Потреба щоб любили
Батько в дитинстві мало дав мені любові і уваги. Я його донька. Тепер я знаходжу хлопців, які мало приділяють мені уваги і я постійно на них давлю, що вони мало приділяють уваги. І ми сваримось, що я постійно щось вимагаю від нього. Як бути мені в цій ситуації? Як закрити потребу в тому, щоб мене любили і побудувати нормальні здорові відносини, створити сім'ю?
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Владимир Анатольевич Тарасенко
Наталия Горская
Тетяна Павлівна Дзьоба
Здрастуйте. Така потреба в любові не закриється іншою людиною, тому що ви вимагаєте безумовної любові, а таку можна отримати тільки від батьків. Якщо цього не сталося, то ніхто не зможе заповнити цю діру. Треба йти на психотерапію, і пропрацьовувати це питання.
Постійне прагнення уваги, свідчить про травму відверженості. Теж робота с психологом, інакше ніяк.
Увагу можна отримати не тільки від хлопця, а й від інших людей, наприклад заняття в драм гуртку, театрі, виступах. Це можуть бути якісь хоббі, пов'язані з групою людей, гончарня, малювання, і т.д.
Чим наповнене ваше життя? Що робите окрім часу з вашим хлопцем?
Можливо ви обираєте таких хлопців, а можливо діло у вас, ви хочете того що ніхто не може дати.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Тетяна Павлівна Дзьоба
Тільки в особистій психотерапії з психологом. Тільки. Пропрацювавши дитячі психотравми та встановивши зв'язок з Внутрішньою ДИТИНОЮ.
У відносинах - ні, таке не зробити. Бо ніхто ж і не зобов'язаний закривати Вашу потребу. Що хто зможе та захоче - дасть і сам. Але це буде інше, не те, на що чекаєте. Бо потреба пов'язана саме з батьком - і саме від нього Ви чекали на любов та увагу. На батьківську любов. Й до цих пір чекаєте...
Замінити цього ж ніхто не в змозі. Тому й очікування Ваші марні.
психолог онлайн
Доброго ранку. Хочеться виділити: те, що Ви розумієте звідки "ростуть ноги" і це великий крок до себе. Ви зв'язали НЕДОстатність кохання від батька та НЕДО уваги хлопців.
цитата:
Як закрити потребу в тому, щоб мене любили і побудувати нормальні здорові відносини, створити сім'ю?
Поміркуйте, що таке "любити"? Що це саме для Вас? Про які дії Ви говорите? Чого "НЕДО"? Здавалось би, звичайні питання, а в них приховані важливі відповіді.
І коли відповісте самі собі, про що ця любов - розверніть фокус очікування від інших на себе. Дайте собі все, чого потребуєте від любові.
Згодна з колегами, особиста терапія допоможе розплутати клубок внутрішніх непорозумінь. Тема "емоційної серапації" від батька залишається відкритою.
психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
Павел Леонидович Басанский
Наталия Горская
Доброго ранку!
цитата:
Батько в дитинстві мало дав мені любові і уваги. Я його донька. Тепер я знаходжу хлопців, які мало приділяють мені уваги і я постійно на них давлю, що вони мало приділяють уваги.
Сподіваюсь, Ви мене почуєте - не все так лінійно просто, ніби проблеми ВИКЛЮЧНО через батька(!)
Звісно, і від ролі багатька багато чого залежить у розвитку дитині, формуванні її особистості, але не ВСЕ.
Вагому роль (тут я згоден з Вольтером) відіграє мама(!) - найважливіша фігура в житті кожної людини. Вони разом закладють глибинне почуття самоцінності у дитини, з яким вона потім крокує дорогами життя.
Тому прошу Вас розповісті, яким було ставлення мами до Вас? Чи відчували від неї безумовну любов? Увагу? Турботу? Сприйняття Ваших емоцій та бажань?
цитата:
І ми сваримось, що я постійно щось вимагаю від нього.
Варто придивитись до того, як Ви робите свій вибір партнера. На що звертаєте увагу? А на що постійно закриваєте очі - риси харатеру, ставлення до Вас, відносини в його родині й таке інше?
цитата:
Як бути мені в цій ситуації? Як закрити потребу в тому, щоб мене любили і побудувати нормальні здорові відносини, створити сім'ю?
Власне, в теорії все дуже просто - скорегувати психіку й відродити любов до себе. Навчитись не переносити образ батька на хлопців з відповідними очікуваннями. Все це передбачає і включає в себе шлях взаємодії з психологом. Проблема піддається вирішенню.
Щодо здорових стосунків, хочу запропонувати Вам відео.
ЗДОРОВЫЕ ОТНОШЕНИЯ. КАК ПОСТРОИТЬ?
https://upsihologa.com.ua/audio-video-558
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ви можете вимагати від хлопців більшого не тому, що недоотримали в дитинстві, а тому, що хлопці дійсно мало Вам приділяють уваги, або ж не доносять свої почуття саме так, як Ви їх відчули б.
Не все так прямо пов'язане з батьком.
Що можна зробити?
Проаналізувати конкретні стосунки і конкретні ситуації, щоб відокремити ті, де хлопець "недодає", від тих, де він дає, але Ви "ненасичаєтесь".
З вторими- або опрацювати зі спеціалістом, або кожного разу "ловити себе за руку" та казати "зараз це не про хлопця, а про моє дитинство і тата".
Щодо "в стосунках це невиліковно"- не вважаю, що це так.
Є випадки, коли партнер дійсно може "долюбити", принаймні зняти гострі відчуття, або зробити так, що вони накатуватимуть значно рідше.
Так, це не його задача, але іноді це працює. Особливо коли обидва партнери усвідомлюють "вхідні дані " і один одному допомагають.
З першими ситуціями- домовлятись чого і як Вам не вистачає і дивитись, чи здатен цей конкретний хлопець взагалі це дати.