Чи варто продовжувати спілкування?
У мене є подруга, з якою ми довго дружимо, але мені важко в цих стосунках. Вона сильно відрізняється характером, проте ми поділяємо однакове почуття гумору.
Але ця людина не приймає мене такою, як я є, а це для мене дуже важливо. Тобто, мені важко щось розповісти, тому що боюсь почути осуд, або що мене не підтримають. А ще їй подобається лізти в моє життя, та казати як мені жити і давати непрохані поради(які мене зачіпають) під виглядає турботи.
(Хоча, іноді я думаю, можливо, вона справді турбується, а я себе накручую)
Таких ситуацій було багато, і спочатку я терпіла, бо не могла нічого сказати, але коли я пробую відстояти себе і свою думку, все переростає в сварку, після якої я сильно плачу, бо мені неприємно, що зі мною так поступають і чому так.
Саме так сталось і нещодавно. Їй не сподобалось, що я ще одну подругу називаю своєю подругою, і що ставлю нашу з нею дружбу на одному рівні з дружбою з цією другою подругою. Сказала мені, що я не знаю що таке дружба і що всі хто зі мною спілкується, роблять це лише з вигоди. (Це вона і раніше казала, що інші самостверджуються через мене. Хоча з іншими моїми знайомими вона ніколи не спілкувалася.)
Потім вона повісила трубку і ми більше не спілкувались.
Мені було дуже образливо, тому що ця розмова сталась ні з чого, а до цього у мене був хороший настрій.
Чесно, мені страшно, що ми продовжимо і далі спілкуватися, тому що мені важко з цією людиною, але зараз мені немає кому надіслати меми, які я могла скинути їй.
Тому, мене трішки турбує чи це нормальне явище, що я і не хочу продовжувати спілкуватися, але відчуваю себе обмеженою, що не можу розділити смішний мем?
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня, Іро.
цитата:
Тобто, мені важко щось розповісти, тому що боюсь почути осуд, або що мене не підтримають. А ще їй подобається лізти в моє життя, та казати як мені жити і давати непрохані поради(які мене зачіпають) під виглядає турботи.
Скажіть, будь ласка, у Вашій родині хтось ставився до Вас подібним чином?
цитата:
Їй не сподобалось, що я ще одну подругу називаю своєю подругою, і що ставлю нашу з нею дружбу на одному рівні з дружбою з цією другою подругою.
Це схоже на намагання контролю над Вами. Бо обмеження кола спілкування близької людини - це одна з ознак токсичного спілкування.
цитата:
Це вона і раніше казала, що інші самостверджуються через мене. Хоча з іншими моїми знайомими вона ніколи не спілкувалася.
Це теж щось абьюзивне, про намагання контролю і запевнення, що ні від кого іншого не варто очікувати хорошого ставлення.
цитата:
Явище нормальне, тому що втрата дружби - це майже завжди важко. Але чи дійсно у Вас не буде більш людини, якій можна сикнути мема?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Павел Леонидович Басанский
"Але ця людина не приймає мене такою, як я є, а це для мене дуже важливо." - А з іншого боку: "не можу розділити смішний мем". Що для Вас більш важливо?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351063 для Марія Радченко
Добрий день!
«Скажіть, будь ласка, у Вашій родині хтось ставився до Вас подібним чином?»
Помічала, що мама це робила
« Це схоже на намагання контролю над Вами. Бо обмеження кола спілкування близької людини - це одна з ознак токсичного спілкування.»
От, здається, я розумію це, але все одно іноді проскакують думки, що може це я щось не так розумію.
« Явище нормальне, тому що втрата дружби - це майже завжди важко.»
Дякую за відповідь!
психолог онлайн
Доброго дня!
Вы написали -
"Але ця людина не приймає мене такою, як я є, а це для мене дуже важливо. Тобто, мені важко щось розповісти, тому що боюсь почути осуд, або що мене не підтримають. А ще їй подобається лізти в моє життя, та казати як мені жити і давати непрохані поради(які мене зачіпають) під виглядає турботи."
Вопрос - зачем вы с таким человеком дружите?
Который явно вас не уважает - не уважает ваши границы, вас как личность.
Пытается доминировать над вами... управлять вами... конечно как вы можете с ней быть самой собой?
Она же вам этого не позволит. Ей надо чтоб было по ее.
Еще -
"Таких ситуацій було багато, і спочатку я терпіла, бо не могла нічого сказати, але коли я пробую відстояти себе і свою думку, все переростає в сварку, після якої я сильно плачу, бо мені неприємно, що зі мною так поступають і чому так."
Ответ - потому что, терпите... потому что позволяете к себе такое отношение!
Потому что себя не цените! Потому что продолжаете ей верить... потому что продолжаете с ней общаться!
Вместо того, что чтоб давным давно все разорвать!
Вы написали - что ваша подруга похожа на вашу маму... вы с детства привыкли к такому деструктивному отношению к себе... привыкли все терпеть... потому и подругу подобную по типажу притянули... которая самоутверждается за счет вас...
Потому что вы сами себя не цените!
Вам надо научиться ценить себя! Достоинство свое почувствовать!
Все это лучше с психологом проработать.
Еще -
"Сказала мені, що я не знаю що таке дружба і що всі хто зі мною спілкується, роблять це лише з вигоди. (Це вона і раніше казала, що інші самостверджуються через мене. Хоча з іншими моїми знайомими вона ніколи не спілкувалася.)"
Тут увы она сказала вам правду - потому вас так и задело... и спасибо ей за эту правду!
Может хоть так вы увидите - что вокруг вас происходит - и в чем вы так долго находитесь!
А еще она же и общается с вами ради своей личной выгоды - самоутверждается за счет вас - подавляет вас... ограничивает - упивается своей властью так над вами...
Но вы же не рабыня! Вы свободный человек! Осознайте это!
Вы сами вольны выбирать - с кем вам общаться, а с кем нет.
Если вас не уважают и не ценят, а только подавляют и используют - то нафиг такую дружбу вообще!
И даже мемы этого не стоят!
Почему вы так на этих мемах зациклены??
Не мемы тут важны! А то что вы в моральном рабстве застряли... и в иллюзии дружбы...
" Потім вона повісила трубку і ми більше не спілкувались."
И Слава Богу! У вас теперь есть шанс освободиться от ее гнета!
И найти новых друзей! Которые вас будут уважать и принимать, такой какая вы есть!
Но вам надо себя принять сначала! Себя саму зауважать!
Тогда уже не позволите, к себе подобного отношения - не от мамы - не от подруги и т д.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Павел Леонидович Басанский
цитата:
Помічала, що мама це робила
Тоді варто опрацювати з психологом і стосунки з подругою, і відносини з мамою, тому що їх динаміка дещо схожа. І та, й інша людина не сприймала Вас як окрему особистість з власними кордонами. Можливо також, мав місце газлайтинг (переконання Вас в тому, що Ваше сприйняття - викривлене і ви не адекватно дивитесь на ситуацію), тому Вам тепер важко довіряти собі.
цитата:
Дякую за відповідь!
Будь ласка.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351071 для Ірина Миколенко
Дякую за відповідь, але
«Тут увы она сказала вам правду - потому вас так и задело... и спасибо ей за эту правду! Может хоть так вы увидите - что вокруг вас происходит - и в чем вы так долго находитесь!»
Я не думаю, що Ви можете судити про це без ніяких підтверджень, тому що я не розповідала про інших людей, з якими спілкуюсь.
Мене заділи її слова, тому що складається таке враження, що зі мною не можуть дружити люди, бо я цікава особистість, а тільки щоб самоствердитись.
Саме через це «Тут увы она сказала вам правду… и спасибо ей за эту правду!»
я сюди звернулась. Бо думаю, а раптом вона дійсно права і ВОНА знає що мені буде краще і як мені краще, і що, можливо, мені потрібно продовжувати з нею спілкуватися, бо вона хоче краще для мене.
Ну тобто, я думаю так: Якщо вона мені сказала правду, то який мені сенс на неї ображатись, якщо вона хоче як краще?
Розумієте про що я? Ось такі в мене думки((
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Ох как вы сами себя запутываете...
и как умело она вами манипулирует...
и как легко вы ей верите...
Критичность мышления у вас слабая... надо развивать.
Не все что говорят люди правда! Бывают говорят специально - манипулируя... (якобы в помощь...)
а на самом деле - для своей выгоды - что и делает умело ваша подруга!
В чем именно она вам помогает? ( расскажите - только конкретно)
И почему вы ей так доверяете?
Разве не видите как она вами играет?
Разве хотят хорошего человеку и при этом унижают его? не принимают его личные желания... не считаются с его мнением... а навязывают свое - это для вас ее помощь - и хорошее к вам отношение или что?
Не обижайтесь пожалуйста - своей фразой про правду - я имела ввиду - что ваша подруга сказала правду, про то что на вас самоутверждаются люди - а конкретно она же и самоутверждается.
Я не знаю, все ли так делают в вашем окружении или только она.
Но я не считаю, что с вами нельзя просто дружить.
Наоборот я считаю - что с вами можно дружить! И наверняка вы хороший друг. И интересный человек!
( просто вы меня не так поняли - извиняюсь)
Відредаговано автором 22-09-2023 19:08:50
психолог онлайн
и еще вопрос - а почему подруга должна знать - как вам будет лучше?
почему вы на нее эту ответственность перекладываете, и этот выбор?
Почему она должна знать и решать, как вам будет лучше.... а не вы сами?
неужели, вы сами не знаете - как вам будет лучше?
Неужели, не хотите сами решать - как для вас будет лучше??
психолог онлайн
Ірина Миколенко
цитата:
(Хоча, іноді я думаю, можливо, вона справді турбується, а я себе накручую) Таких ситуацій було багато, і спочатку я терпіла, бо не могла нічого сказати, але коли я пробую відстояти себе і свою думку, все переростає в сварку, після якої я сильно плачу, бо мені неприємно, що зі мною так поступають і чому так.
цитата:
Ні, не турбується про Вас, Вам не здалося, турбується виключно ПРО СЕБЕ: збирає про Вас інформацію та САМОстверджується. А далі ЗНЕЦІНЮЄ Вас. Нарциси просто НЕ ЗДАТНІ приймати інших, вони думають ТІЛЬКИ про себе. Тому у Вас і виникає таке почуття несправедливості і образи, і Ви плачете.
цитата:
Саме так сталось і нещодавно. Їй не сподобалось, що я ще одну подругу називаю своєю подругою, і що ставлю нашу з нею дружбу на одному рівні з дружбою з цією другою подругою. Сказала мені, що я не знаю що таке дружба і що всі хто зі мною спілкується, роблять це лише з вигоди. (Це вона і раніше казала, що інші самостверджуються через мене. Хоча з іншими моїми знайомими вона ніколи не спілкувалася.) Потім вона повісила трубку і ми більше не спілкувались.
Ці ревнощі цілком відповідають токсичній поведінці нарциса, бо вона хоче бути ЄДИНОЮ для Вас. По-перше, щоб мати над Вами абсолютну ВЛАДУ, а по-друге, щоб насолоджуватись власною ВАЖЛИВІСТЮ та ВЕЛИЧНІСТЮ.
А те, що вона казала про інших, вона насправді казала ПРО СЕБЕ: це вона шукає вигоду та самостверджується за Ваш рахунок. Це за принципом "З хворої голови - на здорову", звинуватити інших в тому, що робиш сам.
цитата:
Повторюсь за колегою, Віталієм Вікторовичем, а ЩО для Вас ВАЖЛИВІШЕ?
цитата:
Помічала, що мама це робила
Мама у Вас, виходить, теж нарцисична. Взаємодія з нею Вас і привчила до подібного характеру спілкування.
Так часто і буває: спочатку так з нами себе вести дозволяє собі хтось з рідних, а потім обов'язково знаходиться людина, яка буде робити теж саме.
цитата:
Це називається "газлайтинг". Ви до нього привчені, мабуть, ще мамою. А ця "подруга" використовує ті ж прийоми. Мета яких: посіяти у Вас сумнів в сприйнятті ситуації та виправдати свої деструктивні і токсичні дії.
Ось можете почитати статтю про це - "Когда твоя подруга "паучиха"":
https://psy-practice.com/publications/lichnye-otnosheniya/kogda-tvoya-podruga-pauchikha-zhutkiy-vid-zavisimosti-/