Як допомогти стабілізувати свій стан? Як впоратися з почуттями?
Хлопець який мені важливий на передовій ( відносин з ним не було , тільки спілкування - більше 3-х років тому , потім майже перестали спілкуватися, бо почала стосунки з іншою людиною) . Дуже сильно переживаю, постійно думаю про нього - як він, чи нічого не сталося, дивлюсь новини по його напрямку, перевіряю соц мережі . Є інші відносини, які не хочу втрачати, але просто не знаю що з собою робити. Почуття провини через це до свого хлопця виникло.
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Добрый день!
цитата:
відносин з ним не було
Если отношений не было, то вам дороги фантазии об этом парне, а не он сам (потому что вы не знаете его реального).
И это является уходом в фантазии от реальной жизни, которая вас не устраивает.
цитата:
просто не знаю що з собою робити.
Поэтому вам надо разбираться с вашими истинными желаниями и осуществлять то, что вы хотите.
И когда вы начнете получать удовольствие от своей жизни, у вас не будет потребности уходить в отношения, которых не было. Вы закроете их для себя и следовательно,
цитата:
Почуття провини через це до свого хлопця
также пройдет.
Вы готовы к такой работе над собой?
Что вас не устраивает в вашей жизни?
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Доброго дня, Аліно!
Думаю, Вам нема за що себе звинувачувати. Зараз іде війна, і цілком природньо - переживати за людину, яка Вам небайдужа (які б почуття Ви до цього хлопця не мали), тим паче - якщо це захисник нашої країни. І нічого такого немає в тому, щоб цікавитися як він, підтримувати його бойовий дух чимось позитивним та донатити на ЗСУ, якщо є такі бажання і можливості.
Але я розумію, що питання лежить у площині почуттів, тому спитаю так. Що Ви відчуваєте до того хлопця? Яку роль він відіграє у Вашому житті? В чому саме Ви відчуваєте себе винною перед своїм партнером? Які між вами стосунки, чи є в них певні проблеми зараз?
психолог онлайн
Марія Радченко
цитата:
Є інші відносини, які не хочу втрачати, але просто не знаю що з собою робити. Почуття провини через це до свого хлопця виникло.
Alina, доброго дня. Які у Вас відносини зі своїм хлопцем? Можливо, Вам в них чогось не вистачає чи Ви розчаровані, тому постійно думаєте про того хлопця, який на передовій.
психолог онлайн
Доброго дня, Alina!
цитата:
ЯК ДОПОМОГТИ СТАБІЛІЗУВАТИ СВІЙ СТАН?
ЯК ВПОРАТИСЯ З ПОЧУТТЯМИ?
Реалізація відповіді на Ваше питання пролягатиме через визначення почуттів.
От, скажімо, хлопець для Вас важливий
цитата:
Хлопець який мені важливий на передовій ( відносин з ним не було , тільки спілкування - більше 3-х років тому , потім майже перестали спілкуватися, бо почала стосунки з іншою людиною) .
"Важливий" - це про які почуття? Важливий як друг? Як коханий? Як нездійснена мрія? ...?
Між вами було спілкування, але не було взаємин. На Вашу думку, чому спілкування не переросло у щось більше?
цитата:
Дуже сильно переживаю, постійно думаю про нього - як він, чи нічого не сталося, дивлюсь новини по його напрямку, перевіряю соц мережі .
Хочете сказати, що не можете цього не робити. Тобто Бажання думати про нього, перевіряти соцмережі з'являється мимоволі?
цитата:
Є інші відносини, які не хочу втрачати, але просто не знаю що з собою робити.
цитата:
Почуття провини через це до свого хлопця виникло.
Дайте собі відповідь - чим Ви завинили перед цим хлопцем?
Ви його кохаєте чи Вам просто з ним комфортно і зручно?