Страх еко і втрати свободи
Мені 42 роки,4 роки тому ми звернулись в репродуктивну клініку, три еко (всі невдалі),загалом втрачено 5 дітей,зараз залишився 1 ембріон з донорської яйцеклітини,чоловік хоче йти далі на перенос,хоча обіцяв що не хоче,щоб в 42роки зі мною ще щось робили.Все було дуже складно за ці роки,вкладено купу грошей,випито незліченну кількість ліків і уколів,різних процедур і операцій,в мене починається паніка і шалений страх,я не знаю як я маю це пережити ще раз,я завжди мрія про дівчинку і втратила трьох своїх дівчаток,а тепер маю виносити для чоловіка дитину (хлопчика)не свою генетично,мій вік для мене критичний.Репродуктолог на мене тисне,чоловік ображається і не розуміє проблеми,а я сходжу з розуму.Я готова усиновити дитину,але чи мушу я зробити ще одне еко,не уяаляю як пережити це все ще раз,не уяаляю себе вагітною в такому віці,як бути в тій ситуації
Питання від: ; Вік: 42

психолог онлайн
Марія Радченко
Наталия Павловна Венглинская
Ірина Новітна
Доброго вечора. Ви не мусите робити ще одне еко, якщо не готові до цього. Перенос будуть робити в Ваше тіло, вагітність також Вам виношувати і т.д. Ніхто не має права на Вас тиснути.
До речі, чоловік і репродуктолог знають, в якому стані Ви знаходитесь? Які у Вас взагалі відносини з чоловіком?
Доповнення від автора
Стосунки з чоловіком хороші,але тут він мене не розуміє,бо це його генетична дитина,він хоче її,і навіть коли каже що ок,то все одно хоче цього,він молодший на 4.5 року,і не бачить проблеми в моєму віці
психолог онлайн
Ірина Новітна
цитата:
Що відбудеться, якщо Ви скажете чоловіку, що не будете робити еко з донорською яйцеклітиною, але готові усиновити дитину?
Які проблеми в своєму віці бачите Ви? Чому в 38 і можливо 40-41 рік Ви хотіли завагітніти, а в 42 вже ні? Які зміни з Вами відбулись протягом 4 років?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349997 для Татьяна Штапова
Він не проти усиновлення,але разом з еко.Поки я народжу мені буде 43,коли мені буде 60,йому лише 17,мені тут був важливим кожен місяць,не те що рік,коли я вперше туди прийшла мені було 38,я думаю що мені не вистачить сили і енергії в 43,я мріяла про дівчинку і втратила трьох своїх генетичних дівчаток,а тут має бути хлопчик.Наскільки він буде зі мною близький,чи не буде соромитись 60-річної мами в 18 років
психолог онлайн
Марина Александровна Сивец
Татьяна Штапова
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ірина Новітна
цитата:
не уяаляю як пережити це все ще раз,не уяаляю себе вагітною в такому віці,як бути в тій ситуації
Спирайтесь тільки на Ваше бажання або не бажання народжувати дитину. Ні чоловік, ні репродуктолог не мають права на Вас тиснути і змушувати робити те, до чого Ви не готові і чого боїтеся.
Чи настільки принципово народжувати суто тому, що чоловік хоче генетично свою дитину, не знаючи при цьому, як Ви себе фізично і психічно почуватимете під час вагітності і виховання дитини?
цитата:
Поки я народжу мені буде 43,коли мені буде 60,йому лише 17,мені тут був важливим кожен місяць
Це Ваші власні думки, чи когось з Вашого оточення? Звідки стереотип, що доросла мама для підлітка - це соромно? Чи соромитесь Ви зараз свого віку?
Дивіться, Вам зараз дуже тривожно і страшно, Ви вже пережили кілька втрат (які варто було б опрацювати індивідуально з психотерапевтом, який спеціалізується конкретно на перинатальній психології), це неабиякий стрес для організму і психіки. Варто пригальмувати, і спитати себе, а чого власне Я хочу? І на це вже спиратися, не залежно від того, скільки грошей було вкладено у медичні втручання і чого від Вас хоче партнер.
Відредаговано автором 07-09-2023 00:57:55
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Татьяна Штапова
Марія Радченко
Вітаю.
"Репродуктолог на мене тисне,чоловік ображається і не розуміє проблеми,а я сходжу з розуму."
Дійсно, не зовсім, сприятлива ситуація для вагітності. Ви зараз на перепутті: з одного боку вік та чоловік , на іншому -Ваші почуття, страхи, думки та й , взагалі, Ваше подальше життя.
Звичайно, народжувати або ні, повинна вирішувати жінка. Але, іноді, їй дуже потрібна підтримка іншою людини. Тому,перед тим, як прийняти це важливе рішення, раджу звернутися до психолога. Можливо, пропрацювавши страхи, втрату , свої переконання, небажання вагітності, Ви по-іншому почнете ставитись до ЕКО. А можливо,навпаки, Ви будете впевнені в своєму небажанні народжувати та зможете донести це своєму чоловіку. Тобто, результатом роботи буде впевненість в правильности свого вибору та спокій.
психолог онлайн
Ірина Новітна
цитата:
Він не проти усиновлення,але разом з еко.Поки я народжу мені буде 43,коли мені буде 60,йому лише 17,мені тут був важливим кожен місяць,не те що рік,коли я вперше туди прийшла мені було 38,я думаю що мені не вистачить сили і енергії в 43
Напевно, Вас дуже виснажили, причому не тільки фізично, процедури для еко протягом 4 років і ті почуття, які Ви переживали після невдалих спроб завагітніти. Якщо відчуваєте, що не маєте енергії для виношування і догляду за новонародженою дитиною, Ваше право відмовитись від еко. Можливо, через деякий час Ви будете себе почувати по-іншому і ще повернетесь до цього питання. Але якщо зараз не готові, то навіщо робити еко без бажання?
Вам варто проявити більше поваги до свого тіла і взагалі до себе як людини, яка має право вирішувати, як їй жити. Що Вам заважає сказати чоловіку про своє небажання робити еко з донорською яйцеклітиною? Які наслідки можуть бути?
цитата:
я мріяла про дівчинку і втратила трьох своїх генетичних дівчаток,а тут має бути хлопчик.Наскільки він буде зі мною близький,чи не буде соромитись 60-річної мами в 18 років
В ваших словах багато болю та розчарування. На жаль, все відбувається зовсім не так, як Ви собі уявляли. Хотіли народити рідну доньку, а є шанс тільки, що буде хлопчик, генетично від іншої жінки, який ще й може соромитись Вас із-за віку. І для цього треба буде пройти через неприємні процедури, випити багато ліків з певними наслідками для організму і витратити ті сили, яких і так небагато. Якщо в Вашій голові така картинка, то недивно, чому Ви не хочете робити чергове еко.
Діти нерідко приходять в цей світ не так, не в той час і вони не такі, як того хочуть їх батьки. Ідеальний образ дитини і себе як мами/тата часто відрізняється від того, що потім вібувається в реальному житті. Дуже непросто прийняти своє безсилля в питанні материнства та відпустити контроль. Ви можете звернутись до психолога, щоб зменшити те напруження, яке відчуваєте із-за своєї складної ситуації, отримати підтримку, адаптуватись до реальності і прийняти правильне рішення.
Відредаговано автором 07-09-2023 11:15:07
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350018 для Татьяна Штапова
Дякую Вам
психолог онлайн
100% є якісь психологічні причини, які заважають Вам завагітніти та виносити дитину. З цим треба розбиратись на психотерапії. Це питання НЕ на переписку.
Не кажучи вже про:
цитата:
в мене починається паніка і шалений страх
що теж ДУЖЕ впливає на запліднення. Причому настільки, что навіть може зробити його неможливим.
Знаєте, навіть трохи дивно, що Ви до цих пір не звернулися до психолога.