Стан
Доброго дня!
Повернувся неприємний, дивний стан, через нього мені соромно.
Не знаю, чого хочу, ніби хочеться тільки сховатись в ракушку та зжатись в комочок. Дивні сни, про болото та якісь пам’ятаю розмиті схожі деталі. Розсіяна та розгублена, постійно щось забуваю.. взагалі не хочеться бачити людей зараз. Таке відчуття ніби то я на цій планеті найгірша, найслабша, найнеправильніша та най най най. Ніби тону в тому, сжираю сама себе..та й ще відчуваю з цим якусь безпомічність і це ще більше бісить та дратує. Намагаюсь не туркати себе та дати час, нема ніяких таких причин для такого «потонення»…чи я то сама причина. Сильніш за все відчуваю сором та сум, що не можу себе зараз витягнути з своєї ж багнюки…
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Доброго вечера!
Почему вам стыдно? опишите пожалуйста подробнее.
Если снится болото - это какаято давняя ситуация с прошлого... которая долго вас тревожит.
Кто вас так научил к себе относится ??? так себя унижать?? а главное какой в этом толк??
Только хуже так себе делаете... сами у себя силы забираете...
Был жесткий отец в детстве или ктото еще? ( кто постоянно критиковал вас)
Вы как будто - сами у себя шансы забираете на прекрасную, счастливую жизнь!
Почему так не верите в себя??
Не разрешаете себе радоваться... прям блок стоит на радость и любовь к себе.
Видимо как не парадоксально... вам надо было погрузится в это "болото" чтоб понять о себе чтото очень важное!
Чтоб научится себя не ущемлять, не зажимать, не обесценивать! ( но это пока еще в будущем).
Теперь главное чтоб вы это осознали!
Что любить себя это нормально! И естественно главное естественно!
И что в любви к себе нет нечего плохого или стыдного!
Но это на проработку с психологом.
Как я чувствую вы хорошая девушка. Но так сами себя в ступор загоняете...
(ктото явно вам это внушил с детства или юности...)
вы как будто - теперь, сами в себе постоянно сомневаетесь... а это иллюзия! Ложная программа.
Вы достойная! Вы Восхитительная! Вы желанная! )) вот как я вас чувствую ...
но главное, чтоб и вы в себе это открыли!
А на это - нужна работа с самоосознанием и время.
Відредаговано автором 11-08-2023 20:25:43
психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
Владимир Анатольевич Тарасенко
Наталия Павловна Венглинская
Нічого страшного з вами не відбувається. На тлі тривожних подій або пережитих стресових ситуацій у людини може виникати бажання самоізолюватися від суспільства, уникати спілкування з людьми. Соціальне ізолювання може свідчити про емоційне виснаження.
У сучасних реаліях будь-яка реакція на стрес є нормою, оскільки всі ми зараз переживаємо тривожні події. Тому й самоізолювання є нормою.
Якщо такий стан триває від тижня та більше, то краще звернутися до фахівця за допомогою.
Відредаговано автором 11-08-2023 21:00:06
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Доброї ночі, Nona000!
Схоже, Вас кинуло в дитячий безпомічний стан, коли хочеться дбати про власну безпеку - сховатись від ворожого світу. Коли і з ким Ви відчували цей стан раніше? А саме, що Ви "найгірша, найслабша, найнеправильніша"?
Хто з рідних критикував та знецінював Вас?
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Дорбого ранку, Nona000!
цитата:
Сильніш за все відчуваю сором та сум, що не можу себе зараз витягнути з своєї ж багнюки…
Співчуваю Вам. Перебувати в такому стані і відчувати сором та сум через безсилля себе з нього витягнути - це ще те випробування. Разом з тим, почуття сорому і суму можуть бути точками проникнення в Вашу особисту історію. В той період, коли були закладені підвилини ставлення до себе. Звісно, що йдеться про дитинтсво, адже саме там закладаються основи характеру і особистості в цілому.
Тож питання, яким було Ваше дитинство? Що згадуєте, озираючись в минуле?
цитата:
З цього Ви почали свій допис. Розкажіть, йдеться про які події, що спричинили той стан?
цитата:
Таке відчуття ніби то я на цій планеті найгірша, найслабша, найнеправильніша та най най най. Ніби тону в тому, сжираю сама себе..та й ще відчуваю з цим якусь безпомічність і це ще більше бісить та дратує.
Ваші слова і почуття, що в них містяться, наводять на думку, ніби Ви себе з кимось порівнюєте. Або в пам'яті лунає чийсь голос, що пригнічує і розчавлює - ти найгірша. То, може, цей голос належить комусь, кого Ви добре знаєте?
цитата:
Не знаю, чого хочу, ніби хочеться тільки сховатись в ракушку та зжатись в комочок.
Прошу Вас: продовжіть свою думку - сховатись в ракушку від кого/чого? Зжатись в комочок, а далі що?
цитата:
СТАН
Такий стан может бути наслідком реагування на події і обставини сьогодення. Тому варто спобувати їх розділити, відокремити одні чинники від інших. Сподіваюсь, Вам вдасться визначити, що САМЕ впливає на Ваш стан? Відносини? Самореалізація? Війна? Страхи за благополуччя близьких? ...?
Відредаговано автором 12-08-2023 10:02:06
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Nona, доброго часу доби!
Схоже Ви вже виснажені та втомлені від свого самопочуття ( співчуваю… Але хочу висловити Вам свою підтримку та визнання - Ви знайшли сили звернутися по допомогу - це дуже круто!!! Ви молодець!!!
цитата:
Повернувся неприємний, дивний стан,
Коли раніше це з Вами вже було? Після чого? Як з цього стану вийшли?
А як давно він повернувся? Можливо перед цим були якісь події, які на Ваш погляд могли актуалізувати цей стан?