Розлучення
доброго дня,) Така історія.Живу з чоловіком уже 4 роки,він не розлучений, я розлучена.Зараз я йому говорю,що вже час і йому розлучитися,але він говорить що потрібно вирішити питання з майном яке було придбано у шлюбі,Бо якщо він зараз подасть на розлучення то буде скандал від сім'ї жінки.Моє питання--чому до цього часу жінка на розлучення не подавала,а зараз якщо він подасть на розлучення то буде скандал?Я правильно розумію,що мене просто обманює чоловік, щось приховує? дякую
Питання від: ; Вік: 34

психолог онлайн
Наталия Горская
Добрий день. Напевно у вашого співмещканця є мотиви не розлучатися. Він озвучив, що а) майно, б) скандал від дружини.
Чи щось він приховує, чи просто боїться, жоден психолог не дасть вам відповідь, опираючись на ваші слова.
психолог онлайн
Доброго дня) Правду кажучи, важливо було б задати ці питання власне цьому чоловіку. Якщо задавали, то наскільки прямі відповіді Ви отримали?
Якщо говорити прямо, то коли людина тривалий час не робить те, що начеб-то хоче - скоріше всього вона не хоче. Це небажання може бути пов'язане з різними причинами, але так чи інакше НЕбажанням і залишається.
Варто провести відверту розмову з чоловіком, бо відповіді Ви тільки від нього отримаєте.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349895 для Віталія Юріївна
Дякую,Віталія,що відповіли!Мені не зрозуміло слова співмешканця,,,,"якщо зараз буде розлучення,то він залишиться без нічого".А чому тоді раніше він за це не переживав,а зараз боїться залишиться без майна
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349896 для Яна Дмитриевна
Дякую,за відповідь!Я з ним прямо говорю на цю тему.А відповідь одна-якщо подасть на розлучення зараз , то буде скандал.Я питаю:чому раніше ти не боявся.що залишишся без майна,а зараз буде скандал???якщо ти не живеш з колишньою вже більше 4 років,то про який скандал може бути????
Доповнення від автора
Співмешканець говорить,що знає як погано до нього налаштована сімя колишньої,хоча рік назад колишня виставляла фото з ним та дітьми.Я так розумію,що він не розірвав стосунки з колишньою і на даний час просто боїться розлучатися,бо колиишня мабуть насправді і не колишня
психолог онлайн
цитата:
Так, Ваші такі здогадки не варто виключати.
Але цікаво ще - ну, буде скандал і що? При розлученні часто бувають проблеми з поділом майна. Хіба він не знав цього раніше? Чи може для нього насправді скандал про щось інше? Дружина образиться? Її сім*я образиться? Чому його це хвилює?
Звісно всі ці розбирательства не дуже приємні, але якщо за цим стоїть щось важлве для нас, то ми на ці труднощі йдемо. Ви самі писали про розлучення, тому думаю якісь труднощі прежили і самі.
Тому якщо він не готовий на "скандал" і складнощі, Ви маєте запитати себе - чи готові Ви залишати все як є? Чи цього для Вас достатньо?
психолог онлайн
Доброго часу доби!
Як я бачу з того, що Ви написали - дуже багато нюансів, які не відомі..
Перше, що важливо Вам розуміти - будь яка ситуація - вона не про когось, а про Вас. Ніхто не може зрозуміти що на думці іншої людини, якщо вона сама про це не скаже. Тому що та як на думці чолшовіка з яким Ви живете ніхто не може сказати, лишо домислювати, інтерпретувати..
Проте важливо і ми можемо розібратися з собою. Тому питання до Вас та про Вас.
цитата:
Живу з чоловіком уже 4 роки,він не розлучений, я розлучена
Тобто ви живете в одному помешкані на постійній основі? Фінансово у вас сумісний бюджет?
А скільки часу Ви були з ним у стосунках до того, як стали жити разом?
Ви свідомо будували стосунки із жонатим чоловіком?
На що розраховували?
Чому питання його розлучення виникло саме зараз, але не турбувало Вас коли Ви вирішили жити разом з цим чоловіком?
психолог онлайн
Доброго дня)
Насправді, питання полягає в тому наскількі це важливо. Тобто, наприклад, якщо він, або Ви є дуже віруючою людиною і вважаєте, що для того щоб жити разом необхідно спершу одружитися, вінчання, нікях і т.д. це питання стояло б дуже гостро і першочергово. А оскільки Ви чотири роки фактично і так живете без цього всього, він не бачить необхідності піднімати ці всі питання.
психолог онлайн
То есть жить с вами можно, а развестись нельзя? Или законная жена не замечает, что муж живет с другой уже 4 года?
Вам морочат голову. Но интересно, что вы только сейчас задумались над тем, что МЧ не мешало бы развестись.
Что изменилось?
Раздел имущества осуществляется в соответствии с законодательством, а не скандалами или доброй волей жена/мужа
Відредаговано автором 05-09-2023 13:00:36
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349900 для Яна Дмитриевна
я розлучалась спокійно.я конкретно запитувала в нього-чого ти раніше не боявся залишитися без нічого.А відповідь одна-не знаю.Мені турбує те,що він говорить що буде скандал.Я питаю від кого буде скандал?Мовчить.Складається враження,що та жінка і не знає чи можливо готова ждати,коли вернеться в сімю чоловік.І якщо зараз він подасть на розлучення,то вона буде шокована і через неї буде скандал
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349905 для Валентина Михайловна
питання розірвання шлюбу стояло давно,іще до війни.Для мене цей процес буде підтвердження того,що його з тією жінкою нічого не повязує.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349903 для Віталій Вікторович
я спокійно жила б і без розлучення,просто бувають випадки,коли співмешканець ставить телефон на беззвучний режим,колишня раз в пів року може виставити спільне фото,а чоловік говорить що тим фото 10 років.І сам процес розлучення був би підтвердженням того що його нічого не повязує з іншою.
психолог онлайн
Виходить, що ви не впевнені у людині, з якою живете чотири роки.
Задля чого ви разом? Які у вас плани на спільне майбутнє?
цитата:
відповіли!Мені не зрозуміло слова співмешканця,,,,"якщо зараз буде розлучення,то він залишиться без нічого".А чому тоді раніше він за це не переживав,а зараз боїться залишиться без майна
Напевне це все питання до вашого співмещканця.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349909 для Віталія Юріївна
так,невпевнена в ньому,тому що були ситуації,коли він брехав мені
психолог онлайн
цитата:
Это я поняла. Не понятно, почему это подтверждение вам нужно стало через 4 года только.
4 года не разводится может человек, которому удобно быть женатым. Других причин нет.
Сколько вы еще готовы ждать это то, что вы должны спросить у самой себя
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349911 для Валентина Михайловна
4 роки ми постійно не жили,кожного місяця ми розбігалися,потім мирилися.Спокійного життя не було
психолог онлайн
Якщо Ви невпевнені, що він є людиною честі, навіть узаконення стосунків не буде гарантією його вірності. На жаль ...
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349913 для Віталій Вікторович
згодна з вами.Хочеться собі довести, що я не зійшла з розуму,а мене просто обманюють
психолог онлайн
А зачем вам тот, с кем нет спокойных отношений? Кто не может ни с женой завершить отношения, ни с вами из построить?
Что вам даст тот штамп в паспорте?
Найдет себе другую и будет так от вас бегать.
Что ценного в отношениях?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349915 для Валентина Михайловна
на вашу думку,чому жінка не подала на розлучення першою,ні на аліменти ні на поділ майна?адже в більшості випадків жінка першою подає на розлучення,а чоловік просто не хоче займатися цією процедурою
психолог онлайн
Дана Кваша
Зрозуміти, що тебе обманюють дуже важко і неприємно, але в будь-якому випадку краще ніж зійти з розуму. Співчуваю, що Ви опинилися в таких обставинах. Впевнений, що Ви заслуговуєте на краще
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349917 для Віталій Вікторович
Дякую)
психолог онлайн
цитата:
на вашу думку,чому жінка не подала на розлучення першою,ні на аліменти ні на поділ майна?
Понятия не имею. Причины разные могут быть.
А что вам даст знание причин?
Важно смотреть на реальность - в ней МЧ женат и морочит вам голову
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349919 для Валентина Михайловна
не знаю для чого( може щоб виправдати його вчинки
психолог онлайн
цитата:
може щоб виправдати його вчинки
Оправдания можно любые придумать. Но от этого сами поступки никуда не денутся.
Вы не написали, что ценного в этих отношениях для вас?
По какой причине вы развелись?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349922 для Валентина Михайловна
я не можу навести що саме цінне в цих відносинах.З першим розлучилась,бо зустріла теперішнього
психолог онлайн
Ну с хорошим мужем, с которым все ок в отношениях не разводятся, потому что кто-то другой встретился. Поэтому причина есть.
А по поводу того, что не знаете, что ценного в отношениях, то над этим стоит подумать. Чтобы как минимум понимать, зачем вы в отношениях и ради чего живете с женатым
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349925 для Валентина Михайловна
немає довіри до нього,тому і планів на майбутнє немає і цінностей теж
психолог онлайн
Тогда смысл оставаться в отношениях?
Стройте себе свою жизнь отдельно, без МЧ
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349928 для Валентина Михайловна
буду старатися)без нього
психолог онлайн
цитата:
Я правильно розумію,що мене просто обманює чоловік, щось приховує?
З цими питаннями точно не до психологів.
А з чим до психологів? Наприклад, розібратисьв тому, що змушує Вас сумніватись в собі, в своїх висновках?
А ще розібратись, що доброго в сценарії
цитата:
кожного місяця ми розбігалися,потім мирилися.Спокійного життя не було
, який Ви допоки реалізуєте?
цитата:
Тоді що є? Можливо, залежність? Нерозуміння себе? Відсутність уяви про здорові стосунки?
Якщо останнє має місце, то пропоную переглянути відео
ЗДОРОВЫЕ ОТНОШЕНИЯ. КАК ПОСТРОИТЬ?
https://upsihologa.com.ua/audio-video-558
психолог онлайн
Чи є у вашого чоловіка діти з колишньою дружиною?
Який у вас внутрішній план на стосунки з цим чоловіком? Чого хочеться? Власного весілля?
Дітей? Як ви бачите ваші відносини з ним у майбутньому? Ви будете продовжувати жити в нього? Чи будете планувати ВАШЕ сумісне житло?
Людина готова вкладати зусилля тільки якщо в неї є внутрішня потреба в чомусь. Пробуйте говорити з чоловіком щоб зрозуміти його плани на життя, який досвід йому ще хотілось би отримати від життя. А, може, в нього вялотекуча депресія і його влаштовує так, як на даний момент є? А чи влаштовує це вас? І скільки ще буде влаштовувати? Тут багато питань, які потрібно прояснити в з часом картинка стане зрозумілішою.
Поставте собі ціль розібратись із цією ситуацією в найближчі півроку-рік. Впевнена, що працювати потрібно в першу чергу з вашими бажаннями, сенсами, страхами, комунікативними техніками. А ситуація з чоловіком розкрутиться сама, як побічний ефект…
Відредаговано автором 06-09-2023 09:02:56
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349951 для Тетяна Володимирівна
діти є і в нього і в мене.Хочу разом подорожувати,разом займатися улюбленою справою.Раніше хотіла від нього дитину,а зараз не хочу
Доповнення від автора
Співмешканець скільки ми живемо разом,скільки від ставить телефон на безвучний режим,з його родичами я незнайома,з його дітьми я не спілкуюсь
психолог онлайн
Чи хоче він подорожувати?
Яка в вас улюблена справа, якою ви хочете займатись разом з ним? Чи він це полюбляє?
Розумію, що вас хвилює, що не знайомить з родичами. Як ви проводите свята? Разом? Чи окремо? Чим він пояснює те, що не знайомить з родичами? Доречі, хто це? Батьки? Брати-сестри? Ще хтось? А як щодо друзів?
Чи влаштовують вас його відповіді?
І що вас, взагалі, тримає в цих відносинах?
Відредаговано автором 06-09-2023 09:21:42
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349954 для Тетяна Володимирівна
не знайомить з родичами,бо мене вони не сприймають.Мене нічого не тримає у цих відносинах.Ми розходимося по моїй ініціативі,бо через його брехню я постійно йому виношу мізки.Не довіряю йому.Але він постійно повертається до мене після скандалів,а я його приймаю,хоч і не довіряю
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349930 для Владимир Анатольевич
думаю,що відсутність уявлення про здорові стосунки.Мої батьки все життя живуть як кіт із собакою.Ніколи не бачила,що вони один одного кохають,тільки взаємні образи та дорікання
психолог онлайн
Прийняти його чи не прийняти - це ваш вибір. Чому ви приймаєте його назад? Від скуки? Від жалості? Від надії, що цього разу все зміниться? Від страху самотності? Чому?
І ще питання: коли ви приймаєте його назад, чи ставите ви якісь умови? Чи щось змінюється у відносинах? Чи ви повертаєтесь до тієї точки, в якій закінчили?
Ви не відповіли, як ви сприймаєте його відповідь, що його родичі вас «не сприймають»?чи задовільняє вона вас? Чи можете ви зрозуміти це пояснення? Чи вам боляче? Образливо? Ви злитесь? Чи вам байдуже?
Відредаговано автором 06-09-2023 11:37:47
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349961 для Тетяна Володимирівна
нічого не змінюється коли він повертається.Можливо я відчуваю себе самотньою,тому і приймаю його назад.На його родичів я спочатку злилась,що вони не бажають зі мною знайомитися,а зараз мені байдуже.Хочеться кудись втікти від цієї історії і від цього чоловіка
психолог онлайн
Коли ви з ним - відчуття самотності проходить?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349981 для Тетяна Володимирівна
так,з ним мені краще
психолог онлайн
Родственники вам не принимают, скорее всего, потому что вы в их глазах любовница. А он женатый мужчина, имеющий ребенка от жены.
Вы очень сосредоточены на нем, его поведении, мотивации и тп. Но не особо, по моим ощущениям, хотите разбираться в себе. Вы не понимаете, зачем вам мужчина, ради чего вы в отношениях, что с вами происходит. И как будто туда не хочется и страшно заглядывать
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349983 для Валентина Михайловна
згодна з вами.Але я хотіла створити сімю з ним.Щоб його дитина спілкувалася з нами,приходила в гості.Народити спільних дітей.Те що родичі чоловіка зі мною не знайомі ,мене це не цікавить,це їхнє бачення
психолог онлайн
Зачем? Зачем вам создавать семью с этим мужчиной? Что ценного он вам дает?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349985 для Валентина Михайловна
коли ми не в конфліктах,він заботиться про мене,говорить компліменти,допомагає по дому,руки в нього золоті
психолог онлайн
Какой % времени вы не в конфликтах?
Как выражается его забота? В чем она?
По какой причине вы развелись?
Какой у вас опыт отношений с мужчинами?
Відредаговано автором 06-09-2023 17:02:54
психолог онлайн
Цікаво, які причини сварок? Різні, чи, зазвичай, одні і ті ж самі? Чим чоловік мотивує те, що не знайомить з дітьми? Які в нього відносини з вашими дітьми?
Як ви відноситесь до ідеї проходження персональної терапії?
Як я вже зазначала, я б рекомендувала вам в найближчий час зосередитись на собі, на закритті власних дефіцитів, на покращенні комунікативних навичок, тобто відточування «я-повідомлень», ведення щоденнику емоцій для покращення механізму управління емоціями, розібратися з зонами відповідальності в сімʼї, тощо.
У вас велика і складна сімʼя. Для того, щоб вона ефективно функціонувала потрібно чимало терпіння і навичок, володіння емоційним інтелектом. Чи готові ви до всього цього?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349987 для Валентина Михайловна
акой % времени вы не в конфликтах? Как выражается его забота? В чем она? По какой причине вы развелись? Какой у вас опыт отношений с мужчинами?
Більшість часу у конфлікті.Якщо брати місяць,то 2 рази на місяць конфлікти .У відносинах з чоловіками я хочу контролювати сімейне життя,щоб чоловік мене слухав,виконував мої прохання.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349989 для Тетяна Володимирівна
співмешканець дуже упертий,спокіійно вирішити якесь питання з приводу колишньої і дітей не виходить.
психолог онлайн
А зачем вам контролировать и чтобы муж слушал вас?
Это не про мужчину взрослого тогда, а ребенка маленького
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350023 для Валентина Михайловна
коли я контролюю,то так відчуваю себе більш захищеною
психолог онлайн
Но мало кто из взрослых людей (не по паспорту имею в виду) согласиться, чтобы его контролировали. Возможно потому в паре и конфликтов много, потому что МЧ сопротивляется контролю и подчинению.
Защищенность можно попробовать получать по другому. Например, заняться собой - укрепить самооценку, научиться опираться на себя, почувствовать свою ценность