Що мені робити? Дайте пораду
Добрий день , в мороки житі все перевернуто ,чому? Мої батьки живуть окремо , та я живу у тата , у тата є жінка і після того як вона зʼявилася тато почав тільки кричати на мене , до мами зовсім не пускає до дому, тільки зустрічатися один раз у місяць , учора зовсім було таке , що ще більше зламалася психіка , я у тата просила змінити розклад снів, типу коли захочеш тоді і лягай та щоб не контролювали , я татові сказала « тато а якщо я не захочу спати у 12» він сказав захоче , і тут почав кричати просто так , і довів до сліз , ця жінка почала мене заспокоювати що у других сімʼях ще гірше , але якщо це продовжиться то моє майбутнє станеться жахливе , я не зможу навіть слова сказати , звісно я батька люблю, але не тоді коли він на мене кричить , і каже що дістали мої сльози, мій батько дуже добра людина, але він змінився і вся агресія на мене, в мене старший брат та сводний брат, старшому 18 , а цьому 14 буде , але тільки на мене так кричить , але що я зробила , якщо я хочу жити як інші , в мене появився страх , що коли будуть перевіряти мій телефон , знаєте як це не приємне , то я все ховаю , в мене завжди цей страх , я завжди під контролем , навіть коли в мене все добре , він мене шантажує що заборонить гуляти з друзями , але це навіть не називається гулянкою , думаю ви мені допоможете , і довірились комусь
Питання від: ; Вік: 11

психолог онлайн
Добрий день, в вас сталася складна життєва ситуація, нове життя батьків відображається безпосередньо на вас. Дуже прикро, що батьки не чують та не прислухаються до вас, більш прикро те, що вони не розуміють ваших почуттів. З мого боку можу порадити звернутися до шкільного психолога чи знайти лінії підтримки для підлітків, якщо вам необхідна підтримка та розуміння. Важливо проговорювати свою почуття і це дуже добре, що ви звернулися за допомогою на цьому сайті.
психолог онлайн
Привіт. Щодо лягати спати, то це варто робити о 22.0-23.0, від цього залежить стан вашого здоров'я та гарне самопочуття протягом наступного дня і це ваш батько розуміє. Він намагається донести це вам своїми методами, пробачте його за це, він так піклується про вас. Будете повнолітня, почнете жити окремо, заробляти собі сама тоді зможете жити так як ви хочете, а наразі потрібно дослухатись до батьківських настанов. Бажаю взаєморозуміння ::smile::
психолог онлайн
цитата:
Що мені робити? Дайте пораду
Вам 11 лет и поэтому ответственность за вас несут родители - в частности, ваш папа.
Поэтому и помощь психолога возможна только с его согласия.