Сором і страх
Доброго часу доби!
Хочу попередити, що моє питання містить контент чутливого змісту.
Будь ласка, прийміть до уваги, перш ніж вирішувати чи варто вам це читати.
В мене склалася така ситуація:
після звичайного статевого акту виникла незначна кровотеча. Мене це турбує, тому що в мене регулярний секс з чоловіком багато років і ніколи раніше такого не було.
Я розумію, що мені потрібно з цим питанням звернутися до лікаря гінеколога. Адже це може свідчити про якусь серйозну проблему зі здоров'ям і краще не зволікати.
Але саме в цьому полягає проблема: я дуже боюся звертатися до гінеколога, ця перспектива мене жахає.
Справа в тому що всі огляди в гінеколога які я проходила раніше були дуже неприємними. А ще коли під час пологів в мене виникли розриви, мені накладали шви без наркозу, це було нестерпно але ніхто мене не слухав і лікарі просто робили свою роботу не зважаючи на мій біль і страх. Через кілька днів після пологів мені зробили процедуру вискоблювання теж без наркозу чи якось адекватної анестезії (мені дали якусь таблетку ніби знеболювальне, але я все відчувала і це було жахливо). Пройшло вже більше 6 років, і я розумію що як жінці мені потрібно було дбати про своє здоров'я та час від часу проходити профілактичний медогляд у гінеколога, але я не змогла перебороти страх після тих ситуацій.
Зараз мені і страшно піти до гінеколога, і страшно займатися сексом – раптом є якась проблема і знову буде кровотеча.
Також мені соромно навіть просто прийти до сімейного лікаря і озвучити проблему, тобто сказати що в мене була кровотеча після статевого акту.
Мені взагалі після цього не хочеться займатися сексом і я боюся що цей страх звісно буде сковувати і впливати на стосунки.
Зрозуміло що є проблема і її потрібно якось вирішувати.
Чи можливо після такого досвіду впоратися зі страхом?
Я практично не згадувала свій досвід з тими гінекологічними процедурами поки не виникла ця проблема і постало питання необхідності звернення до лікаря. Не хочу ніколи більше переживати такий досвід, та разом з тим я хочу вирішити проблему, бути здоровою жінкою і жити повноцінним життям
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Доброго дня! Впоратись можливо з любим страхом після будь-якого досвіду. Але цей шлях потребує сміливості і наполегливості. Так, зараз ви відчуваєте страх за своє здоровʼя, страх перед походом до гінеколога, сором говорити про те, що з вашим тілом щось відбувається, страх, що повториться досвід 6-ти річної давнини. Ви відчуваєте страх і сором, і це ваші справжні емоції. І вони дійсно ваші. Зараз так. Та все ж таки, схоже, ви дещо глобалізуєте сьогодення, згадуючи минулий досвід. Минуло багато років, за цей час медицина пішла далі у своєму розвитку, гінекологічні кабінети зараз обладнанні сучасним обладнанням, є приватні лікарі, є лікарі, яких рекомендують знайомі, є лікарі, про яких можна дізнатись з інтернету. Чи є у вас знайомі жінки, або подруги, у яких ви можете отримати рекомендацію на лікаря? Можливо хтось із знайомих дасть контакти лікаря, який допоміг їй і вона залишилась задоволена його допомогою?
Не залишайтесь сам на сам зі своїми емоційно зарядженими думками. Поговоріть зі знайомими жінками, отримайте декілька рекомендацій, оберіть лікаря, наберіться сміливості, візьміть когось із близьких, чи знайомих на прийом у якості психологічної підтримки і йдіть назустріч своєму страху і сорому. Ви впораєтесь!
З повагою, Олена Мороз
психолог онлайн
Здравствуйте!
У Вас остался негативный опят, из-за которого Вы теперь остались с таким мучающим страхом. Однако как взрослый человек Вы обязаны о себе позаботится, и обратится к гинекологу, не все всегда негативно повторяется в жизни, больше ожидание Ваших мыслей о прошлом стимулирует Вас не действовать!
Выберите себе доктора, и можете ему рассказать о своих ожиданиях и страхах, и это нормально, она Вам расскажет, что и как будет происходить при осмотре, чтоб не так страшны были Ваши ожидания при осмотре.
Заботится о себе необходимо, опыт бывает неудачный, но это не означает, что так будет всегда!
психолог онлайн
Доброго дня!
Сочувствую вашему болезненному опыту... но как вы сказали ситуацию надо решать.
Кровотечение - это явный признак, того, что в организме происходит, чтото серьезное!
Насчет секса - то пока не сходите к врачу, лучше его исключить ( именно проникновение ) есть другие способы в сексе, как насладится вместе с мужем или одной.
Так же, если вы мужу это все не рассказывали... (в силу деликатности ситуации...) то лучше расскажите,
и вам поддержка будет, и он хотя бы поймет почему временно секс ограничен. ( чтоб потом не было обид)
Причина отказа - не потому что, вы не хотите секса... а потому что вам пока нельзя, противопоказано.
( это все объясните мужу.)
А насчет врачей... то да деликатных, профессиональных врачей... тоже как и в любой сфере, еще надо поискать...
Но есть хорошие гинекологи ( сразу скажу не все... но есть! ) просто их надо найти.
Поищите у себя в городе - по разным клиникам.
Лучше сходите в частную клинику, там обычно врачи по деликатнее.
И поговорите с врачем предварительно, перед осмотром. Если он вам не понравится, то просто уйдете.
И так ищите, пока не найдете, того врача который, вам будет очень приятен в общении, и который вас услышит, и который грамотный.
психолог онлайн
Есть много хороших клиник, где бережное отношение к пациентам.
Такой врач просто своим адекватным отношением покажет вам, что может быть по другому.
Кроме того, если вам неприятно отношение врача, его поведение, вы в любой момент можете сказать стоп и закончить общение и осмотр у данного врача.
Вы можете обратиться к психологу с этим вопросом, но поскольку кровотечение сейчас, то максимум,
это будет одна встреча и придется все же идти к врачу
психолог онлайн
Вітаю.
"Хочу попередити, що моє питання містить контент чутливого змісту. Будь ласка, прийміть до уваги, перш ніж вирішувати чи варто вам це читати."
---
Посміхнулась. Не часто зустрічаються такі попередження.
Мені здалося, що Ви дуже чутливі, Вас легко поранити. Чи це тільки по відношенню до жіночого здоров'я?
Так, Ви маєте негативний досвід спілкування з лікарями. Це сумно. Але ж, це- досвід, на підставі якого Ви зробили висновок
"не хочу ніколи більше переживати такий досвід"
---
Це добре. Але зовсім не означає, що тепер не слід йти до лікаря. Є й інші варіанти: взяти на себе відповідальність та знайти гарного лікаря, взяти з собою "підтримку" ( чоловіка, подругу, маму, сестру та ін.), перед прийомом попередити лікаря про Ваші страхи.
Кращій спосіб побороти страх- свідомо йти в нього( перед тим підстилити соломки, можливо у вигляді терапії, бо з сором теж щось треба робити)
психолог онлайн
Вітаю!
цитата:
Мабуть Ви не в курсі, з ЧИМ стикаються психологи в своїй роботі - з якими чутливими питаннями.
Своєю розповіддю не шокували від слова зовсім.
цитата:
Чи можливо після такого досвіду впоратися зі страхом?
Цілком. Його можна подолати не переконанням "нічого страшного, все буде добре", а психотерапевтичними техніками по подоланню страхів.
Разом зі спеціалістом-психологом.
Відредаговано автором 23-08-2023 00:01:16
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Чи можливо після такого досвіду впоратися зі страхом?
Любой человек может справиться с любым страхом после любого
цитата:
досвіду
Но не самостоятельно, а с помощью психотерапии.
Поэтому если вы хотите
цитата:
вирішити проблему
то вам надо уже сейчас начинать такую работу.
Так как на проработку страхов в вашем случае потребуется минимум 3 месяца. И это при условии, что специалист работает в краткосрочном психотерапевтическом направлении, а не, например, в психоанализе, где для этого потребуется несколько лет.
цитата:
після звичайного статевого акту виникла незначна кровотеча.
И вы учтите, что к гинекологу вам надо идти прямо сейчас.
Потому что кровотечение
цитата:
після звичайного статевого акту
это гинекологическая проблема, которую надо решать безотлагательно.
Если вы все же не сможете справиться сейчас со страхом (а к гинекологу идти надо), тогда имеет смысл обратиться к врачу (неврологу или хотя бы к семейному) и уменьшить тревожность с помощью лекарств.