Як справитися зі страхом статевих контактів?
Добрий день! Маю страх статевих контактів у частині можливості захворіти на ІПСШ. При цьому з самим сексом проблем немає. Також спокійно знайомлюсь і ці знайомства продовжую. Але після самого статетвого акту кожен раз виникає занепокоєння, що міг щось підхопити. Хоча завжди використовую презервативи. Цей страх досить сильно іноді впливає на моє життя, бо були випадки, коли впродовж місяця (коли очікував періоду пройти тестування і здати аналізи) мав проблеми зі сном і постійно шукав у себе симптоми тих чи інших захворювань. З точки зору логіки я розумію, що все вже відбулося і тут нічого не зробиш. Що потрібно дочекатися, здати аналізи та, у поганому випадку, лікуватися. Але все рівно страх домінує. Через це я часто не знайомлюсь і не маю статевих стосунків. Що робити у такому випадку?
Питання від: ; Вік: 26

психолог онлайн
Ирина Николаевна Островерх
Павел Леонидович Басанский
Оксана Юрьевна Селезнева
Доброго дня, Микита
Ну, найпростіший варіант, це технічне вирішення проблеми. Мати стосунки з одною партнеркою. Здати разом аналізи і тоді займатися сексом разом.
Але глобально це проблеми не вирішить, тому що проблема не в сексі і не в партнерках, а у вашому страху, який має ірохондричні аспекти. З ним потрібно розбиратися у психотерапії.
психолог онлайн
Доброго дня!
Если глубинно посмотреть на вопрос... откуда этот страх идет?
Возможно нужно учится более осознанному подхожу к построению отношений с женщинами.
И какими именно женщинами? Какие отношения я выбираю и для чего? Какого качества эти отношения?
И каких женщин я выбираю? Зачем я себя загоняю в тупик... встречаюсь просто для секса... да может и приятной и сладкой ночи... но цена этого снова мои страхи?
Зачем мне разнообразные легкие связи... с разными и малознакомыми мне женщинами?
Что я от этого получаю - свою ценность, так хочу повысить и потешить свое эго как мужчины, или что?
Достаточно ли мне количество женщин, или лучше качество выбирать отношений?
И тогда возможно я не буду сам себя в такой тупик и туман загонять.
Ценю ли я сам себя - если размениваюсь на сомнительные связи... пусть даже и приятные?
психолог онлайн
Доброго дня, Микита!
Питаєте, що робити?
Як мінімум, зрозуміти, що перепискою на сайті подібну проблему не вирішити, а тільки на індивідуальній повноцінній психотерапії з психологом, який працює з ОКР. Тому що у Вас прояв саме ОКР.
А як максимум, вибрати собі спеціаліста та з ним послідовно пройти курс психотерапії.
психолог онлайн
Доброго дня, Микита!
Боязнь заразиться от сексуального контакта-это симптом, который выработала ваша психика, оберегая от чего то более опасного. Чтобы разобраться зачем вам нужен этот симптом , лучше всего обратиться к психологу. Работая с психологом в безопасной обстановке, вы будете исследовать как вы строите отношения и каков смысл симптома.
психолог онлайн
Добрий день. А така тривога проявляється лише в цьому випадку? Чи у вас ще є подібні нав'язливі думки в інших аспектах життя?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго ранку, Микито!
цитата:
Що робити у такому випадку?
Звісно ж, шукати корінь проблеми. Він, ймовірно, знаходиться у вашій тривожності, яка знайшла собі вираження у вигляді страху заразитись
цитата:
ІПСШ
Ось що робить з вами цей страх
цитата:
Через це я часто не знайомлюсь і не маю статевих стосунків
Отже, страх нібито допомагає вам зберегти своє здоров'я. І, головно, оберігає від випадкових зносин з жінками. А це вже про ваші цінності, бачення і звички щодо задоволення інтимних потреб.
До речі, чи не сповідуєте ви розповсюджене гасло, мовляв, до шлюбу чоловік має вдосталь нагулятись? А, може, побоютесь тривалих глубоких стосунків з дівчиною?
цитата:
Цей страх досить сильно іноді впливає на моє життя, бо були випадки, коли впродовж місяця (коли очікував періоду пройти тестування і здати аналізи) мав проблеми зі сном і постійно шукав у себе симптоми тих чи інших захворювань
Якби вам було наплювати на себе, то всього цього б не відчували. Натомість ваша турбота за себе має ознаки іпохондричності, тобто надмірного хвилювання і надумування.
Що з цим всим робити? Найкраще рішення - пропрацювати свої проблеми у взаємодії з психологом. І страх мине. І ви, скоріше за все, змінитесь. Бажаю успіху на цьому шляху!)
психолог онлайн
Доброго дня. Найперше, то наразі усі венеричні лікуються. По-друге спробуйте будувати стосунки з однією дівчиною. Починаєте з дружби - чай, кава, прогулянки, спільні заняття спортом, танцями. І коли все подобається переходите на інтимний рівень. Також неприємний запах свідчить про наявність інфекцій або запального процесу, тоді варто звернутись до лікаря. Не завжди статевий акт є причиною венеричної інфекції, досить часто це результат недотримання правил гігієни та наявність гінекологічних хвороб. Бажаю вам зустріти своє кохання::smile::
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Цей страх досить сильно іноді впливає на моє життя
Наличие информации снижает уровень страха.
Поэтому чем больше вы будете узнавать, из достоверных источников (а не из интернета), о средствах защиты от
цитата:
ІПСШ.
тем будете лучше себя чувствовать.
Если же этот вариант решения проблемы не подействует, тогда вам будет нужна индивидуальная психотерапия по устранению страхов.
С этим вы можете обращаться ко мне - я работаю с такими запросами и смогу вам помочь.