Проблема з чоловіком, відносини зайшли в глухий кут, не знаю чи розводитися...
Доброго дня! В мене така проблема, що порадите?
З чоловіком три роки разом,у шлюбі 1.5 роки, за останні півтори роки дуже погіршилися стосунки, поміняв роботу, гроші в сім'ю приносить рідко,часто сварки через це,маємо двох дітей від різних шлюбів, та спільну дитину якій пів року. Він говорить що я багато вимагаю,А я прошу тільки кошти на утримання сім'ї. Кошти я також приношу в сім'ю,іноді за них і виживаємо. А останні півроку, дуже посварились,через ремонт кімнати, зовсім перестав робити щось в квартирі, говорить я не мотивую його, то посварились,і він пішов з квартири з речами, навідувався раз на тиждень, зовсім не чим не допомагав говорить що багато боргів має. Є підозра на зраду. Багато факторів на це вказує. Каже що любить, але у нас немає зовсім ніякої близькості. Образа і в мене і в нього. Я сказала що буду розлучатись, чоловік відповів, роби що хочеш. А я все ж таки хочу зберегти сім'ю. Порадьте будь ласка. Що мені потрібно робити, чи казати, чи як з ним розмовляти щоб зрозуміти чи потрібні йому я та діти? Квартира його, йти з маленькою дитиною до батьків, не хочу. І в цю квартиру багато вклала і душу і кошти
Питання від: ; Вік: 33

психолог онлайн
Ирина Николаевна Островерх
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ірина Миколенко
Доброї ночі. Насамперед вирішіть чого хочете ви. Потім поговоріть відверто з чоловіком, чи хоче він зберегти сім'ю, бо одного вашого бажання мало.
Спитайте чи згоден він піти на сімейну психотерапію, іншого виходу нажаль немає.
Тут треба будувати ваші стосунки наново, і бажання має бути у обох, без психолога не впораєтесь самим, і в форматі переписки цього не вирішити. Довга робота, як мінімум місяця чотири, а можливо і більше.
Але головним тут є, для чого це вам,бо так треба? Бо квартира? Чи ви любите чоловіка?
Якщо любите,тоді варто щось рятувати, якщо ні, краще завершити все зараз.
Відредаговано автором 15-08-2023 01:13:54
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Надія Іванівна Шулюк
Доброго дня!
"Я сказала що буду розлучатись, чоловік відповів, роби що хочеш. А я все ж таки хочу зберегти сім'ю. Порадьте будь ласка. Що мені потрібно робити, чи казати, чи як з ним розмовляти щоб зрозуміти чи потрібні йому я та діти? Квартира його, йти з маленькою дитиною до батьків, не хочу. І в цю квартиру багато вклала і душу і кошти"
"Я сказала ", "Хочу зберегти ", "Що мені робити", " Вклала в квартиру" - Це ваші фрази, які показують, що ви берете занадто багато своєї відповідальності за стосунки. Вони свідчать про те, що багато чого у цих стосунках ви робили та робите сама, а тому вашому чоловіку це надає якби дозвіл переставати нести відповідальність за сім'ю у всіх сферах вашого життя.
Підтримаю колегу і доповню, що зберегти сім'ю можна тільки маючи бажання вдвох, не вам самій це можливо і потрібно робити. Ви сама можете тільки працювати над собою в особистій терапії і розібратися як сталося, що ви берете зайву відповідальність за іншого дорослого.
Тому розмовляти потрібно тільки про спільне вирішення зберегти сім'ю.
психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
Наталия Горская
Доброго ранку, Helen21!
цитата:
В мене така проблема, що порадите?
По-перше, співчуваю Вам. Дуже складний період зараз переживаєте і рішення шукаєте доленосне.
По-друге, на мою думку, в першу чергу варто трохи пригальмувати. Для чого, спитаєте? Відповім - щоби краще зрозуміти себе. Свої бажання, почуття, потреби тощо.
Ось дивіться. Чоловіку Ви зазначили
цитата:
Я сказала що буду розлучатись, чоловік відповів, роби що хочеш.
А в дописі повідомили, ніби
цитата:
А я все ж таки хочу зберегти сім'ю.
Так чого хочете насправді???
цитата:
Що мені потрібно робити, чи казати, чи як з ним розмовляти щоб зрозуміти чи потрібні йому я та діти?
Відповіді на ці питання можна почути у відвертій розмові. І не стільки почути, скільки відчути серцем, як налаштований чоловік.
Також розумно і виправдано поставити собі питання - для чого зберігати сім'ю? Щоби як потім жити, зважаючи на:
цитата:
за останні півтори роки дуже погіршилися стосунки, поміняв роботу, гроші в сім'ю приносить рідко,часто сварки через це
цитата:
зовсім перестав робити щось в квартирі, говорить я не мотивую його
цитата:
багато боргів має. Є підозра на зраду. Багато факторів на це вказує.
цитата:
у нас немає зовсім ніякої близькості.
Через оці перешкоди пройти буде вкрай складно, адже між вами, на жаль, немає повноцінного діалогу, немає взаємного розуміння цінностей і способу життя.
Безперечно, перспектива розлучення і подальшого життя лякає. Та чи настільки Ви слабкі і ладні підкоритись сумнівам?!
Відредаговано автором 15-08-2023 09:28:02
психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
Добрый день!
Перечитайте внимательно сами свой пост... там все про деньги и ремонты...
а чувства где??
И только в конце вы говорите - хочу сохранить семью!
А семья для вас это что? На чем она базируется?
Да деньги в наше время очень важны - это факт.
Но больше похоже на то, что вы мужу просто надоели постоянными обвинениями... и требованиями...
ласки женской, тепла не получает ваш мужчина... либо компенсирует это на стороне... вот и отдалился в работу... (а там и любовница как вариант...)
Вы сами себя женщиной ощущаете??
Когда последний раз вы были довольны собой и своей жизнью?
( бытовуха съедает ваш брак - вот что происходит )
Надо менять стратегию вам и поведение - если правда вам семья еще нужна.
Но может семьи уже и нет? Тогда зачем ее сохранять???
"Він говорить що я багато вимагаю " - может и правда вы много требуете от него? вот он и устал от ваших отношений...
А если совсем откровенно сказать... то скорее всего вам квартира ( не ваша, а мужа ) важнее чем сам муж...
В самом конце вы добавили -
"Квартира його, йти з маленькою дитиною до батьків, не хочу. І в цю квартиру багато вклала і душу і кошти".
( это если быть честно с самой собой )
Відредаговано автором 15-08-2023 13:11:47
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Наталия Горская
Надія Іванівна Шулюк
Первое, что всегда хочется просить, а что хотите сохранить?
И второй момент, слова мужа, что вы его не мотивируете. То есть здоровый мужик, у которого дети ждет мотивации вместо того, чтобы поднять свою ж.. и пойти работать? Это позиция ребенка, который ищет виноватого в своих проблемах. А с мужем-ребенком далеко не уедешь. И фраза "делай что хочешь" говорит о том, что вашему мужу все равно, будете вы вместе или нет. Для него, скорее всего, причина проблем в вас, ведь вы что-то хотите. А ему нужно, чтобы вы ничего не хотели и все тянули на себе. Но дети ладно, они ваши. Муж-то вам еще зачем на шее? С него какой толк?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Надія Іванівна Шулюк
Важливо зрозуміти не чого хоче чоловік, а чого хочете Ви.
Він показав, яким чоловіком хоче для Вас бути.
Чи влаштовує це Вас?
Якщо зберігати сім'ю, то важливо щось змінювати.
Не його роботу, а ваші стосунки.
Для цього треба налагодити контакт.
Не претензії, а спілкування.
Не казати про розлучення, щоб почути його бажання зберегти родину, а обговорювати напряму те, що хвилює. Можливо втрьох з психологом, щоб не відхилятися на взаємні образи та претензії.
Ваше сімейне життя не було налагоджене.
Чи були часи, коли ви могли спокійно обговорювати стан речей, чи розумів кожен з вас для чого вам ця родина?
Доповнення від автора
Всім дуже дякую за відповіді))) Є над чим задуматись. До психолога разом не підемо, бо мабуть немає вже що рятувати. Мирного нам неба 💙💛