Як відновити сімейні відносини
Доброго дня, коротко опишу вам свою ситуацію. Я професійний військовий, на війні з майже першого дня, постійні ротації вже пережив 3 таких. Почались проблеми в сімʼї, дружина хоче подавати на розлучення, у нас є дитина, я всіма способами хочу зберегти відносини, моя вина в цій ситуації! Дуже хочу відновити відносини і хочу змінитися?!
Питання від: ; Вік: 32

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня!
Перше хочу сказати - вам свою повагу і дякую! Що захищаєте нас всіх і Україну!
По друге - є декілька питань.
Ви говорите про провину вашу перед дружиною... яку саме? що саме ви сказали їй - чи зробили? ( щоб зрозуміти вашу ситуацію, потрібні факти )
а вже потім можно давати поради.
Напевно вас майже не було вдома? Стосунки на відстані дуже важко переносити, плюс напруга психологічна від обставин і війни взагалом. Та ваше психологічне самопочуття... величезна психологічна і фізична напруга на війні. Ви були на консультації у війскового психолога?
Як давно ви були вдома та відпочивали?
Відредаговано автором 27-07-2023 17:05:04
психолог онлайн
Наталия Горская
Доброго дня
В першу чергу, хочу щиро подякувати вам за наш захист, що маємо можливість жити і працювати 💙💛
Тепер щодо вашого питання. Скажіть, буд ласка, по якій причині ваша дружина хоче розлучатися? Що саме за проблеми почалися у сімʼї? Яка саме ваша вина, як би ви хотіли змінитися.
І яку саме допомогу від психологів тут на сайті бажаєте отримати?
психолог онлайн
Вітаю. Висловлюю вдячність вам за вашу сміливість та захист.
Поясніть дружині свою позицію щодо збереження шлюбу, спробуйте вибачитись перед нею і запитайте, чого вона хоче щоб зберегти шлюб.
А в ідеалі відвідайте з нею парну консультацію.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347602 для Ірина Миколенко
Доброго дня, я зараз на відпочинку, до військового психолога не звертався, дуже хочу зустрітися з сімʼєю, але дружина й бачити мене не хоче. Вона думає, що я їй зрадив, але це не так. Вона не хоче зрозуміти, що коли з побратимами виходили на ротації, ми якось хотіли відволіктись і дзвонили по всяких номерах типу інтимного характеру, хоча я знав, що то лохотрон, але мені було цікаво і воно відволікало, пізніше я спілкувався з однією дівчиною, вона мені радила як мені краще робити у стосунках з дружиною, ніяких планів у мене на неї не було, дружина дізналась про ці мої дзвінки і каже, що я морально їй зрадив, замість того щоб приділяти увагу їй і сину я спілкувався з іншими. Хоча це все було заради неї, бо я закрита людина і не можу показувати свої емоції і почуття. Дуже багато раз її обманював. Хочу щоб хтось допоміг мені змінитись, навчив показувати як я її кохаю. Розлучення для мене буде саме гірше у моєму житті.
психолог онлайн
Якщо... ви справді визнаєте, що багато разів її обманювали... плюс спілкування з іншими жінками... про яке вона дізналася... то її реакція зрозуміла... вона вам вже не довіряє...
Тут тільки вчинками її можливо повернути в сім'ю. Слова вмовляння вже не допоможуть...
На які вчинки ви готові для дружини? Зміни - потрібно вам вчитися не обманювати дружину. Але чи зможете... плюс у вас работа така, що все і не расскажешь...
Вам потрібна серьйозна розмова с дружиною. Але не по телефону, а приїхати і в очі все сказати, як є не приховуючі нічого! Правда вона завжди відчувається.
І на далі вже не повторювати минулих помилок, старатись не обманювати дружину.
А зараз треба набратись терпіння вам. Бо повертати довіру буде не просто... але можливо!
Не спішіть з висновками. Потрібно побудувати план, як пошагово повернути дружину та її довіру. (план дій).
А вчитися висловлювати відкрито свои почуття та ємоції, це вже на проработку з психологом. Но вам ліпше до війскового психолога звернутись на консультацію. Або разом с дружиною, якщо вона захоче.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347609 для Ірина Миколенко
Я готовий на все, аби вберегти сімʼю, я зможу не обманювати, я розумію що все потрібно доказувати на ділі, але що саме робити, і плюс, я зараз ніяк не зможу приїхати.
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Владимир Анатольевич Тарасенко
Запрос к психологу, как сделать так, чтобы возобновить отношения и жена не подавала на развод нереалистичный. В первую очередь потому, что это касается действий другого человека. И порой бывает так, что уже что-то поздно менять и человек (в данной случае ваша жена) уже могла принять решение для себя.
Психолог может помочь вам разобраться в себе, своих переживаниях, с тем, что вам возможно сложно открываться жене и чем-то с ней делиться, но вот получите ли вы результат в виде второго шанса у жены или нет, никто не знает.
Это просто чтобы вы четко понимали про работу с психологом и не было разочарований, что психолог точно поможет вернуть отношения.
психолог онлайн
Добрый день!
Если ваша жена еще только собирается подавать на развод, а не сделала этого -
цитата:
дружина хоче подавати на розлучення
то у вас еще есть шанс сохранить с ней отношения.
Тем более если вы настроены меняться -
цитата:
Хочу щоб хтось допоміг мені змінитись, навчив показувати як я її кохаю.
цитата:
Я готовий на все, аби вберегти сімʼю, я зможу не обманювати, я розумію що все потрібно доказувати на ділі, але що саме робити
и если у вас есть с ней связь (телефон, вайбер и т.д.).
Для этого вам надо будет понимать стратегию и тактику поведения и иметь план действий.
Поэтому если вы хотите
цитата:
змінитись
и научиться
цитата:
показувати як я її кохаю
а также осознать
цитата:
що саме робити
чтобы
цитата:
вберегти сімʼю
то вам нужны индивидуальные консультации.
С этим вы можете обращаться ко мне, я работаю (онлайн) с такими запросами и могу вам помочь.
На первой встрече вы получите план решения своей проблемы и первые варианты того, что вам надо будет делать, чтобы сохранить семью.
Відредаговано автором 28-07-2023 03:02:45
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347631 для Светлана Владимировна
Як з вами можна звʼязатись?
психолог онлайн
цитата:
Як з вами можна звʼязатись?
Если это вы написали мне на почту, то я вам уже ответила.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347634 для Светлана Владимировна
Так, це я написав вам на пошту
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго дня!
цитата:
Дуже хочу відновити відносини і хочу змінитися?!
Декілька питань.
Дружину кохаєте, чи боїтесь розлучення, боїтесь втратити найцінніше, що у вас є?
Якщо кохаєте, то навіщо обманювали?
цитата:
моя вина в цій ситуації
Вибачились, прощення просили?
цитата:
Хоча це все було заради неї, бо я закрита людина і не можу показувати свої емоції і почуття.
Пробачте, щось тут не так. З дружиною закриті. Вам важко бути з нею самим собою, не виходить виражати емоції. А з чужими людьми виходить. То, виявляється, ви не закрита людина. Ви закриті вибірково. Цікаво, чим це можна пояснити? Що змушує ховати почуття і думки в собі в стосунках з жінкою, яку ви колись обрали собі за дружину? Гадаю, мають бути причини...
Відредаговано автором 28-07-2023 10:29:24
психолог онлайн
Добрий вечір. Насправді, це дивна розвага, та ще отримувати поради від невідомо кого про свою дружину
цитата:
вона мені радила як мені краще робити у стосунках з дружиною,
цитата:
Дуже багато раз її обманював.
Яка причина ваших обманів? Про що саме ви обманювали?
цитата:
Розлучення для мене буде саме гірше у моєму житті.
Чому?