Не можу визначитись із спеціальністю.
Я закінчила 11 класів та поступила на спеціальність, комп'ютерна інженерія. Але зараз я хвилююся, постійно задумуюсь, що в мене нічного не вийде, що математика та логіка, це не моє. Мені тяжко дається це. В мене є можливість змінити цю спеціальність на іншу за семестр, але я не знаю, що мені робити, як поступити? Чи не зроблю я помилку знову? Як визначитись з цим, я не хочу образити батьків, я вже стільки раз думала над цим, постійно все змінювала, мені вже соромно..
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго вечора.
Комп'ютерну інженерію для Вас обирали Ви самі чи батьки? В будь-якому разі, навчатися там Вам, а не їм, тому рекомендую робити вибір з власних міркувань.
Це добре, що у Вас є час подумати і змінити спеціальність, якщо вона не сподобається. Якщо абстрагуватись від очікувань інших людей, що особисто Вам хочеться робити? Які сфери діяльності цікавлять?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
мені вже соромно..
Стыд - это страхи и чувство вины...
В чем вы чувствуете себя виноватой?
И чего вы боитесь?
цитата:
що в мене нічного не вийде
Что произойдет страшного, если у вас
цитата:
нічного не вийде
или если вы ошибетесь
цитата:
Чи не зроблю я помилку знову?
?
цитата:
Як визначитись з цим
Как вы обычно принимаете решения?
психолог онлайн
Доброго дня!
Попробуйте представить -
хотите ли вы работать с компьютером, и этими системами и математикой через 5 или 10 лет???
Нравиться ли вам это? Есть ли к этому задатки?
Какие у вас оценки были по точным наукам в школе?
Если вы гуманитарий, а не логик по типу ума - то однозначно, что все, что связано с математикой, это не ваше.
Вот честно ответьте себе на эти вопросы.
И не бойтесь все поменять, (если чувствуете, что вообще не ваше...)
Не бойтесь! Слишком сильно себя накручиваете... обвиняете... стыдно и печально вам...
Но вам надо серьезно подумать - если математика, точно не ваше!
То, что тогда ваше? Вот тут - лучше с психологом проработать.
психолог онлайн
Доброго дня!
Ви можете звернутись до профорієнтолога (пошукайте фахівця в інтернеті), пройти тести, щоб зрозуміти, які професії Вам підходять більше, які менше. Можливо, це Вам допоможе прийняти рішення. Це нормально, що Ви вагаєтесь з вибором, далеко не всі люди в 18 років одразу розуміють, який шлях обрати. Ви обрали цей напрямок, тепер важливо зрозуміти, це справді не Ваш напрямок, чи Вас лякає те, що "тяжко дається", отже, будуть великі навантаження. Ви не зробили нічого для того, щоб відчувати сором. Чи можете Ви, наприклад, сказати батькам, що заплутались, що Вам потрібна допомога фахівця, щоб визначитись остаточно?