Без чого не побудувати відносини?
Доброго вечора! Хочу задати одне питання, а заодно розповісти історію. Чи правильно те, що я іноді перевіряю телефон свого хлопця, усі переписки і історії в браузері? Недавно сталася така ситуація, що я дізналася чим займається мій хлопець. Про все я дізналася одного дня, спочатку від однієї людини, апотім і в телефоні побачила. Він вживав і передавав незаконні речовини, наркотики. Раніше вже таке було, але з мене зробили дурненьку, на вуха навішали лапші і все я знову думаю, який мій хлопець класний. Але на цих вихідних все було переклеснено. Не буває ж людей з недоліками. Я дізналася багато чого про свого хлопця, чим він займається, що вживає. Після всього звісно ж був скандал, крики, брехня, історії придумані ним. Говорив, що він не вживає, ''пару раз було і то на п'яну голову'', авто все для когось він брав,асам ні-ні. Ввечері, я зайшла в його телефон і побачила переписку з братом, де я впевнилася, чим вони займаються, плюс фотографії з підтвердженням. Знову був скандал, вкінці я вийшла винною, бо залізла в телефон і побачила, що не треба. Було все:переписки, фото, дзвінки. Але то не його, то для когось було, він не вживав.
Зранку я написала йому в месенджер, що у нього був шанс створити зі мною щасливе життя і гарну сім'ю але він обрав інший шлях. В кінці я написала, що не думаю, що можна продовжувати наші відносини далі. На що звісно через деякий час пішли вибачення і так далі. Я почала допитувася про все, що відбувалося, чим вони займалися, як давно і тому подібне. Мені пообіцяли більше ніколи в житті не займатися цим. На що я запитала як можу вірити тобі і знати чи ти не будеш знову у цьому гівні. Відповідь була, що з часом зрозумієш. Але я відчувала себе настільки обманутою і дурною, що сил на довіру до нього більше не було. Перший день це була та людина, яка була на початку відносин, а сьогодні вже не те. І я знову взяла його телефон,всі смс з братом видалені, в браузері знайшла, що він дивиться порно по ночах, сьогодні вночі в час чи два були пошуки про відеочат для дорослих, якісь сайти знайомств. Перед цим дві ночі він сидів до двох-трьох годин ночі, що робив не знаю.
Тільки що телефонував знову той номер, де вони все це беруть, я його збудила показала, що це, кажу включи я послухаю але він вибив, сказав,що не буде говорити і заснув далі. І... я не знаю, що далі буде і чи варто пробачати, варто боротися за щастя, чи це вже кінець?
Питання від: ; Вік: 24

психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
і чи варто пробачати, варто боротися за щастя
Вы хотите сохранить отношения с этим парнем?
Или решили расстаться -
цитата:
не думаю, що можна продовжувати наші відносини далі
?
Или вам нужна помощь в принятии решения - быть или не быть с ним?
психолог онлайн
Ви думаєте, чи варто боротися за щастя. А як Ви розумієте щастя?
Обов'язковою складовою щасливих стосунків є довіра.
Скандали, брехня дадуть Вам відчуття щасливих стосунків?
психолог онлайн
Елена Владимировна Мороз
Доброго ранку, Olga!
цитата:
І... я не знаю, що далі буде і чи варто пробачати, варто боротися за щастя, чи це вже кінець?
Не знаю, як у Вас, а у мене в голові зовсім відсутнє розуміння боротьби за щастя. Невже його можна якось вибороти? Покласти чимало часу, зусиль, здоров'я і навіть життя в боротьбі ... за що? Чи буде то щастя?
Навіть, якщо Ви його здобули, приміром, ніби красивий кубок . А що далі? Що з ним робити потім? У Вас є відповідь? Поділіться.
цитата:
Чи правильно те, що я іноді перевіряю телефон свого хлопця, усі переписки і історії в браузері?
Правильно/неправильно - категрії неприйнятні. Очевидно лише те, що Ви не довіряєте хлопцеві, намагаєтесь його контролювати і навіть перевиховати/вилікувати. А все через свою власну тривожність, невпененість в собі і хибне розуміння кохання. Чому хибне? В коханні всього того, про що Ви розповіли, бути не може. В невротичному коханні - так, в наяві увесь описаний букет.
Вважаю, що співпраця з психологом протягом певного часу буде для Вас вельми доречною. Прошу, не ображайтесь через деякі мої висловлювання. Звертався до Вас як до дорослої особистості - з симпатією і водночас правдиво.
Довіра - моя відповідь на питання в заголовку.
Відредаговано автором 13-09-2023 10:11:46
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Марія Радченко
Павел Леонидович Басанский
Olga, добрий день! Ви пишите про те, що бачите і розумієте одне, а хочете іншого. І від того страждаєте. Дивіться, з одного боку є ви, ваші бажання, мрії, сподівання, надії на майбутнє. Ви така, як ви є. З іншого - ваш хлопець такий, який є він. У вашого хлопця теж є свої бажання, сподівання, плани на майбутнє. І от ви, дві людини, зустрілися, сподобались один одному і почали зустрічатись, розмовляти, займатись сексом, дізнаватись про те, хто яка є людина. Ви вже достатньо дізнались про хлопця, зрозуміли чим він займається, як живе, хто його друзі і т.ін. Схоже якась частина життя хлопця вам не подобається, ви засмучені з цього приводу, ви сваритесь з хлопцем і вирішуєте розірвати стосунки. Але хлопець вмовляє і обіцяє виправитись. І ви вирішуєте дати йому шанс, та ви не можете вже не бачити того, що побачили. Ви звертаєтесь на сайт до психологів, до третьої сторони, щоб вам допомогли розібратись у тому, що відбувається і чи є ще надія.
Дивіться, справа в тому, що людина може змінитись лише тоді, коли сама вирішить змінитись. Шлях змін буває важкий і тривалий. На цьому шляху будуть помилки і бажання нічого не міняти. Коли людина зустрічається з труднощами, то саме її внутрішня мотивація дає сили продовжувати шлях змін. І це індивідуальний процес, де інші люди можуть бути лише помічниками. Але всю роботу по змінах робить сама людина.
Що стосується питання, без чого не побудувати відносини, то мені здається ви знаєте відповідь на нього. Як ви вважаєте, без чого не побудувати відносини?
З повагою, Олена Мороз
психолог онлайн
Марія Радченко
Ірина Новітна
Павел Леонидович Басанский
Olga, важливо розуміти, що така поведінка хлопця має свої основи.
Одна людина не вживає наркотики і не продає їх, бо в її системі цінностей ця зона окреслена як "не норма".
Інша людина має іншу "норму", в яку наркотики спокійно вписуються.
Я так розумію, що в ваших "нормах" наркотиків немає.
А хлопець не бачить в цьому нічого поганого, бо як ми бачимо, він цей шлях обрав самостійно і виважено, ще до Вас і ваших стосунків.
Він так заробляє гроші.
Йому це норм.
Невже Ви думаєте, що він перестане це робити?
Він стане обережніше і більш скритним, щоб його не викрили - так.
Чи зміниться його "норма"- ні.
Хіба що, хтось з його близьких помре від передозу , той же брат, але й тоді не факт, що він змінить ставлення до наркотиків.
Він може його змінити, коли захоче, але чи треба Вам чекати на таке диво?
Звісно, це тільки ваше рішення, але воно має бути свідомим.
Важливо розуміти суть, а не гратись в пошуки в телефоні компромату.
А суть цього хлопця Ви вже побачили - пошук легких грошей та задоволень.
Чи про такі стосунки Ви мріяли?
Знаєте, довіра досить непроста штука, і дійсно виникає багато питань і роздумів щодо цієї теми.
Але ваше питання НЕ з цієї теми.
Не треба "довіряти" , коли чуєш рик голодного тигра, - треба прислухатись до своєї інтуіції, відкрити очі, переконатись, що це дійсно тигр, а не рев мотору сусідського авто, і забезпечити собі безпеку.
"Не треба лазити в телефоні" - це зовсім про інші історії, коли все ок, а людина на рівному місці не довіряє, придумує собі якісь вигадані зради.
У вашому випадку- Ви дізналися про хлопця інформацію і виникла потреба її перевірити.
Чи тут треба закрити очі і жити в ілюзії "все ок"?
Завжди важливо приймати рішення виходячи з реальних фактів, а не з фантазій та ілюзій.
Свої реальні факти Ви добре знаєте.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
цитата:
БЕЗ ЧОГО НЕ ПОБУДУВАТИ ВІДНОСИНИ?
Тут багато відповідей можна дати. Але я думаю, без довіри і взаємної поваги точно не побудувати міцних стосунків.
цитата:
Правильно/неправильно - це лише моральні установки, які у кожного свої. Але те, що Ви перевіряєте переписку та історію пошуку хлопця, вказує на відсутність довіри до нього. З одного боку, пошук "улік" в чужому телефоні - це втручання в його особистий простір. З іншого, недовіра вже була і до того, тому що з Вас
цитата:
зробили дурненьку, на вуха навішали лапші
Якщо Ваш хлопець займається незаконними справами і при цьому ще вішає Вам лапшу, то виникнення недовіри виглядає як щось закономірне. Питання в тому, чи готові Ви надалі продовжувати стосунки, в яких не почуваєте себе безпечно, і де партнер робить щось, що суперечить Вашим цінностям?
Відредаговано автором 13-09-2023 15:33:02
психолог онлайн
цитата:
Добрый день! Я бы рекомендовала Вам индивидуальную терапию, чтобы поработать над своими личными границами и самооценкой. И хочу задать вопрос: что для вас приемлемо в отношениях, а что нет? С каким поведением, реакция ми вы будете мириться, а с чем нет? Эти вопросы желательно для себя прояснить до начала отношений.