Покращити відносини в партнером
Ми у відносинах вже більше 5 років. Моя проблема в тому що я дуже часто підсвідомо забуваю що відбувалося раніше і партнера це злить. Також я доволі неуважна і не вчусь на своїх помилках. Мені простіше забути про те що відбулось в той час як партнер називає таку поведінку інфантильною. Часом я просто вимикаю мозок коли партнер негативить або коли знаю що це стосується мене. В результаті він повторює що все у нас по колу. Так й часто нагадує про погані моменти в стосунках коли я навпаки хочу концентруватися на хорошому. Він часто підкреслює що я була колись психологічно нестабільна, був і селфхарм в початковій стаді і взагалі у нас в парі лажаю в основному я томк що не вмію спілкуватися. Це означає що ми занадто різні?
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
цитата:
Він часто підкреслює що я була колись психологічно нестабільна, був і селфхарм в початковій стаді і взагалі у нас в парі лажаю в основному я томк що не вмію спілкуватися. Це означає що ми занадто різні?
Таке враження, що партнер багато в чому Вас звинувачує. Ви теж вважаєте, що більшість проблем в парі із-за Вас? Який у Вас запит до психологів, яке питання Ви б хотіли вирішити? Якщо отримаєте підтвердження, що ви занадто різні, чим це Вам допоможе?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Доброго вечора.
Що Ви маєте на увазі під "позитивом" і "негативом" у спілкуванні? Від чого конкретно у відносинах намагаєтесь відсторонитися?
цитата:
Він часто підкреслює що я була колись психологічно нестабільна
Як Ви себе почуваєте у цей момент?
цитата:
у нас в парі лажаю в основному я томк що не вмію спілкуватися
Це суто думка Вашого хлопця, чи Ви з нею погоджуєтесь? І якщо так/ні, то чому?
цитата:
ув і селфхарм в початковій стаді
Як саме Ви собі шкодили? В яких ситуаціях це проявлялося? Чи звертались по допомогу до психіатра?
цитата:
Це означає що ми занадто різні?
У Вашій розповіді занадто мало інформації, щоб відповісти на це питання. Як Ви самі вважаєте, чи підходите з партнером одне одному? Ви можете розглянути можливість індивідуальної терапії з психологом для себе, чм парної - для вас обох, якщо хлопець на це погодиться.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Це означає
что вашего партнера это не устраивает.
И он начинает нападать на вас.
Но тогда зачем он продолжает оставаться в отношениях с вами?
Или же он "специально" ищет повод для морального насилия, так как является нарциссом-абьюзером (например).
цитата:
взагалі у нас в парі лажаю в основному я
В отношениях участвуют 2 человека.
Поэтому вы не можете быть во всем виноватой.
Но ваш парень весьма успешно манипулирует вашим чувством вины.
Поэтому если вы хотите
цитата:
Покращити відносини в партнером
то вам необходимо сделать следующее:
1. Проработать страхи, обиды и чувство вины, потому что это как раз и есть те крючки, на которые партнер вас ловит в своих манипуляциях.
2. Развить свою уверенность.
3. Научиться распознавать манипуляции и противостоять им с помощью ассертивного поведения.
4. Полюбить себя и тогда партнер начнет любить вас и не будет пытаться переделать.
цитата:
Це означає що ми занадто різні?
Вы можете, конечно, расстаться с ним.
Но без работы над собой у вас есть вероятность опять найти такого же абьюзивного партнера.
Поэтому если вы хотите изменить свою жизнь, добро пожаловать на индивидуальную психотерапию.
Я работаю с такими запросами и могу вам помочь.
Так что вы можете обращаться ко мне.
Відредаговано автором 04-09-2023 06:29:55
психолог онлайн
Доброго часу доби!
цитата:
Це означає що ми занадто різні?
Люба ситуація - вона не про когось, вона про мене. Тому першочергове питання не про "нас" - які ми, а про Вас - яка Ви.
Всі ті моменти, що Ви описали - це окремі симптоми різних причин. І допоки Ви з тими причинами не розберетеся - з цим хлопцем або з іншим - все буде те й саме. Тому раджу обрати фахівця та попрацювати з психологом. І налаштовуйтесь на доготривалу терапію, бо, скоріш за все, розбиратися доведеться з дитячим досвідом, сформованими там упередженнями, емоційними реакціями та моделями поведінки. А це, як правило не швидко, завжди боляче і обємно.. Але Ви отримаєте глибокий и стійкий результат, радість від самої себе та від відносин, навички здорового спілкування, та автентичне життя. Думаю це вартує того, щоб зайнятися своїм ментальним здоровям, згодні?