Отношения
здравствуйте, мне 18 лет, в отношениях с парнем 7 месяцев. иногда возникают мысли что я его не люблю, образы других парней и тому подобное. я не хочу об этом думать, хочу быть с ним, хочу что бы не
было таких мыслей. наслаждаться временем вместе, а не все время думать об этом. с ним об этом общалась, он меня поддерживает, понимает насколько может. у меня есть окр. что мне делать? все время хочется плакать из за этих мыслей.
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Доброго дня
Ви зустрічаєтеся з хлопцем. Чи подобаються вам ваші стосунки, час, проведений разом?
Ви разом не довго. За цей час, мабуть, явно маєте один до одного якусь симпатію, потяг.
Чому б вам просто не насолоджуватися спілкуванням і стосунками, дізнаватися більше один про одного. А далі буде видно як розвинеться чи зміниться ваше ставлення один до одного.
Якщо ви і не любите хлопця, то що тут такого? Чому це страшно і чому через це плакати?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 348213 для Соломія Лехіцька
мені дуже подобається з ним проводить час, мені хочется бути з ним, мені з ним весело та спокійно. напевне ці думки пішли від зовнішності, тому що я чомусь дуже на цьому зациклена. Він мені почав подобатись скоріш за відчуття поряд з ним. у нас різниц стиль одягу, і у нас були сварки на цьому фоні, тому що я думаю що саме як вдягаюсь я, так краще. Раніше я думала що в мене зовсім інший типаж, але коли я почала зустрічатись з ним, зрозуміла що він мені подобаєтся, приваблює мене, аде іноді я можу себе накрутити шо він мені не подобаєтся. А ще мені важно уявляти майбутнє з ним, та навіть і своє, через це в мене теж з‘являються думки що я його не люблю. А начитавшись , що якщо такі думки є то ви не любите, я ще більше себе накрутила. Весб час тривожність через це. А що до того чому страшно якщо я його не люблю- я не знаю. Я хочу бути разом з ним, а без кохання це бузглуздо. Тому весь час прагну думати що люблю, і не можу розслабитись.Хоча розумію, напевне, що ми ще мало в відносинах для якогось великого кохання
психолог онлайн
На скільки я розумію, обʼєктивних причин для тривоги немає, це більше щось ваше. Тому вам з цим краще звернутися до психотерапевта на індивідуальну роботу, щоб детально розібратися. Бо ця ваша тривога і хвилювання, мабуть будуть і в інших темах виходити на поверхню і вас турбувати.
Загалом ви схильні до переживань?
Що стосується одягу, то це дивно сваритися про стиль. Кожному подобається щось своє.
Так як ви вдягаєтеся, то так краще для кого? Мабуть, так краще для вас. А він обирає те, що краще для нього. Ви не можете знати, що краще для іншої людини.
Любов передбачає те, що ми приймаємо іншу людину якою вона є. А не прагнемо її змінити. Це доросла людина і не потрібно її змінювати.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 348239 для Соломія Лехіцька
я дуже схильна до переживань. психотерапевт ставив мені окр, я пропила пігулки, та займалась с психолгом, але зараз вимушена була перестати, тому що зараз не вдома. Та й думаю його змінити(психолога). Я просто хочу змінити всіх у кого не такий стиль , як маю я. Розумію , що це егоїстично, і хочу це змінити.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Якщо у вас окр, тоді ваші переживання зрозумілі. Для цього стану характерні навʼязливі тривожні думки. Вам потрібно лікуватися. Бути на постійному супроводі психіатра та мати постійну психотерапію. Тому шукайте спеціаліста і працюйте.
Немає сенсу зараз розбиратися з почуттями чи стилем, бо справа не в цьому, а у вашому стані.
Відредаговано автором 05-08-2023 19:44:36
Доповнення від автора
дякую вам велике за розмову 🙏🏻буду лікуватись
психолог онлайн
Здравствуйте!
Вы уже похоже задавали свой вопрос здесь. В данном случае может помочь лишь психотерапия с психологом.
Так как это все последствия ОКР, с которым и нужно работать на терапии.