Сім‛я змушує переїжджати з ними в іншу країну
Мені 20 років, навчаюсь закордоном, проте на даний момент проживаю вдома, в Україні. Все навчання я їздила туди-сюди, оскільки жила і навчалась в традиційній формі лише на другому курсі. Через коронавірус та пізніше війну це стало неможливим, тому продовжувала навчання у такій формі. Наразі у мене з'явились проблеми з університетом, хоча маю отримувати диплом. Можливо мені доведеться чекати ще один рік.
І так вийшло, що вся моя родина зібралась переїжджати в іншу країну на ПМЖ, а тому я теж повинна їхати з ними. Насправді, мені є що тут втрачати. Я ризикую залишитись без вищої освіти за крок до отримання бажаного диплому, заради якого я вчилась і старалась протягом 3-х років. Окрім цього, у мене тут стосунки. Я дуже кохаю свого хлопця і у нас все максимально добре, плануємо спільне майбутнє, та батьки кажуть, що ми разом всього кілька місяців, а значить це не вагома причина залишатись тут.
Я розумію їх переживання щодо цієї ситуації, адже я залишусь одна в країні, де зараз йде війна. Окрім цього, це життя і дійсно невідомо як у мене складеться на особистому. Проте, хіба я не маю права свій власний вибір?
За своє життя я ще не працювала, батьки повністю фінансували як моє навчання, так і життя. Нажаль, на студентські роки випало чимало трудностей, але я жалію, що не сепарувалась і не стала повністю самостійною раніше.
Старший брат, з яким я не в дуже близьких стосунках максимально проти теж, щоб я залишалась. Каже, що я не дам собі ради і ні на що не здатна, опираючись на тому, як мені важко було адаптуватись та вирішувати якісь організаційні питання під час навчання та в принципі в країні, в якій навчаюсь. Він постійно мені пригадує як він справлявся зі всім сам, працював і досяг в мої роки більшої самостійності і незалежності. Тому я перестала звертатись до нього за допомогою чи просто порадою щодо деяких ситуацій.
Насправді, я й сама вважаю себе повним 0. За свої роки я не заробила ні копійки, я не навчаюсь на 5 та не маю ні досвіду роботи, ні досягнень, мені немає чим особливим похвалитись. Ще й зовнішність ненавиджу. Чому я не пробую працевлаштуватись? У мене страх і думки, що я - найгірший кандидат на будь-яку посаду і не варта навіть співбесіди. Мені постійно здається, що я знаю і можу недостатньо задля заробітку грошей. Можливо це просто відмазки...
Я не знаю, що робити в цій ситуації. В глибині душі я розумію, що не зможу нічого сама зробити чи досягнути. А спроба буде вартувати дуже дорого. Я боюсь розчарувати батьків, хоча, я вже це зробила.
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Доброго вечера!
В такой не простой ситуации - лучше всего послушайте себя.
И сделайте, так как сами захотите.
Ну или что посчитаете для вас верным и правильным.
Но надо будет понимать - что если останетесь в Украине - то придется рассчитывать только на себя.
А если переедете - то будете жить как и жили с родителями, но в другой стране.
Что бы вы не выбрали - а вам уже пора взрослеть и брать ответственность на себя - если вы все таки хотите чтото поменять в своей жизни.
А не бесконечно винить себя... или обесценивать себя и свои шансы.
Удачи!
психолог онлайн
Добрий вечір. Яке у вас питання до психологів сайту?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Проте, хіба я не маю права свій власний вибір?
Конечно же вы имеете право на свой собственный выбор.
Но только если сами несете за это ответственность.
А пока, к сожалению - кто платит, тот и заказывает музыку -
цитата:
батьки повністю фінансували як моє навчання, так і життя
Если вы поймете, что сможете обеспечивать себя и самостоятельно решать свои проблемы, то безусловно сделаете то, что вам хочется.
Но к сожалению, пока вам не хватает для этого уверенности и любви к себе.
Поэтому лучшим вариантом для вас будет решение ехать вместе с родителями и просить их, чтобы они оплатили вам работу с психологом.
А после того, как в результате психотерапии вы станете самостоятельной (минимум через 6-10 месяцев), тогда и вернетесь в Украину, если будете этого хотеть, конечно.
психолог онлайн
Аліно, доброго ранку!
цитата:
Можливо це просто відмазки...
Навпевно, відмазки на грунті невпевненості в собі і страхів за щось братись самостійно.
Це долається реальними кроками в РЕАЛЬНОСТІ.
цитата:
І так вийшло, що вся моя родина зібралась переїжджати в іншу країну на ПМЖ, а тому я теж повинна їхати з ними.
Чому повинна? Невже в Конституції чи якомусь законі таке особисто про Вас зазначено?!
цитата:
Каже, що я не дам собі ради і ні на що не здатна, опираючись на тому, як мені важко було адаптуватись та вирішувати якісь організаційні питання під час навчання та в принципі в країні, в якій навчаюсь.
Брату здається, що він таким чином дбає про Ваше благополуччя. А чи насправді це так? Невже переїзд разом з родиною додасть самостійності? Допоможе сепаруватись. Мені спадає на думку протилежне.
І ще питання. Коли Ви збираєтесь починати жити власним розумом, покладаючись на свої здібності і сили?
психолог онлайн
цитата:
Насправді, я й сама вважаю себе повним 0. За свої роки я не заробила ні копійки, я не навчаюсь на 5 та не маю ні досвіду роботи, ні досягнень, мені немає чим особливим похвалитись. Ще й зовнішність ненавиджу. Чому я не пробую працевлаштуватись? У мене страх і думки, що я - найгірший кандидат на будь-яку посаду і не варта навіть співбесіди. Мені постійно здається, що я знаю і можу недостатньо задля заробітку грошей. Можливо це просто відмазки... Я не знаю, що робити в цій ситуації. В глибині душі я розумію, що не зможу нічого сама зробити чи досягнути. А спроба буде вартувати дуже дорого. Я боюсь розчарувати батьків, хоча, я вже це зробила.
Якщо самооцінка на 0, Ви звикли себе знецінювати та є сильна залежність від очікувань батьків щодо Вас, то єдиний правильний вихід - пройти психотерапію з психологом щоб цього позбавитись. Інакше все залишиться як є. Тим більше, що Ви намагаєтесь САМОСТІЙНО будувати СВОЄ життя:
цитата:
Насправді, мені є що тут втрачати. Я ризикую залишитись без вищої освіти за крок до отримання бажаного диплому, заради якого я вчилась і старалась протягом 3-х років. Окрім цього, у мене тут стосунки. Я дуже кохаю свого хлопця і у нас все максимально добре, плануємо спільне майбутнє
яке Ваші батьки намагаються знецінювати:
цитата:
та батьки кажуть, що ми разом всього кілька місяців, а значить це не вагома причина залишатись тут.
Але ж Ви ймовірно залежите від них не тільки психологічно, але й матеріально? За навчання платять, я так розумію, батьки?