Боюсь завагітніти
Доброго дня.
Ситуація дивна .
мені 26, вже давно заміжня.
чоловік дуже хоче дітей.
а я ні.
уявити , що буде крошка і чоловік буде нас з нею любити- ок, так типу можна, і я вже і не проти дітей
але потім, я згадую , що в країні війна, все не стабільно, діти догорого, чоловік постійно у відрядженнях, у нас немає власного житла.Що я буду сама з дитиною, в режимі тотал.економія.
у мене не буде своїх грошей.
ми не зможемо нічого відкласти, бо буде дитина, якій постійно щось треба.
і все, планка падає.
сльози, біль, істерика.
у мене були аборти.
розумію, що ще один зробити не зможу.
я не шкодую про аборти.
я шкодую, що не змогла зробити так, щоб вони не були потрібні
чоловік вже на пряму просить дітей.
говорить, що сім'я без дітей не сім'я.
обіцяє, що ми впораємось.
а я хочу бачити план. Він ображається, бо мені постійно всього мало, бо я відтягую народження дитини. Він хоче дитину , він працює .Але план чіткий дати не може, бо в цій країні не можна нічого планувати.
я відчуваю смуток, бо не можу дати те, що він хоче.
відчай, бо не відчуваю бажання бути мамою.
я накрутила себе, що вагітна вже..хоча тест доки мовчить.
мені страшно.
я без сил.
і бачення : " як жити, якщо ти маєш дитину"
у мене відчай. і я не маю людину, якій би прямо могла сказати про всі свої переживання.
а ще страх, бо якщо я реально вагітна, то я знищу себе сама морально , своє оточення і дитину.
чому я не можу радіти,як всі нормальні жінки?чому я в цьому бачу лише тягар.
допоможіть прийняти ситуацію
Питання від: ; Вік: 26

психолог онлайн
Вітаю.
"чому я не можу радіти,як всі нормальні жінки?чому я в цьому бачу лише тягар"
Тому що:
"в країні війна, все не стабільно, діти догорого, чоловік постійно у відрядженнях, у нас немає власного житла.Що я буду сама з дитиною, в режимі тотал.економія."
ВИ НЕ ВІДЧУВАЄТЕ СЕБЕ В БЕЗПЕЦІ.
Ви все прекрасно усвідомлюєте.
Тому й
"відчай, бо не відчуваю бажання бути мамою."
А ще, тому що на Вас тиснуть
"Він хоче дитину", викликають відчуття провини , бо "не можу дати те, що він хоче".
Це ж звісно, дуже добре, що Ваш чоловік хоче дитину, але ж для дитини дуже бажано, щоб хотіла ще й мама. Бо складно собі уявити як Ви будете себе почувати в ролі мами, якщо цього не хочете.
"допоможіть прийняти ситуацію"
З цією ситуацією треба розбиратися, бажано разом з чоловіком. Все, що робиться під тиском, через насильство над собою ( даже якщо це така " блага" ціль, як народження дитини) до добра не доводить . Ябо ж індивідуальна консультація.
психолог онлайн
Доброго дня
Судя по всему вы вообще к детям очень так прохладны...
как вы в целом к детям относитесь ? к чужим детям? какие эмоции и мысли?
Ощущение - что дети вам в тягость... не хотите за них нести ответственности...
Дети это колосальная ответственность! И вы это понимаете.
К детям надо созреть! (Это не в магазин за хлебом сходить...)
Вы еще не созрели! Возможно в будущем созреете... психологически.
Возможно когда закончится война и ситуация в стране нашей стабилизируется.
Половина ваших страхов насчет беременности - уйдут сами. Так как вы будете чувствовать стабильность.
Но возможен и такой вариант... что даже если б не было войны - и муж бы был рядом, и денег бы хватало... а вы всеравно не хотите детей.
Имеете право. Главное тут трезво все оценивать. И не входить в иллюзию.
Почему не хотите детей - лучше проговорить с психологом лично.
Вашего мужа тоже можно понять - хочет детей, (если у него еще не было детей).
Но тогда честно ему надо сказать - "что я еще не готова. И буду ли готова не знаю".
(Да неприятно, но правда).
И пусть уже муж решает... захочет ли он ждать вашей готовности... либо же развод.
Так будет честнее и не наломаете дров еще больше.
Нужен откровенный разговор с мужем.
А дети должны расти в любви.
Если вы их не хотите... не ломайте себя... иначе и ребенка потом искалечите... не надо!
психолог онлайн
Доброї ночі, mila-med!
Взагалі то Ваше питання не для формату переписки на сайті, а для індивідуальної роботи з психологом.
цитата:
чому я в цьому бачу лише тягар
Тому що хтось колись передав Вам цю програму ставлення до дітей, як до тягару.
Які фрази говорила Ваша мати, коли Ви були ще маленькою?