Пошук себе і не тільки
Вітаю! Мені 29 і у мене повне відчуття, що життя моє не вдається у всіх можливих напрямах. Я живу з мамою і не маю можливості мати власне житло. Маю освіту, але напевно саме зараз усвідомила, що я цю сферу давно розлюбила. Навчилась працювати в іншому напрямі, тепер працює наче на двох роботах і дико втомлена. Не маю стосунків, і не мала довгих гармонійних стосунків. Хоч мені дуже хочеться мати сім'ю! А ще мені скоро 30, а ще навколо війна. І я все більше втрачаю опору в житті. Можливо психологічна підтримка допоможе?
Питання від: ; Вік: 29

психолог онлайн
Доброго вечора!
Це чудово, що Ви усвідомлюєте власні проблеми і робите певні кроки на шляху до їх вирішення. Скажіть, будь-ласка, про що для Вас - вік 29 років? Що для Вас особисто означає наближення тридцятиріччя? І як на Вас впливає війна?
психолог онлайн
цитата:
Маю освіту, але напевно саме зараз усвідомила, що я цю сферу давно розлюбила. Навчилась працювати в іншому напрямі, тепер працює наче на двох роботах і дико втомлена.
Вітаю! Чому не готові залишити ту сферу, яку розлюбили, щоб працювати тільки на новій роботі і менше втомлюватись?
цитата:
Не маю стосунків, і не мала довгих гармонійних стосунків. Хоч мені дуже хочеться мати сім'ю!
Що Вам заважає мати гармонійні стосунки чи чого не вистачає?
цитата:
А ще мені скоро 30, а ще навколо війна. І я все більше втрачаю опору в житті. Можливо психологічна підтримка допоможе?
Так, війна дуже впливає на психологічний стан українців. Її наслідки загострюють ті проблеми, які були до цього. Підтримка психолога може бути важливою як для того, щоб вирішити свої особисті проблеми, так і для того, щоб пережити складний період, пов'язаний з війною.
психолог онлайн
Да, вам поможет
цитата:
психологічна підтримка
Но только не на форуме, а в формате индивидуальной психотерапии, с помощью которой вы сможете решить все свои проблемы (работа, сепарация от мамы, отношения и создание семьи, поиск себя и опор в жизни и т.д).
психолог онлайн
Доброго вечора!
Психологічна підтримка може бути корисною для багатьох людей, особливо в ситуаціях, коли ви відчуваєте великий стрес, зміни в житті або потребуєте допомоги у вирішенні психологічних проблем.
Психолог може допомогти вам розібратися в тому, що ви відчуваєте і чому. Розуміння своїх емоцій може допомогти знайти способи краще з ними справлятися.
Якщо ви відчуваєте стрес через війну та інші фактори, психолог може вас навчити методикам зниження стресу і тривоги.
Розмови з психологом можуть допомогти вам визначити ваші цілі і плани для майбутнього, включаючи питання стосунків і сім'ї.
Звернення до психолога це корисний крок для підтримки вашого психічного здоров'я і благополуччя. Не соромтеся звертатися за професійною допомогою, якщо ви відчуваєте потребу у цьому.