Ревную хлопця
Доброго дня. Я з хлопцем півтора року. За цей час ми пройшли багато всього. Я боролась з почуттями провини … ми пройшли всі проблеми разом.. всі проблеми були через мій надто емоційний характер. Зараз у нас вже довгий чай ідеальні стосунки. Я його вважаю найкращим чоловіком. Коли у нас стало все чудово , я замітила що я почала його дуже сильно ревнувати . Абсолютно до всіх. Мені навіть не подобається коли він часто переписується з сестрою. Я знаю що це не є нормально.
Він працює в таксі. Щодня після роботи я його питаю « ну що , хтось говорив до тебе ?»
він сам розказує історії де з ним намагались познайомитись на роботі а він відмовив. Доказує тим самим мені щоб я знала що він вірний і чесний.
Він не дав жодного поводу ні разу. Але я все Рівно не можу припинити його ревнувати. Дратує коли возить інших дівчат ( хоча я розумію ,що це робота ) .
Все здається що він мене лише і найде кращу … я боюсь залишитись сама. Думаю що мені 25 вже .. що треба триматись за нього . Бо якщо піде то я вже не знайду такого і лишусь сама . 🥺
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Ревную хлопця
За ревностью скрывается страх потери отношений -
цитата:
він мене лише і найде кращу … я боюсь залишитись сама.
И неуверенность в себе -
цитата:
якщо піде то я вже не знайду такого і лишусь сама
Вы хотите убрать страхи, ревность и развить уверенность?
Или какую помощь ожидаете получить от психологов?
психолог онлайн
Доброго дня.
Ревнощі це завжди тільки проблема тих, хто їх відчуває. І щоб нормалізувати їх, потрібно працювати над собою.
Так само як і з страхом, про який Ви говорите. Нажаль, ці явища насправді не залежать від поведінки партнера.
Це варто пропрацьовувати у індивідуальній терапії
психолог онлайн
Татьяна Штапова
Доброго дня!
Вы сами себя в ловушку загоняете такими мыслями...
Вам надо самоценность поднимать и самодостаточность.
Откуда такая неуверенность в себе?
И почему так боитесь одиночества?
25 лет это самый рассвет молодости! Наслаждайтесь! (Все быстро проходит...)
А вы к себе относитесь как будто вам уже 60 лет - как будто вся жизнь позади...
Если так, парня допекать своей ревностью... то большая вероятность, что любой парень не выдержит и начнет изменять... или уйдет...
Это все к психологу надо - и не по переписки на сайте.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
цитата:
Марія, доброго дня. Чим саме Вас лякає самотність? Що поганого може відбуватись, якщо Ви залишитесь сама? Як вважаєте, Ваші ревнощі зміцнюють стосунки з хлопцем чи підвищують ризик, що він від Вас піде?
психолог онлайн
Марія, добрий день. Завжди має сенс працювати з собою і своєю впевненістю в собі, розширювати свої компетенції. Бо в цьому житті може статись все, що завгодно….
Чим ви зайняті напротязі дня? Ви працюєте? Чи багато у вас вільного часу? Можливо, ваші ревнощі повʼязані з тим, що у вас багато вільного часу? Потрібно старатись заповнити його чимось корисним для вашого розвитку, вашого майбутнього. Хто ви за професією? Чи є плани реалізовуватись в соціумі?
Чоловіку завжди цікава жінка впевнена в собі, яка цікава собі і іншим людям. Нехай це стане для вас стимулом для розвитку.
Ну і погоджуюсь зі своїми колегами в тому - що вами керує страх. З ним потрібно працювати і усувати його. Я можу вам в цьому досить швидко допомогти в рамках методик КПТ (когнітивно-поведінкової терапії) на індивідуальних консультаціях.
Звертайтесь ❤