Проблеми з мотивацією, самокритика, тривожність
Добрий ранок! Три місяці тому закінчив стосунки, в яких почувався жахливо. Але тепер мене переслідують думки, що проблема в мені. Я згадую моменти, де поводив себе смішно, недолуго і т.д (а таких моментів було достатньо) і критикую себе. Критикую за зовнішній вигляд, за те, що набрав вагу, за певні слова, дії. Відчую себе дурним, відчуваю, що був наївним, вимагав занадто багато. Я одразу зрозумів, що перспектив стосунків немає, але дозволив цьому продовжуватись і зробив гірше лише собі. Мені було боляче, але я вірив, що все може змінитись.
Інша проблема в тому, що в мене зникла мотивація. Немає бажання щось робити. Постійно відчуваю тривожність, також присутнє відчуття власної неповноцінності. Моментами мені стає краще, але більшість часу почуваюсь пригнічено. В психолога був і ці зустрічі допомогли. Спочатку я був в надзвичайно поганому стані, після сесій стан покращився , але він досі не влаштовує мене.
Іноді виникали думки: «А навіщо мені це все, краще мене б не було». Але всерйоз над цим я не задумувався.
Я заплутався, мені важко і тому хочу зрозуміти в якому напрямку мені рухатись.
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброе Утро!
Не все так плохо как вы описываете - хоть и тяжело вам это все проходить.
Но путь полезен.
Вы написали - что сразу уже понимали, что вам будет в этих отношениях плохо... так и получилось.
То есть интуиция вам сигналила, что не надо.
Вывод - теперь когда вступать в новые отношения - больше доверяйте себе и своим ощущениям.
Вы увидели много недоработок в себе - лишний вес - физический уровень. ( это исправляется - нужно заняться своим здоровьем - спортом )
Вы увидели, что смешно себя вели - значит эти отношения дают вам возможность повзрослеть.
Научится вести себя по взрослому. ( детали нужно обговаривать с психологом)
То есть если посмотреть - окончание отношений - дают вам целое поле для изменения себя - для развития себя.
Ваши слова - "Іноді виникали думки: «А навіщо мені це все, краще мене б не було». Але всерйоз над цим я не задумувався.
Я заплутався, мені важко і тому хочу зрозуміти в якому напрямку мені рухатись."
А вот это уже серьезно - комплексы давние так себя проявляют... ощущения ненужности миру и себе... неверие в себя. ( корни с детства скорее всего )
Есть ли у вас, в окружении люди - кто в вас верит и кто вас поддерживает? ( вам это очень важно)
Но так же важно научится вам самого себя поддерживать!
Плохо бывает всем и тяжело... вопрос в том умеет ли человек себя сам поддержать и верить в себя!
Вы молодец! Аналитика у вас хорошая!
(Просто слишком много сами себя накручиваете... и не верите в себя... лишние с мыслей надо вам учится убирать.)
И самодисциплину нарабатывать - все с ней начинается! В мыслях тоже дисциплина важна.
Но на это все нужно время - и работа, ваша работа над собой желательно с психологом.
(Быстрых результатов не ждите - много чего накопилось.)
Но шансы у вас есть, все поменять!
Пауза сейчас вам важна - вы на самом деле сейчас всю шелуху, которая на вас налипла за года - начинаете осознавать.
А это значит - осознаете лучше и себя и в том, в чем вы находитесь.
Все люди неидеальны - помните об этом!
Вам надо учится принимать себя - без оценочно - (плохой или хороший.)
А просто себя принимаю - в любой ситуации - потому что люблю себя и ценю. Вот такой должен быть настрой внутренний - тогда и самокритики меньше будет.
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Я заплутався, мені важко і тому хочу зрозуміти в якому напрямку мені рухатись
В напрямку психологічно здорової особистості, на психотерапію.
Бо вочевидь це -
цитата:
Постійно відчуваю тривожність, також присутнє відчуття власної неповноцінності. Моментами мені стає краще, але більшість часу почуваюсь пригнічено...Іноді виникали думки: «А навіщо мені це все, краще мене б не було»
виникло не зараз. Це щось з дитинства. Як і це -
цитата:
мене переслідують думки, що проблема в мені. Я згадую моменти, де поводив себе смішно, недолуго і т.д (а таких моментів було достатньо) і критикую себе. Критикую за зовнішній вигляд, за те, що набрав вагу, за певні слова, дії. Відчую себе дурним, відчуваю, що був наївним, вимагав занадто багато.
Чиїм голосом чується вся ця критика?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Добрий день!
Хочу підтримати Вас! Проблеми долаються, якщо їх долати(!)
Головне - вірити в себе.
Тепер по суті.
цитата:
присутнє відчуття власної неповноцінності.
Вважаю, що воно було й раніше. І саме через нього усі ці негаразди
цитата:
переслідують думки, що проблема в мені. Я згадую моменти, де поводив себе смішно, недолуго і т.д (а таких моментів було достатньо) і критикую себе. Критикую за зовнішній вигляд, за те, що набрав вагу, за певні слова, дії. Відчую себе дурним, відчуваю, що був наївним, вимагав занадто багато. Я одразу зрозумів, що перспектив стосунків немає, але дозволив цьому продовжуватись і зробив гірше лише собі. Мені було боляче, але я вірив, що все може змінитись.
Пропоную поставитись до ситуації як до корисного досвіду. Не зараз, так згодом Вас обов'язково спіткала б така ж невдача(!) Дякуйте долі, що вона подарувала шанс в молодому віці через розчарування зазирнути всередину себе і розібратись, а що ж там є. Саме так. З оцим ставленням почніте розбиратись в собі і в моделі побудови близькості. А також відновлюйте почуття самоцінності(!), щоби бачили реальність без викривлень і не барли на себе зайву порцію відповілаьності.
цитата:
Про напрямок вище написав. Альтернативи співпраці з психологом я не бачу.
психолог онлайн
Добрый день!
Если вы хотите решить эту проблему, то вам надо и дальше
цитата:
рухатись
в
цитата:
напрямку
индивидуальной психотерапии с психологом.
цитата:
В психолога був і ці зустрічі допомогли.
Вы планируете продолжать работу?
С этим или другим специалистом?