Чоловік жартує про вік
Мені 36 років. Я дуже сильно слідкую за своєю зовнішністю і виглядаю молодше і дуже добре. І взагалі мені лише 36, а не 86. В мене є знайомий чоловік, який хотів зі мною відносин, але я йому відмовила, але ми почали просто спілкуватись. І після цього він почав жартувати типу : в твоєму віці і тд. Мені такі жарти неподобається і я йому прямо сказала, що якщо в нього питання до моїх 36 років, можемо припинити спілкування, на що він сказав, що все ок і вік у паспорті не має значення. Вік у паспорті 36 не 86, що за бред. Після цієї розмови він почав питати чи не обідилась я, але жарти не припинив. Підкажіть, як реагувати на такі жарти і чому взагалі він так дивно жартує.
Питання від: ; Вік: 36

психолог онлайн
Це не жарти, а сарказм. Тому що його розвиток на рівні школяра, який отримує задоволення від того, щоб зачіпати і дражнити дівчат.
Але чому Вас це задіває, це про Вашу впевненість у собі.
Доповнення від автора
Мене це не зачіпає.
Я не розумію до чого такі жарти, оскільки мені 36. В тому то і річ.
Не розумію, навіщо він так себе поводить і як реагувати, оскільки він постійно про це говорить.
Це дурість чи типу чіпляти за косички дівчину, яка подобається.
психолог онлайн
Ірина Новітна
Павел Леонидович Басанский
Ірина Миколенко
Доброго ранку!
цитата:
Підкажіть, як реагувати на такі жарти і чому взагалі він так дивно жартує.
Щоби розібратись, потрібно звернути увагу на деякі очевидні речі. Очевидні іншій людині, яка перебуває назовні ваших відносин. Натомість, напевно, не очевидні для Вас.
Які це речі? - спробуємо їх позначити у вигляді питань.
Через які причини відмовили?
З якою метою почали ПРОСТО спілкуватись після
цитата:
В мене є знайомий чоловік, який хотів зі мною відносин, але я йому відмовила,
?
цитата:
Мені такі жарти неподобається і я йому прямо сказала, що якщо в нього питання до моїх 36 років, можемо припинити спілкування, на що він сказав, що все ок і вік у паспорті не має значення.
Цей чоловік не дослухався до Ваших прохань і почуттів, то чому Ви продовжуєте з ним спілкуватись?
Навіщо включили терпіння саркастичних зауважень, які, по суті, є проявом пасивної агресії?
Вірогідно, що він таким чином мститься Вам за відмову. Проте Ви підтримуєте незадовільне ставлення до себе. Про які Ваші якості свідчить така позиція?
Відредаговано автором 08-09-2023 10:18:14
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
Ірина Миколенко
Вітаю.
"Я дуже сильно слідкую за своєю зовнішністю і виглядаю молодше і дуже добре. "
Маю припущення, те, що Ви слідкуєте за собою, " ДУЖЕ" помітно. Як і те, що це Ваша "ахіллєсова п,ята". Ображений чоловік це зрозумів та б,є по
" больному". Вам дійсно потрібно продовжувати спілкування з злопам,ятною, мстивою людиною ?
Ще хочеться звернути Вашу увагу " що занадто, то не є здраво". Може, не потрібно " дуже "?
Доповнення від автора
Ваше припущення невірне абсолютно.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350076 для Оксана Юрьевна
Ваше припущення абсолютно невірне.
По « бальному»
Тобто жінка, яка слідкує за собою- має больові точки, а яка ні- впевнена в собі.
Ну що я можу сказати…
психолог онлайн
"Тобто жінка, яка слідкує за собою- має больові точки, а яка ні- впевнена в собі"
Я так написала?
психолог онлайн
Доброго дня!
Он так "шутит" - в ковычках шутит... ( хотя чувство юмора у каждого свое )
Шутит, чтоб осознанно или неосознанно вас задеть... проверяет так границы дозволенного с вами в общении...
Вопрос насколько он это делает осознанно или нет... и шутит ли он так с другими людьми или только с вами?
( глумиться так через такие шутки )
Видимо у него самого комплексы есть, насчет своего возраста... (вы не указали сколько ему лет).
Сам очень боится постареть... скорее всего.
Ну и с тактом у него видимо проблемы...
Вопрос нужно ли вам такое общение?
Когда он знает и осознает, что обижает... и всеравно продолжает обижать такими подколами...
( садиские наклонности)
Он и дальше так делать будет... вопрос только в вашем терпении... и то, что вы ему разрешаете, так к себе относиться.
Цените ли вы себя? И зачем выбираете людей , которые вас обесценивают?