Низька самооцінка
Як не прикро визнавати, але це так. Із-за цього я не можу ніяк побудувати гармонійні( та взагалі ніякі) відносини. І питання не в зовнішньому вигляді ( я знаю свої + та зони росту). Проблема з довірою.Мені завжди здається що оберуть не мене. Класика, але так і виходить. За мої 38 років у мене жодного разу не було дійсно відносин. Не зважаючи на те, що я була заміжня та маю дітей. Чоловік був для мене чужою людиною. Я ні з ким не зустрічалася. Зазвичай то були просто рандомні побачення, іноді з близькістю. І якщо в основному я можу з цим справлятися. То останнім часом дуже тяжко. Я починаю банально, заздрити. Подрузі, яка вже довгий час заміжня, знайомим, які через одну вагітна, народила, виходить заміж. Я так хочу відчути,як воно, бути з коханою людиною, коли тебе люблять, коли ти важлива. Коли є МИ , а не ті я
Я завантажую себе роботою, бігаю, діти забирають багато часу. Але якщо раніше я могла тільки по ночам поплакати. То зараз вити хочеться майже 80% мого часу. Мене дратують ці подруга, знайомі, діти, мама зі своїми побутовими турботами, всі всі, хто хоч якось щось від мене хоче. Сама себе дратую.
Питання від: ; Вік: 38
Тест на самооценку.

психолог онлайн
Добрий день. На яку допомогу ви очікуєте у форматі цього форуму?
Питання самооцінки - це тривала робота в індивідуальних зустрічах з психотерапевтом.
психолог онлайн
Добрый день!
Вы рассказали свою историю, но не написали, решение какого вопроса вас интересует.
цитата:
у мене жодного разу не було дійсно відносин
Вы хотите
цитата:
бути з коханою людиною
?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Павел Леонидович Басанский
Доброго ранку, SannyBanny!
цитата:
Я так хочу відчути,як воно, бути з коханою людиною, коли тебе люблять, коли ти важлива.
Ось воно те, що зігріває душу і наповнює кожну хвилину відчуттям, що ти жива(!)
Ваше бажання цілком природнє.
Ба більше, воно можливе і реалістичне у своєму здійсненні.
Щоправда, потрібна така ВЕЛИЧЕЗНА за значущістю дрібничка, як ПОЛЮБИТИ себе(!) Відкрити свої внутрішні скарби спочатку... для себе(!) І ось це, відверто кажу, вельми складно, бо пов'язано з досвідом минулого, а точніше - дитинством. Адже саме в тому періоді формується уявлення про любов, почуття самоцінності, адекватна чи не зовсім адекватна модель прив'язаності з близькою людиною. Тобто основа, фундамент, якщо хочете, на якому в дорослому житті будуються повноцінні здорові стосунки.
Про що, власне, йдеться? Про можливість у взаємодії з психологом виправити зламане, надолужити втрачене і змінити, передусім, ставлення до себе, що зрештою добре позначиться на якості життя, в тому числі на появі стосунків, про які Ви мрієте.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня!
Как мне кажется - вы слишком серьезно относитесь ко всему...
В плане, что вот все должно быть 100 % и этого не получаете... и разочарование...
Я вас понимаю... тяжело... вам просто хочется взаимной любви и чтоб ценили!
Так может разрешить себе, наконец быть любимой?
А не запрещать себе это...
Почему не доверяете мужчинам?
(Были разочарования скорее всего...)
Или не доверяете вообще людям?
какого именно хотите мужчину рядом?
Честного, искреннего, волевого и сильного, щедрого такого хотите?
Чтоб разгрузил вас... чтоб помог... чтоб был вам поддержкой и тылом?
Мудрого мужчину? который сам знает чего хочет? чтоб хотел быть именно с вами?
( все это на консультацию с психологом - так как проблема у вас уже давняя )
психолог онлайн
Якщо так, то саме час звернутися по допомогу до психолога особисто.
На індивідуальну психотерапію. Не тільки для роботи над самооцінкою, але й для більш глибшого ніж самооцінка відчуття САМОЦІННОСТІ.
Яке в ідеалі повинні підтримувати батьки, але на жаль, часто роблять протилежне - тільки пригнічують його.
Тому треба буде розбиратись і з батьками.
Доповнення від автора
Дякую всим за рекомендації. Домовилася з психотерапевтом про співпрацю. Сподіваюся що я з цим справлюся