жага наживи
"маю змогу платити 500грн за консультацію"
" вірю,що бувають чудеса, але за вашу ціну знайти психолога офлайн в Києві, не такі великі шанси, як знайти онлайн. "
ВИ ЩО ЙОБНУЛИСЬ ВЗАГАЛІ? в країні війна, в декого вибір гроші на дітей чи психолога, а тут курва бізнес розвели.
не позорьте професію. я через таких, маю величезну недовіру до психологів ще з юнацького віку
перед цим було питання про "явзяв свою дівчину силою" чи щось подібне.
накинулись як свора собак, осуждать. Люди, в яких не пропрацьоване - консультують і призначають медикаменти,
називають гіперактивність хворобою та інший мусор...
МОРАЛЬНИЙ ПСИХОЛОГ - це сторож моральних устоїв, а не лікар душ і його не можна випускати на люди, якщо він не має мінімум трьох інтерпритацій одного факту.
Питання від: ; Вік: 27
подобається: 0 з 1

психолог онлайн
Ірина Миколенко
К чему ваш обиженный пост? Что вы хотите этим донести?
Доповнення від автора
в чому полягає моя обіда???
психолог онлайн
Если я правильно поняла, то в том, что вам что-то психологи должны бесплатно, а они не дают.
Или может суть поста в другом?
Доповнення від автора
мені психологи щось повинні та ще й бесплатно??
ви мабуть не читали "маю величезну недовіру до психологів ще з юнацького віку"
мені не потрібно нічого від них!!!тим більше даром:
"-Здравствуйте бесплатный доктор!
-Здравствуйте безнадёжный больной!"
Є така річ, зветься "каузальна атрибуція" - приписування власних мотивів іншому. тому ризонно запитати у вас: "Что обижает вас? что вы так подумали, прочитав"
Кожен пропускає все через призму себе
психолог онлайн
Если вам ничего не нужно от психологов, то ради чего вы на сайте сидите и тему создали?
Если обиды нет, то что хотите донести своим постом?
Доповнення від автора
як говорив Ю.Нікулін: "На кошках треніруюсь, - проводжу соціальний експеремент"
психолог онлайн
А, ну удачи)
психолог онлайн
Все проще - человеку просто скучно ::lolol::
психолог онлайн
Марія Василівна Салабай
Марія Радченко
1.
цитата:
"явзяв свою дівчину силою" чи щось подібне.
накинулись як свора собак, осуждать
Если к психологу приходит человек и говорит, что он
цитата:
взяв свою дівчину силою
то есть совершил насилие, то по законодательству специалист не имеет права оказывать помощь, а обязан сообщить об акте насилия в правоохранительные органы.
Иначе сам будет нести ответственность за несообщение о правонарушении.
И даже если автор сообщения
цитата:
я взяв свою дівчину силою
и не насиловал эту девушку физически, а применял моральное насилие, то это также может быть поводом для обращения в полицию.
Поэтому это не
цитата:
каузальна атрибуція
а законодательные нормы, которые должны соблюдать все граждане, даже если они и не знают законов своей страны.
2.
цитата:
а тут курва бізнес розвели
Данный ресурс создан как бизнес проект для психологов и помогает специалистам в поисках клиентов.
Поэтому само собой разумеется, что специалисты здесь как раз и "разводят" бизнес.
3.
цитата:
консультують і призначають медикаменти,
називають гіперактивність хворобою
Если у специалиста есть образование клинического психолога, то он разбирается в заболеваниях.
И на форумах обычно люди общаются. Поэтому здесь никто никого не консультирует и не лечит, а просто выражает свое частное мнение.
Доповнення від автора
психолог: Светлана Владимировна Киселевская
"по законодательству специалист не имеет права оказывать помощь, а обязан сообщить об акте насилия в правоохранительные органы. Иначе сам будет нести ответственность за несообщение о правонарушении. И даже если автор сообщения цитата: я взяв свою дівчину силою и не насиловал эту девушку физически, а применял моральное насилие, то это также может быть поводом для обращения в полицию"
чомусь жіноче мозгоклюйство не важається психологічним насиллям
законодавство побудовано під покору та на благо жертви, яка підкоряється.
коли на вулиці на тебе напали, а ти не б*єшся, бо по закону це злочин, то закон карає нападників, а якщо б*єшся, то карають тебе, хоча ти тільки захищався.
ще є така штука, як таємниця сповіді. по закону повинен повідомити, а по моралі ні.
пограбувати злодія - злочин, вбити - злочин, проте вбити ворога - ні. ніхто наших солдат за вбивство судити не буде, за навпаки доблесть. коли мєнт убив через загрозу власному життю - нормально, має право, бо він при ісполнєнії, а коли будь хто інших когось уб*є для самозахисту - тюрма. Вкрасти банку меду в колгоспі - 3 роки тюрми, вкрасти майже мільйон на барабани в укриттях, - нормально. коли всім знизили зарплату, ще при Ющенку було таке, судді зібралися і постановили віднову рівня їхніх зарплат. закон же, виконавча гілка влади, якій страти на законодавчу.. Тому не треба тут про закон, він написаний одними для інших (ті, які не будуть їх виконувати пишуть закон для тих, хто зобов*язаний їх виконувати) депутатська недоторканість тому приклад
коли одні і ті ж дії інтерпритують по різному для власної вигоди, то це не закон, а сране
блядство.
Ціль закону карати винних. от тільки вина не в проступку, а в непокорі
Всі людські біди від того, що вони знають, як правильно і як має бути
психолог онлайн
цитата:
по законодательству
Все что касается законодательства относится к сфере юриспруденции, а не к психологии.
1.
цитата:
жіноче мозгоклюйство не важається психологічним насиллям
Психологическое насилие не зависит от гендера.
Если какого-то мужчину "клюют" женщины, он точно также может обратиться в полицию, так как законы действуют для всех.
2.
цитата:
а якщо б*єшся, то карають тебе,
цитата:
коли будь хто інших когось уб*є для самозахисту - тюрма
Это будет зависеть от превышения норм самообороны.
3.
цитата:
таємниця сповіді. по закону повинен повідомити, а по моралі ні.
Тайна исповеди касается только священников.
У психологов есть правило конфиденциальности, но только если это не касается нарушения закона.
Потому что никто из специалистов не хочет сидеть в тюрьме за несообщение о правонарушении.
4.
цитата:
ніхто наших солдат за вбивство судити не буде
У нас идет война и наши солдаты защищают страну от врагов. И да - они герои.
5.
цитата:
пограбувати злодія - злочин, вбити - злочин
Да, это - преступления.
6.
цитата:
коли мєнт убив через загрозу власному життю
В данном случае происходит расследование правомерности действий полицейского.
7.
цитата:
Тому не треба тут про закон
Если на вас так действует чувство несправедливости, то это прорабатывается в индивидуальной психотерапии - за счет увеличения любви к себе, к родным и близким людям.
Потому что если
цитата:
людські біди від того, що вони знають, як правильно і як має бути
то происходит нарушение баланса "любовь-справедливость".
Но вам все это не надо, потому что вы имеете
цитата:
величезну недовіру до психологів ще з юнацького віку