але.
Це ж не вирок.
Можливо мама, або бабуся, оточили Вас турботою, або ж Ви мали приклад родича-чоловіка, який також вплинув на ваше формування.
Те, що Ви зараз нікому не кажете ні про сльози, ні про негативні почуття- це ваш вибір, який базується не тільки на негативному впливі відсутності батька , а й на вже ваших внутрішніх установках.
І якщо ситуація з батьком вже залишилась в минулому, то Ви- тут і зараз можете розібратись з тим, що Вами керує і змінити те в своєму житті, що не влаштовує.
В стосунках має подобатись.
Чи вірите Ви, що гідні уваги та любові "просто так ", без умов?