Розлучення з дівчиною
Доброго дня, зустрічався з дівчиною 5 років, в якийсь момент через емоції і дурість почав ходити на прогулянки з іншими, писав іншим і взагалі не був нею зацікавлений, катав її на «емоційних качелях» і казав що незнаю чи кохаю її, при цьому продовжували бути разом.
Через рік зрозумів що хочу бути лише з нею. Так як я навчаюсь за кордоном, запросив її до себе, і ми жили 9 місяців разом, при цьому весь цей час вона казала що думає чи хоче бути зі мною і щоб я почекав її рішення. Я познайомив її зі своїм найкращим другом і після того як вона мені сказала що не хоче бути зі мною, дізнаюсь що в них відносини. Хоча при цьому мій друг казав мені що ніколи так зі мною не вчинить, а вона також казала що вони просто друзі.
Відчуваю себе використаним, але і при цьому розумію що я також раніше робив неправильні вчинки, ніби це карма мені.
Але якщо я вчиняв неправильно то це ж не значить що зі мною так можна вчиняти.
Пройшов місяць а я все ніяк не можу змиритись і викинути цю ситуацію з голови, і цих людей
Цілий місяць вона мені сниться і я думаю лише про це. Це не дає мені змогу жити нормальним життям.
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Добрий вечір. Чому Вам можна, а іншим ні? Світ не крутиться навколо Вас. Ви самі писали про свою дурість, а отже Ви не святий і тим більше не Всевишній, який наказав: "Тож у всьому, як хочете, щоб з вами чинили люди, так чиніть і ви з ними, бо в цьому закон і пророки." (Матвія 7:12)
психолог онлайн
Доброго дня.
Шкода, що Ви стикнулися з розчаруванням в особистому житті і втратою дружби. Життя - це не бумеранг, і від того, добре Ви вчиняєте з оточуючими чи погано, далеко не завжди залежить, що Ви від людей отримаєте.
Те, що дівчина обрала не Вас, а Вашого друга - її особистий вибір. Те, що друг обрав романтичні стосунки з Вашою колишньою дівчиною на противагу дружбі з Вами - це теж його особистий вибір, а не покарання Вас за те, яким Ви були хлопцем.
Але зараз Ви можете активно рефлексувати свої минулі помилки, думати, що конкретно зробили не так, і гніватись та ображатись на друга і колишню дівчину за те, який вибір вони зробили. Це цілком нормально. Рекомендую звернутися на індивідуальну консультацію до психолога з цією проблемою, а також попрацювати над своїм стилем міжособистісних відносин. Бо емоційні гойдалки зазвичай влаштовують люди, в чийому емоційному житті є внутрішні конфлікти, часто ще з дитинства.
психолог онлайн
Добрый день!
Что должно произойти, чтобы вы смогли
цитата:
жити нормальним життям
?
Вы хотите пережить расставание и отпустить девушку?
Или у вас есть желание ее вернуть?
Відредаговано автором 11-10-2023 23:18:05
психолог онлайн
Доброго дня !
З точки зору вашої колишньої дівчини вона цілком вчинила правильно і зрозуміло. Вона подивилась що протязі 5 років ви так і не наважились щось зробити, або заміж або що. Ще вона подивилась що емоції у вас не стабільні так званні гойдалки де заносить з однієї сторони в іншу. Тому все має логіку навіщо цікавитися тією людиною яка тобою не цікавиться. Якщо ви не знаєте чи кохаєте її чи ні то можливо відразу сказати що ні . У вас такий спосіб спілкування з людьми, притягувати потім відштовхувати, а потім знов притягувати. Врозуміло що коли ви її відштовхнули тоді було все добре , а коли вона вас тоді це вдарило по вашому самолюбству і ви втратили контроль. Я думаю що ви зрозуміли що і ви такого друзяку вибрали який так легко зрадив вас. Тому щоб стало легше на початку прийміть на себе відповідальність, що це все відбулося послідовно та закономірно , інакше воно і не могло бути. Якщо воно було інакше то ці всі відносини були би досить ущербні . Ви такий бігаєте від неї , а вона за вами і всім все подобається. Кожний живе для себе і вибирає свій шлях, тому ці люди з якими у вас не склалося не актори вашого театру, де ви режисер, вам треба інші більш надійні, а вибір за вами. Не треба плакати за тими людьми які не плачуть по вас.
Вам треба пропрацювати з психологом і все буде добре.
Відредаговано автором 13-10-2023 11:17:06